This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنهایی ،نه یک هراس ست نه یک سرنوشت بلکه یک واقعیت ست.
در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی
آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ...
خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق
من رهایت نمیکنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی
آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ...
خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق
من رهایت نمیکنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍32❤20💔7🥰1😢1
"زنی کهگم کردم "
تنهایی ،نه یک هراس ست نه یک سرنوشت بلکه یک واقعیت ست. در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ... خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق من رهایت…
یه بشر چقدر میتونه جذاب باشه که سیگار کشیدنشم اینقدر قشنگ باشه🥺❤️
❤28👎5💔4👍1
ای لحظاتِ خوش که هنوز از راه نرسیدهاید،
آیا نمیشود راهِ کوتاهتری در پیش بگیرید؟
قبل از اینکه دلهایمان فرتوت شوند...
👤#نزار_قبانی
@adelehz
آیا نمیشود راهِ کوتاهتری در پیش بگیرید؟
قبل از اینکه دلهایمان فرتوت شوند...
👤#نزار_قبانی
@adelehz
💔41👍10🕊3😢2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و مرا در جهان های دیگر نیز رها نکن
تنهایمنگذار
و با من سکوت نکن .
که من در تمامی جهان های ،چه انها که ساخته شدند چه انها که ساخته میشوند به دنبال تو میگردم .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنهایمنگذار
و با من سکوت نکن .
که من در تمامی جهان های ،چه انها که ساخته شدند چه انها که ساخته میشوند به دنبال تو میگردم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24💔8👍3🥰2
همسر اقای علیرضا قربانی متاسفانه فوت شدند .من دارم فکر میکنم بعد این چه حجم حزنی به صدای ایشون اضافه خواهد شد 😔
💔57😢16👍6👎2
🥰19❤14
دوستت دارم .
بشکلی بی منطق
بدون قدرت توضیح اینکه چرا
میدانم که این ویرانگر است .
اما مگر شهرهای ویران تاریخ از شهرهای آباد ،نامدار تر نیستند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بشکلی بی منطق
بدون قدرت توضیح اینکه چرا
میدانم که این ویرانگر است .
اما مگر شهرهای ویران تاریخ از شهرهای آباد ،نامدار تر نیستند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21👍7
"زنی کهگم کردم "
Photo
اون از پنگوئن ها اینم از دلفین ها :/ شانسم تو دوست داشتن ادمها هم دقیقا مثل همین شانسم تو دوست داشتن حیواناته!
@adelehz
@adelehz
😁32👍5😢2❤1
بسبار کوشیده ام که در جهان بیاموزم نباید از کسی توقعی داشت اما بیاید صادق باشیم .
ما نیاز داریم از کسانی متوقع باشیم ،نیاز داریم در انتظار محبت کسانی باشیم .
اصلا مگر به امید همین عشق،با آن ادمها یکی نشدیم؟
مگر نام خانواده را به خاطر همین عشق و حمایت یدک نمیکشیم؟
پس چطور توقع دیده شدن توسط شان را نداشته باشیم و خیال کنیم حیات عادی ادامه خواهد یافت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
ما نیاز داریم از کسانی متوقع باشیم ،نیاز داریم در انتظار محبت کسانی باشیم .
اصلا مگر به امید همین عشق،با آن ادمها یکی نشدیم؟
مگر نام خانواده را به خاطر همین عشق و حمایت یدک نمیکشیم؟
پس چطور توقع دیده شدن توسط شان را نداشته باشیم و خیال کنیم حیات عادی ادامه خواهد یافت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍40💔10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
از نرسیدن نترس
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درست ست که قیصر گفت بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود اما اگر پاره ای به کلامش بیفزایم آیا دلگیر خواهد شد ؟
بی عشقی که آبادت کند نه ویرانت سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
#روز_عشاق_مبارک
@adelehz
بی عشقی که آبادت کند نه ویرانت سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
#روز_عشاق_مبارک
@adelehz
💔24🕊5👍2🥰1