"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
از نرسیدن نترس
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
29👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درست ست که قیصر گفت بی عشق سر مکن که دلت پیر می‌شود اما اگر پاره ای به کلامش بیفزایم آیا دلگیر خواهد شد‌ ؟
بی عشقی که آبادت کند نه ویرانت سر مکن که دلت پیر می‌شود.
#عادله_زمانی
#روز_عشاق_مبارک
@adelehz
💔24🕊5👍2🥰1
ما از آنان که شب بخیرشان می‌گفتیم، بدخواب‌تر بودیم.

@adelehz
33👍2💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از فالوررهای عزیزم که امشب خواهرشون خبر فوت شون رو دادند.....شب جمعه براشون فاتحه بخونید گرچه من فکر میکنم بعد از رسیدن به همسرشون در اون دنیای زیبا خوشحال ترین هستند .

قلبم ترک برداشت...😔
اون پروانه ی سفیدی که بهش اشاره کردند ...
@adelehz
💔64😢164👍1
و یک زن
در ظریف ترین نقطه شب
هنوز هم دوست داشته شدن را به انتظار می‌نشیند


تورگوت اویار

شبتون بخیر❤️
💔4113🕊2
گریه ها،تاریکی ها و شکست ها تمام شان بسیار قدرتمند اما فقط تا وقتی که هنوز زندگی به میان نیامده باشد . زندگی از همه چیز قوی تر ست .و چه چیز مثل شروع یک روز می‌تواند نماد زندگی باشد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
26👍3🥰2
شبتون بخیر قشنگا
@adelehz
21🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سعى نكن طوفان رو آروم كنى،
خودت رو آروم كن، طوفان ميگذره .




@adelehz
21🕊7🥰2
چقدر حرفهایی شنیدیم که گوینده یادش نیست ولی ما تا آخرین لحظه ی حیات یادمونه :(
@adelehz
👍36💔181
چند روزی ست دارم به سن فکر میکنم به اینکه واقعا عدد ست یا نه !
اینکه باید برایش غصه خورد یا نه ؟
به آن برنامه ریزی هایی فکر میکنم که همه مان چندتایی برای خودمان ساخته بودیم تا در سن خاصی به هدفی مشخص برسیم .
راستش تا قبل از بیست سالگی خیلی به این برنامه ها پایبند بودم اما هرچه زمان پیش می رفت و می دیدم کنترل بعضی چیزها عملا از توانم خارج ست سرعت را کم میکردم.
من هر وقت نگران به این فکر میکنم که دیر شد ناگهان به خودم نهیب می زنم که چه شده مگر؟
تو که تمام کارهایی که می‌توانستی را انجام دادی حالا برای چه نگرانی؟
آن چه سهمت باشد در ظرفت گذاشته می شود این حجم نگرانی را با خود کجا میبری و می آری ؟
راستش از محاسبه کردن بی حوصله ام،نه خسته نه بیزار بلکه بی حوصله
این محاسبه گری مودم را برهم می ریزد و بخاطر همین کنارش گذاشته ام.
گیرم که دیر شد
گیرم که اصلا نشد
مگر صدسال بعد که نباشم کدام اینها مهم ست ؟
بگذار بگذرد
هرچه بادا باد
#عادله_زمانی
@adelehz
25👍14💔8😢5
یادت باشد
جایی که تو دستت نمیرسد
خدا شاخه را پایین می آورد.!
@adelehz
👍5016🕊6🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینها بچه‌های مدرسه شبانه هستن. اومدن تو حیاط مدرسه تا باهم بچرخن و بارون رو جشن بگیرن. درست همون موقعی که بارون تو شدیدترین حالتش بود و یه رعدوبرق بزرگ چند لحظه قبلش کل شهرو یه لحظه روشن کرد. انگار که خدا گفته باشه : بچه‌های عزیزم، حالا که جشن شما برپاست، فشفشه هم با من.
.
یک جشن با شکوه!
.
مدت‌ها ایستادم و نگاه کردم. به صدای جیغ‌های شادیشون گوش‌کردم. این قشنگترین چیزی بود که امسال دیدم.یه شادی دسته جمعی که دلم تنگ شده بود برا دیدنش.
.
بچه‌ها مچکریم.
درس امشب جشن گرفتن بود و شما آموزگاران خوبی هستید.
مراقبم که رفوزه نباشم.
.
آآآی ابر بزرگ! ممنونم که برما میباری.
برما که جشن گرفتن را کمتر
اما باریدن را خوب بلدیم.
@adelehz
47🥰7🕊3👍2
همه خوابند
جز عاشقانی که بیدار می مانند و برای خدا قصه می گویند .
مولانای جان
@adelehz
42🥰7
سلام به آنان که بخشیدند،فراموش هم کردند اما هنوز نیمه شبان با درد حاصل از زخمی کهنه در قلبشان از خواب بیدار می‌شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔55👍4😢31
یه عروسک دیدم تو اینستا رفتم قیمت گرفتم کلی قشنگ برخورد کردن و قیمت دادن
۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وجه رایج‌مملکت
قیمتش خوب بود هاا برای یه عروسک ۵۰ سانتی منتها دیدم‌من سلیقه ندارم !
پیام و قلب زدم اومدم بیرون😑
چه خبرتونهههه
@adelehz
😢35😁16💔8
بچه ها امشب جدی شب من نیست رفتم سیاه دونه بخورم یه قاشق دونه ی سیاه گذاشتم تو دهنم و آبم روش
دیدم اصلا بوی سیاه دونه نداره توجه نکردم
الان که دونه ها روی زبونم می لغزند میبینم یه قاشق تخم شربتی خوردم😑
بخاطر عروسکه است
میدونم😶🌫🥶
😁89🥰32👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چارلز بوکوفسکی چقدر زیبا میگه:
"باید خودمان نوری بر تاریکی مان بتابانیم
این را هیچ کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد..."

@adelehz
48👍13🕊6