"زنی کهگم کردم "
Photo
اون از پنگوئن ها اینم از دلفین ها :/ شانسم تو دوست داشتن ادمها هم دقیقا مثل همین شانسم تو دوست داشتن حیواناته!
@adelehz
@adelehz
😁32👍5😢2❤1
بسبار کوشیده ام که در جهان بیاموزم نباید از کسی توقعی داشت اما بیاید صادق باشیم .
ما نیاز داریم از کسانی متوقع باشیم ،نیاز داریم در انتظار محبت کسانی باشیم .
اصلا مگر به امید همین عشق،با آن ادمها یکی نشدیم؟
مگر نام خانواده را به خاطر همین عشق و حمایت یدک نمیکشیم؟
پس چطور توقع دیده شدن توسط شان را نداشته باشیم و خیال کنیم حیات عادی ادامه خواهد یافت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
ما نیاز داریم از کسانی متوقع باشیم ،نیاز داریم در انتظار محبت کسانی باشیم .
اصلا مگر به امید همین عشق،با آن ادمها یکی نشدیم؟
مگر نام خانواده را به خاطر همین عشق و حمایت یدک نمیکشیم؟
پس چطور توقع دیده شدن توسط شان را نداشته باشیم و خیال کنیم حیات عادی ادامه خواهد یافت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍40💔10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
از نرسیدن نترس
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درست ست که قیصر گفت بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود اما اگر پاره ای به کلامش بیفزایم آیا دلگیر خواهد شد ؟
بی عشقی که آبادت کند نه ویرانت سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
#روز_عشاق_مبارک
@adelehz
بی عشقی که آبادت کند نه ویرانت سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
#روز_عشاق_مبارک
@adelehz
💔24🕊5👍2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از فالوررهای عزیزم که امشب خواهرشون خبر فوت شون رو دادند.....شب جمعه براشون فاتحه بخونید گرچه من فکر میکنم بعد از رسیدن به همسرشون در اون دنیای زیبا خوشحال ترین هستند .
قلبم ترک برداشت...😔
اون پروانه ی سفیدی که بهش اشاره کردند ...
@adelehz
قلبم ترک برداشت...😔
اون پروانه ی سفیدی که بهش اشاره کردند ...
@adelehz
💔64😢16❤4👍1
و یک زن
در ظریف ترین نقطه شب
هنوز هم دوست داشته شدن را به انتظار مینشیند
تورگوت اویار
شبتون بخیر❤️
در ظریف ترین نقطه شب
هنوز هم دوست داشته شدن را به انتظار مینشیند
تورگوت اویار
شبتون بخیر❤️
💔41❤13🕊2
گریه ها،تاریکی ها و شکست ها تمام شان بسیار قدرتمند اما فقط تا وقتی که هنوز زندگی به میان نیامده باشد . زندگی از همه چیز قوی تر ست .و چه چیز مثل شروع یک روز میتواند نماد زندگی باشد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26👍3🥰2
چند روزی ست دارم به سن فکر میکنم به اینکه واقعا عدد ست یا نه !
اینکه باید برایش غصه خورد یا نه ؟
به آن برنامه ریزی هایی فکر میکنم که همه مان چندتایی برای خودمان ساخته بودیم تا در سن خاصی به هدفی مشخص برسیم .
راستش تا قبل از بیست سالگی خیلی به این برنامه ها پایبند بودم اما هرچه زمان پیش می رفت و می دیدم کنترل بعضی چیزها عملا از توانم خارج ست سرعت را کم میکردم.
من هر وقت نگران به این فکر میکنم که دیر شد ناگهان به خودم نهیب می زنم که چه شده مگر؟
تو که تمام کارهایی که میتوانستی را انجام دادی حالا برای چه نگرانی؟
آن چه سهمت باشد در ظرفت گذاشته می شود این حجم نگرانی را با خود کجا میبری و می آری ؟
راستش از محاسبه کردن بی حوصله ام،نه خسته نه بیزار بلکه بی حوصله
این محاسبه گری مودم را برهم می ریزد و بخاطر همین کنارش گذاشته ام.
گیرم که دیر شد
گیرم که اصلا نشد
مگر صدسال بعد که نباشم کدام اینها مهم ست ؟
بگذار بگذرد
هرچه بادا باد
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه باید برایش غصه خورد یا نه ؟
به آن برنامه ریزی هایی فکر میکنم که همه مان چندتایی برای خودمان ساخته بودیم تا در سن خاصی به هدفی مشخص برسیم .
