هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم
که دیگران چیزی از آن درک نکنند؛
هر کسی سفر خودش را میرود ...
✍🏻 جوجو مویز
@adelehz
که دیگران چیزی از آن درک نکنند؛
هر کسی سفر خودش را میرود ...
✍🏻 جوجو مویز
@adelehz
❤35👍12💔1
آدمی هر صبح پرونده ی گریه های شب قبل را می بندد.صفحه ای جدید ره باز می کند و به امید دوباره ادامه می دهد.
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
❤23🍓4💔1
امید را از قلبت بیرون نکش ،مثل کودکی که آخرین شکلات را ته جیبش نگه می دارد تا همیشه دلخوش به داشتنش باشد . شکلات های بیشتری در راهند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32🥰5👍3
امسال دلم پیش پیش هوای ماه رمضون کرده انگار دوباره ده ساله شدم ،غروب از مدرسه توی برف و سرما اومدم خونه مامانم آش رشته پخته تا لباسمو عوض میکنم و کنار بخاری خودمو گرم میکنم صدای ربنای شجریان و بعدش اذان میپیچه توی خونه ..
لذت چایی گرم و بامیه توی دهنم بعد یک روز تشنگی آرومم میکنه ..
بعد افطار کنار مادرم دراز میکشم و سریالهای عطاران و میبینم و یه دل سیر میخندم...
ما مگه چی از دنیا میخواستیم که دلخوشی هامون اینقدر سریع از دست رفت ...ما که به کوچکترین چیزها راضی بودیم.
#عادله_زمانی
لذت چایی گرم و بامیه توی دهنم بعد یک روز تشنگی آرومم میکنه ..
بعد افطار کنار مادرم دراز میکشم و سریالهای عطاران و میبینم و یه دل سیر میخندم...
ما مگه چی از دنیا میخواستیم که دلخوشی هامون اینقدر سریع از دست رفت ...ما که به کوچکترین چیزها راضی بودیم.
#عادله_زمانی
💔50❤13👎7🥰2👍1💋1
.
در مغازه خواربار فروشی عمده زنی مو سرخ جلوم ایستاده بود که جای یک کیسه خرما و یک کیسه بادام چندین کیسه کوچک بادام و چندین کیسه کوچک خرما داشت.
در ذهن محیطزیست پرستم قضاوتش کردم بابت مصرف کیسه زیاد و الکی. حتی فکر کردم جای اینکه بره یک جعبه کیسه فریزر بخره لابد اومده نیم کیلو بادومش رو دهتا کیسه کرده که کیسههاش رو استفاده کنه برای گوشت و مرغ. صندوقدار هم راضی نبود از این وضع.
پرسید همه یک جور بادومه؟ و با اینکه زن گفت بله و همه رو باهم وزن کن، کماکان گوش نکرد و دانه دانه می گذاشت روی ترازو .
زن از در مغازه اومد بیرون و به چند زن و مرد بی خانمان و معتادی که سرچهارراه نشسته بودند نفری یک کیسه کوچک خرما و یک کیسه کوچک بادوم داد. بعد برگشت و کنار من ایستاد.
کیسههای خرید من در جیب بزرگ پالتوم بود.
زن هیچ کیسهای نداشت. ایستاد زیر سقف ایستگاه اتوبوس و با شرمندگی انگار که کار بدی کرده باشه و مجبوره برام توضیح بده گفت همه براشون غذاهای آماده یا سرخ شده و فست فود، میخرن فکر کردم اینا سالمتره.
و من که کنار امیرالمومنین مو سرخ خیابان ایستاده بودم.
ناشناس
#شما_فرستادید
@adelehz
در مغازه خواربار فروشی عمده زنی مو سرخ جلوم ایستاده بود که جای یک کیسه خرما و یک کیسه بادام چندین کیسه کوچک بادام و چندین کیسه کوچک خرما داشت.
در ذهن محیطزیست پرستم قضاوتش کردم بابت مصرف کیسه زیاد و الکی. حتی فکر کردم جای اینکه بره یک جعبه کیسه فریزر بخره لابد اومده نیم کیلو بادومش رو دهتا کیسه کرده که کیسههاش رو استفاده کنه برای گوشت و مرغ. صندوقدار هم راضی نبود از این وضع.
پرسید همه یک جور بادومه؟ و با اینکه زن گفت بله و همه رو باهم وزن کن، کماکان گوش نکرد و دانه دانه می گذاشت روی ترازو .
زن از در مغازه اومد بیرون و به چند زن و مرد بی خانمان و معتادی که سرچهارراه نشسته بودند نفری یک کیسه کوچک خرما و یک کیسه کوچک بادوم داد. بعد برگشت و کنار من ایستاد.
کیسههای خرید من در جیب بزرگ پالتوم بود.
