کاش می توانست مثل باد بود.
هر وقت خواستی
هرجایی دلت رفت...
پرواز کنی..
بدون فکر به اینکه چه خواهد
شد...
@adelehz
هر وقت خواستی
هرجایی دلت رفت...
پرواز کنی..
بدون فکر به اینکه چه خواهد
شد...
@adelehz
Forwarded from Mahakموسسه خيريه محک
آتشنشانان قهرمان؛به يادتان هستيم
شما تو روزهاى سخت كودكان محك رو هيچوقت فراموش نكردين و به يادشون بودين.ما هم هميشه به يادتون هستيم و تو اين روزهاى سخت از ته دل براتون دعا ميكنيم.
@mahakcharitynews
شما تو روزهاى سخت كودكان محك رو هيچوقت فراموش نكردين و به يادشون بودين.ما هم هميشه به يادتون هستيم و تو اين روزهاى سخت از ته دل براتون دعا ميكنيم.
@mahakcharitynews
این از اون پنجشنبه ها بود که جمعه فرداش اصن هم خوشحال کننده نیست...
فردا چند تا پرده سیاه میخوره دم چندتا خونه
خدا میدونه ...
ولی حقش نبود آتشنشانها بمیرن
مگه اینا خودشون فرشته نجات نبودن ..
😔😔😔😔
@adelehz
فردا چند تا پرده سیاه میخوره دم چندتا خونه
خدا میدونه ...
ولی حقش نبود آتشنشانها بمیرن
مگه اینا خودشون فرشته نجات نبودن ..
😔😔😔😔
@adelehz
خودتان را بخاطر هیچ کس تغییر ندهید...
هیچ آدمی در زندگی شما آنقدر ارزش
ندارد که بخاطرش
بعدها دلتان برای "خودتان"تنگ شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ آدمی در زندگی شما آنقدر ارزش
ندارد که بخاطرش
بعدها دلتان برای "خودتان"تنگ شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
لطف بیش از حد بعد از یه مدتی برای دیگران توهم میاره که حتما،خودم خیلی ادم مهمی هستم که فلانی داره انقد به من توجه میکنه! نمیفهمه این از بزرگی توست
لطف بیش از حد بعد از یه مدتی برای دیگران توهم میاره که حتما،خودم خیلی ادم مهمی هستم که فلانی داره انقد به من توجه میکنه! نمیفهمه این از بزرگی توست
🥀
ما مردمان خاورمیانه ایم !
بعضی هایمان در جنگ کشته می شویم ؛
بعضی در زندان !
بعضی هایمان در جاده می میریم ؛
بعضی در دریا !
حتی بلند ترین کوه ها هم انتقام تنهایی شان را از ما می گیرند ......
چرا که ما ؛ شغل مان ؛ مردن است !
#نشاط_حمدان
🥀 @adelehz
ما مردمان خاورمیانه ایم !
بعضی هایمان در جنگ کشته می شویم ؛
بعضی در زندان !
بعضی هایمان در جاده می میریم ؛
بعضی در دریا !
حتی بلند ترین کوه ها هم انتقام تنهایی شان را از ما می گیرند ......
چرا که ما ؛ شغل مان ؛ مردن است !
#نشاط_حمدان
🥀 @adelehz
مهم نیست که حتما رویاهایم لباس واقعیت برتن می پوشد یا نه.
مهم آن است که من میدانم هرآنچه لازم بود را انجام دادم اما بعضی وقتها بعضی چیزها بدست شما نیست..
دستی بالاتر لازم است..
🥀
@adelehz
مهم آن است که من میدانم هرآنچه لازم بود را انجام دادم اما بعضی وقتها بعضی چیزها بدست شما نیست..
دستی بالاتر لازم است..
🥀
@adelehz
🥀
مادرم به پرستارهایی که در بیمارستان های مختلف از پدرم مراقبت کرده بودند حسادت می کرد. دلش می خواست پدرم سلامتی اش را فقط مدیون او بداند، می خواست پدرم به وفاداری خستگی ناپذیر او اهمیت دهد.
دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است.
مارگارت اتوود | آدمکش کور
@adelehz
مادرم به پرستارهایی که در بیمارستان های مختلف از پدرم مراقبت کرده بودند حسادت می کرد. دلش می خواست پدرم سلامتی اش را فقط مدیون او بداند، می خواست پدرم به وفاداری خستگی ناپذیر او اهمیت دهد.
دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است.
مارگارت اتوود | آدمکش کور
@adelehz