"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بیشتر از هرچیزی به دعا کردن علاقه دارم .یعنی دعا کردن حال جالبی ست مفهوم گسترده ای ست فارغ از نتیجه دعا کردن مرا آرام میکند .
وقتی که ایمان داشته باشم کسی مرا میشنود بدون آنکه قضاوتم کند این ارامم میکند.دربین صفات خداوند صفت "سمیع "بسیار صفت جالبی ست .سمیع به معنای بسیار شنوننده و من حدس میزنم که این صفت به مواقعی برمیگردد که بندگان به او دعا میکنند .و او میشنود و میشنود و میشنود یعنی اگر ساعتها حرف بزنی هرگز کسی به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن.
بنظرم حضور خدا به تنهایی خودش میتواند مایه سکون و ارامش باشد اصلا اینکه باور کنی هست تا بشنود دل ادم را قرص میکند .
هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه هایتان بگویید .بگویید که دلتان از چیزی رنجیده ست یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید .او میشنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ تان را خواهد داد..
در دستان او این زندگی دو روزه اسان تر خواهد گذشت ..زندگی دربسیاری از مواقع نامهربان ست در چنین زندگی نامهربانی تصور گم کردن خدا و فراموش کردن دعا به درگاهش میتواند که راه را سخت تر کند ..
خدا را گم نکنیم....
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
37💋2😢1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این داستان بقال اهل دل😎
😁14👎6👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنهایی ،نه یک هراس ست نه یک سرنوشت بلکه یک واقعیت ست.
در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی
آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ...
خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق
من رهایت نمیکنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍3220💔7🥰1😢1
59👍9🥰7👎5😢4
ای لحظاتِ خوش که هنوز از راه نرسیده‌اید،
آیا نمی‌شود راهِ کوتاه‌تری در پیش بگیرید؟
قبل از اینکه دل‌هایمان فرتوت شوند...

👤#نزار_قبانی

@adelehz
💔41👍10🕊3😢21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و مرا در جهان های دیگر نیز رها نکن
تنهایم‌نگذار
و با من سکوت نکن .
که من در تمامی جهان های ،چه انها که ساخته شدند چه انها که ساخته میشوند به دنبال تو میگردم .
#عادله_زمانی
@adelehz
24💔8👍3🥰2
امان از این مردها 😁
@adelehz
😁45👍6🥰4👎2💔2
همسر اقای علیرضا قربانی متاسفانه فوت شدند .من دارم فکر میکنم بعد این چه حجم حزنی به صدای ایشون اضافه خواهد شد 😔
💔57😢16👍6👎2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
داستان پدربزرگ‌و نارنجی😍🦊👨‍🦳
@adelehz
🥰95👍2
"زنی که‌گم کردم "
Majid – Akharin Mashough
صبح تون بخیر قشنگای مهربون❤️
20
.
سلام بر آنان که در پنهان خویش بهاری برای شکفتن دارند .

#سلمان_هراتی


@adelehz
🥰1914
دوستت دارم .
بشکلی بی منطق
بدون قدرت توضیح اینکه چرا
میدانم که این ویرانگر است .
اما مگر شهرهای ویران تاریخ از شهرهای آباد ،نامدار تر نیستند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
21👍7
"زنی که‌گم کردم "
Photo
اون از پنگوئن ها اینم از دلفین ها :/ شانسم تو دوست داشتن ادمها هم دقیقا مثل همین شانسم تو دوست داشتن حیواناته!
@adelehz
😁32👍5😢21
بسبار کوشیده ام که در جهان بیاموزم نباید از کسی توقعی داشت اما بیاید صادق باشیم .
ما نیاز داریم از کسانی متوقع باشیم ،نیاز داریم در انتظار محبت کسانی باشیم .
اصلا مگر به امید همین عشق،با آن ادمها یکی نشدیم؟
مگر نام خانواده را به خاطر همین عشق و حمایت یدک نمیکشیم؟
پس چطور توقع دیده شدن توسط شان را نداشته باشیم و خیال کنیم حیات عادی ادامه خواهد یافت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍40💔10
حس خوب❤️
@adelehz
🥰3421😢4