زن هیچ کیسهای نداشت. ایستاد زیر سقف ایستگاه اتوبوس و با شرمندگی انگار که کار بدی کرده باشه و مجبوره برام توضیح بده گفت همه براشون غذاهای آماده یا سرخ شده و فست فود، میخرن فکر کردم اینا سالمتره.
و من که کنار امیرالمومنین مو سرخ خیابان ایستاده بودم.
ناشناس
#شما_فرستادید
@adelehz
❤58👍1🕊1
جهان به گونه ای که میخواهی پیش نخواهد رفت.
آدمهای مهربان همیشه سر و کله شان پیدا نخواهد شد.
همه چیز با تو مهربان نخواهد بود .
آه عزیز کوچکم!
این ها واقعیاتی ست که باید بدانی و بدانی
و بعد از دانستن،تک تکشان را به خاطر بسپاری..
جهان همیشه با تو مهربان نخواهد بود اما این به انمعنا نیست که بعضی شبها سرش گرم باده نباشد و بیشتر با تو گرم نگیرد..
جهان گاهی وقتها بی آنکه بداند به تو لبخند خواهد زد .و تورا سالها بعد به امید همان لبخند مستانه اش منتظر خواهد گذاشت...
که این خاصیت جهان،این جادوگر کوچک ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای مهربان همیشه سر و کله شان پیدا نخواهد شد.
همه چیز با تو مهربان نخواهد بود .
آه عزیز کوچکم!
این ها واقعیاتی ست که باید بدانی و بدانی
و بعد از دانستن،تک تکشان را به خاطر بسپاری..
جهان همیشه با تو مهربان نخواهد بود اما این به انمعنا نیست که بعضی شبها سرش گرم باده نباشد و بیشتر با تو گرم نگیرد..
جهان گاهی وقتها بی آنکه بداند به تو لبخند خواهد زد .و تورا سالها بعد به امید همان لبخند مستانه اش منتظر خواهد گذاشت...
که این خاصیت جهان،این جادوگر کوچک ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍24💔4❤2
نگفته بودمت از میان "من" "تو" جوانه زده ای؟
و تو ریشه دواندی در خشت خشت پوسیده ی تنم .
آنگاه که همه خیال می کردند سرنوشت من بر پا مردن ست .
تو آمدی تا نشان دهی حیات در رگهای زمخت سنگی ام هنوز جریان دارد.
خوش آمدی آیه ی حیات ،که آمدنت بس مبارک است.
#عادله_زمانی
@adelehz
و تو ریشه دواندی در خشت خشت پوسیده ی تنم .
آنگاه که همه خیال می کردند سرنوشت من بر پا مردن ست .
تو آمدی تا نشان دهی حیات در رگهای زمخت سنگی ام هنوز جریان دارد.
خوش آمدی آیه ی حیات ،که آمدنت بس مبارک است.
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊21❤7🥰5👍1🍓1💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا فامیلای ما بودن همشون باهم قهر بودن😒
@adelehz
@adelehz
😁19🥰5👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتیاج دارم امشب برف ببارد
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
❤52😢8👍3🥰3💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر میخواهی شادی را بیابی، به آنان که در رنج هستند کمک کن. مهر ورزیدن حتی کوچک، مثل یک موج تا ابد در جهان منتشر میشود و راه خود را برای بازگشت به تو پیدا خواهد کرد...
👤#ساندرا_راجرز
@adelehz
👤#ساندرا_راجرز
@adelehz
❤22👍4🕊3
عادله ی قشنگم سلاااام
یار روزهای سخت و تنهایی سلاااام
عادله جانم
یک ماه سخت بود که درگیر بیماری عجیب و دردناکی بودم
حتی توانایی پختن غذا برای دلبندانمو نداشتم
بماند که تو این یک ماه همه ی عزیزانم هوامو داشتند
اماااااا
بعد یک ماه
امشب کنار دوتا پسرام و همسرم
این شام پختم
و از حس خوبش.......🥹🥹🥹
عادله قشنگم یار زنی که گم کرده ام، بماند به
یادگار، تصویر لبخند امشبمان.....🥹🥹🥰
یار روزهای سخت و تنهایی سلاااام
عادله جانم
یک ماه سخت بود که درگیر بیماری عجیب و دردناکی بودم
حتی توانایی پختن غذا برای دلبندانمو نداشتم
بماند که تو این یک ماه همه ی عزیزانم هوامو داشتند
اماااااا
بعد یک ماه
امشب کنار دوتا پسرام و همسرم
این شام پختم
و از حس خوبش.......🥹🥹🥹
عادله قشنگم یار زنی که گم کرده ام، بماند به
یادگار، تصویر لبخند امشبمان.....🥹🥹🥰
❤72👍2