Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
لطف بیش از حد بعد از یه مدتی برای دیگران توهم میاره که حتما،خودم خیلی ادم مهمی هستم که فلانی داره انقد به من توجه میکنه! نمیفهمه این از بزرگی توست
لطف بیش از حد بعد از یه مدتی برای دیگران توهم میاره که حتما،خودم خیلی ادم مهمی هستم که فلانی داره انقد به من توجه میکنه! نمیفهمه این از بزرگی توست
🥀
ما مردمان خاورمیانه ایم !
بعضی هایمان در جنگ کشته می شویم ؛
بعضی در زندان !
بعضی هایمان در جاده می میریم ؛
بعضی در دریا !
حتی بلند ترین کوه ها هم انتقام تنهایی شان را از ما می گیرند ......
چرا که ما ؛ شغل مان ؛ مردن است !
#نشاط_حمدان
🥀 @adelehz
ما مردمان خاورمیانه ایم !
بعضی هایمان در جنگ کشته می شویم ؛
بعضی در زندان !
بعضی هایمان در جاده می میریم ؛
بعضی در دریا !
حتی بلند ترین کوه ها هم انتقام تنهایی شان را از ما می گیرند ......
چرا که ما ؛ شغل مان ؛ مردن است !
#نشاط_حمدان
🥀 @adelehz
مهم نیست که حتما رویاهایم لباس واقعیت برتن می پوشد یا نه.
مهم آن است که من میدانم هرآنچه لازم بود را انجام دادم اما بعضی وقتها بعضی چیزها بدست شما نیست..
دستی بالاتر لازم است..
🥀
@adelehz
مهم آن است که من میدانم هرآنچه لازم بود را انجام دادم اما بعضی وقتها بعضی چیزها بدست شما نیست..
دستی بالاتر لازم است..
🥀
@adelehz
🥀
مادرم به پرستارهایی که در بیمارستان های مختلف از پدرم مراقبت کرده بودند حسادت می کرد. دلش می خواست پدرم سلامتی اش را فقط مدیون او بداند، می خواست پدرم به وفاداری خستگی ناپذیر او اهمیت دهد.
دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است.
مارگارت اتوود | آدمکش کور
@adelehz
مادرم به پرستارهایی که در بیمارستان های مختلف از پدرم مراقبت کرده بودند حسادت می کرد. دلش می خواست پدرم سلامتی اش را فقط مدیون او بداند، می خواست پدرم به وفاداری خستگی ناپذیر او اهمیت دهد.
دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است.
مارگارت اتوود | آدمکش کور
@adelehz
خانه ای خواهم داشت ...
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....#عادله_زمانی @adelehz
بچهدار شدن تصمیم خطیریست.
با این تصمیم میگذارید که قلبتان
تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تنتان به سر برد.
#الیزابت_استون
@adelehz
با این تصمیم میگذارید که قلبتان
تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تنتان به سر برد.
#الیزابت_استون
@adelehz