بچه ها برای روح یک مادر تازه درگذشته ی جوان و برای آرامش قلب دختر شون دعا کنید .
💔142😢41🕊19❤5👍2
همیشه داشتن و از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت میکند تا این که از اول نداشته باشی ...
📕 #بادبادک_باز
✍🏻 #خالد_حسینی
📚 @adelehz
📕 #بادبادک_باز
✍🏻 #خالد_حسینی
📚 @adelehz
❤28👍8😢5💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32🕊4🥰2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیا بریم ایران،که هم دوره و هم زیباست🥲
@adelehz
@adelehz
💔23🥰5🕊2❤1👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنچه که روزی حق مسلم خودت میدانی روزی تبدیل به حسرتی تکرار نشدنی خواهد شد .
دنیا هرگز چیزی را برای همیشه به تو نمیدهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیا هرگز چیزی را برای همیشه به تو نمیدهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21👍4😢3🥰2🍓1
ازتون درخواست میکنم این رو هم در کانال تون قرار بدید برای سلامتی و بهبودی مادری که مبتلا به سرطان شده هم با دل های پاک شون دعا کنند خداوند یه گوشه ی چشمی به بچه هاش کنه دوباره سلامت و سرپا بشه و سایه شو بالا سر بچه هاش حفظ کنه.
الهی آمین🤲🙏🦋❤️🕊🌸🍃
الهی آمین🤲🙏🦋❤️🕊🌸🍃
👍33❤26😢15💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این روزای جمعه بدون مهمون ما بود وقتی بچه بودم🥺
❤22👍4😢2
حسرت واقعى را آن روزى ميخورى
كه ميبينى، به اندازه ى سن و سالت زندگى نكرده اى ...
👤 #گابريل_گارسيا_ماركز
@adelehz
كه ميبينى، به اندازه ى سن و سالت زندگى نكرده اى ...
👤 #گابريل_گارسيا_ماركز
@adelehz
💔35👍9❤3
بیشتر از هرچیزی به دعا کردن علاقه دارم .یعنی دعا کردن حال جالبی ست مفهوم گسترده ای ست فارغ از نتیجه دعا کردن مرا آرام میکند .
وقتی که ایمان داشته باشم کسی مرا میشنود بدون آنکه قضاوتم کند این ارامم میکند.دربین صفات خداوند صفت "سمیع "بسیار صفت جالبی ست .سمیع به معنای بسیار شنوننده و من حدس میزنم که این صفت به مواقعی برمیگردد که بندگان به او دعا میکنند .و او میشنود و میشنود و میشنود یعنی اگر ساعتها حرف بزنی هرگز کسی به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن.
بنظرم حضور خدا به تنهایی خودش میتواند مایه سکون و ارامش باشد اصلا اینکه باور کنی هست تا بشنود دل ادم را قرص میکند .
هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه هایتان بگویید .بگویید که دلتان از چیزی رنجیده ست یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید .او میشنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ تان را خواهد داد..
در دستان او این زندگی دو روزه اسان تر خواهد گذشت ..زندگی دربسیاری از مواقع نامهربان ست در چنین زندگی نامهربانی تصور گم کردن خدا و فراموش کردن دعا به درگاهش میتواند که راه را سخت تر کند ..
خدا را گم نکنیم....
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی که ایمان داشته باشم کسی مرا میشنود بدون آنکه قضاوتم کند این ارامم میکند.دربین صفات خداوند صفت "سمیع "بسیار صفت جالبی ست .سمیع به معنای بسیار شنوننده و من حدس میزنم که این صفت به مواقعی برمیگردد که بندگان به او دعا میکنند .و او میشنود و میشنود و میشنود یعنی اگر ساعتها حرف بزنی هرگز کسی به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن.
بنظرم حضور خدا به تنهایی خودش میتواند مایه سکون و ارامش باشد اصلا اینکه باور کنی هست تا بشنود دل ادم را قرص میکند .
هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه هایتان بگویید .بگویید که دلتان از چیزی رنجیده ست یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید .او میشنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ تان را خواهد داد..
در دستان او این زندگی دو روزه اسان تر خواهد گذشت ..زندگی دربسیاری از مواقع نامهربان ست در چنین زندگی نامهربانی تصور گم کردن خدا و فراموش کردن دعا به درگاهش میتواند که راه را سخت تر کند ..
خدا را گم نکنیم....
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37💋2😢1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و روزی فراموش خواهی شد ....
@adelehz
@adelehz
💔23👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنهایی ،نه یک هراس ست نه یک سرنوشت بلکه یک واقعیت ست.
در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی
آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ...
خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق
من رهایت نمیکنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی
آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ...
خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق
من رهایت نمیکنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍32❤20💔7🥰1😢1
"زنی کهگم کردم "
تنهایی ،نه یک هراس ست نه یک سرنوشت بلکه یک واقعیت ست. در نهایت با بودن همه این تویی که تنها می مانی یا شاید بدون حضور واقعی آدمها تنها بمانی آدمی آخرش باید به خودش پناه ببرد ... خودش را در آغوش بکشد و سیگاری بر لب خودش بگذارد و بگوید غصه نخور رفیق من رهایت…
یه بشر چقدر میتونه جذاب باشه که سیگار کشیدنشم اینقدر قشنگ باشه🥺❤️
❤28👎5💔4👍1
ای لحظاتِ خوش که هنوز از راه نرسیدهاید،
آیا نمیشود راهِ کوتاهتری در پیش بگیرید؟
قبل از اینکه دلهایمان فرتوت شوند...
👤#نزار_قبانی
@adelehz
آیا نمیشود راهِ کوتاهتری در پیش بگیرید؟
قبل از اینکه دلهایمان فرتوت شوند...
👤#نزار_قبانی
@adelehz
💔41👍10🕊3😢2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و مرا در جهان های دیگر نیز رها نکن
تنهایمنگذار
و با من سکوت نکن .
که من در تمامی جهان های ،چه انها که ساخته شدند چه انها که ساخته میشوند به دنبال تو میگردم .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنهایمنگذار
و با من سکوت نکن .
که من در تمامی جهان های ،چه انها که ساخته شدند چه انها که ساخته میشوند به دنبال تو میگردم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24💔8👍3🥰2