راستش تا قبل از بیست سالگی خیلی به این برنامه ها پایبند بودم اما هرچه زمان پیش می رفت و می دیدم کنترل بعضی چیزها عملا از توانم خارج ست سرعت را کم میکردم.
من هر وقت نگران به این فکر میکنم که دیر شد ناگهان به خودم نهیب می زنم که چه شده مگر؟
تو که تمام کارهایی که میتوانستی را انجام دادی حالا برای چه نگرانی؟
آن چه سهمت باشد در ظرفت گذاشته می شود این حجم نگرانی را با خود کجا میبری و می آری ؟
راستش از محاسبه کردن بی حوصله ام،نه خسته نه بیزار بلکه بی حوصله
این محاسبه گری مودم را برهم می ریزد و بخاطر همین کنارش گذاشته ام.
گیرم که دیر شد
گیرم که اصلا نشد
مگر صدسال بعد که نباشم کدام اینها مهم ست ؟
بگذار بگذرد
هرچه بادا باد
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25👍14💔8😢5
👍50❤16🕊6🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینها بچههای مدرسه شبانه هستن. اومدن تو حیاط مدرسه تا باهم بچرخن و بارون رو جشن بگیرن. درست همون موقعی که بارون تو شدیدترین حالتش بود و یه رعدوبرق بزرگ چند لحظه قبلش کل شهرو یه لحظه روشن کرد. انگار که خدا گفته باشه : بچههای عزیزم، حالا که جشن شما برپاست، فشفشه هم با من.
.
یک جشن با شکوه!
.
مدتها ایستادم و نگاه کردم. به صدای جیغهای شادیشون گوشکردم. این قشنگترین چیزی بود که امسال دیدم.یه شادی دسته جمعی که دلم تنگ شده بود برا دیدنش.
.
بچهها مچکریم.
درس امشب جشن گرفتن بود و شما آموزگاران خوبی هستید.
مراقبم که رفوزه نباشم.
.
آآآی ابر بزرگ! ممنونم که برما میباری.
برما که جشن گرفتن را کمتر
اما باریدن را خوب بلدیم.
@adelehz
.
یک جشن با شکوه!
.
مدتها ایستادم و نگاه کردم. به صدای جیغهای شادیشون گوشکردم. این قشنگترین چیزی بود که امسال دیدم.یه شادی دسته جمعی که دلم تنگ شده بود برا دیدنش.
.
بچهها مچکریم.
درس امشب جشن گرفتن بود و شما آموزگاران خوبی هستید.
مراقبم که رفوزه نباشم.
.
آآآی ابر بزرگ! ممنونم که برما میباری.
برما که جشن گرفتن را کمتر
اما باریدن را خوب بلدیم.
@adelehz
❤47🥰7🕊3👍2
❤42🥰7
سلام به آنان که بخشیدند،فراموش هم کردند اما هنوز نیمه شبان با درد حاصل از زخمی کهنه در قلبشان از خواب بیدار میشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
💔55👍4😢3❤1
یه عروسک دیدم تو اینستا رفتم قیمت گرفتم کلی قشنگ برخورد کردن و قیمت دادن
۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وجه رایجمملکت
قیمتش خوب بود هاا برای یه عروسک ۵۰ سانتی منتها دیدممن سلیقه ندارم !
پیام و قلب زدم اومدم بیرون😑
چه خبرتونهههه
@adelehz
۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وجه رایجمملکت
قیمتش خوب بود هاا برای یه عروسک ۵۰ سانتی منتها دیدممن سلیقه ندارم !
پیام و قلب زدم اومدم بیرون😑
چه خبرتونهههه
@adelehz
😢35😁16💔8
"زنی کهگم کردم "
یه عروسک دیدم تو اینستا رفتم قیمت گرفتم کلی قشنگ برخورد کردن و قیمت دادن ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وجه رایجمملکت قیمتش خوب بود هاا برای یه عروسک ۵۰ سانتی منتها دیدممن سلیقه ندارم ! پیام و قلب زدم اومدم بیرون😑 چه خبرتونهههه @adelehz
جدی انگار بعضیا با ما تو این جامعه زندگی نمیکنن ها😬من هنوز دارم به اون قیمته برای عروسک فکر میکنم
👍29💔16❤4😢4😁2