This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش همچین مادر بزرگی بشم🥺😍
@adelehz
@adelehz
❤35🥰9
سرم را به پشتی صندلی تکیه داده ام چشمانم را بسته ام نمی دانم کجاست .
مترو،اتوبوس،مطب دکتر یا در یک اداره ی دولتی چه فرقی دارد؟ در مکانی عمومی نشسته ام.
کسی کنارم مینشیند، نمی بینمش اما ریتم ملایم نفسهایش که حرارت از آن حس میشود به گوشممی رسد . کسی کنارم نشسته ست .
بوی مام یا عطر ارزان قیمتش مشامم را پر کرده ست .
من کی هستم ؟ بزرگترین عطر فروش شهر یا کارآزموده ترین لوازم آرایش فروش محله؟
از کجا میتوانم تشخیص دهم که این عطر ارزان ست ؟ این مام یا بادی اسلش یا هرچی نامش را میدانی و میگذاری ارزان ست .
در حقیقت هیچکدامش نیستم اما حدسم درست ست .
چشم که باز میکنم زنی را میبینم با ظاهری ساده
انسانهای ارزان هم مثل همین عطرهای ارزان خوشایند نیستند اما قادرند تمام زندگیت را به خودشان آغشته کنند و هرجا بروی حتی اگر کسی تورا نبیند نشان دهند که تو با یک آدم ارزان دم خوری .
ولو دوست باشد یا همسر و پارتنر
آدمهای ارزان میتوانند تورا در همان سطح ارزان بودن معرفی کنند .حتی اگر ذاتا گران باشی حتی اگر آدمی بیهوده و بی ارزش نباشی .
عطر و دوست و پارتنر تان را با دقت انتحاب کنید اگر دوست و پارتنری گران پیدا نکردید به نوع ارزانش راضی نشوید . آدم بدون عطر زدن هم می تواند به زندگی ادامه دهد .
#عادله_زمانی
@adelehz
مترو،اتوبوس،مطب دکتر یا در یک اداره ی دولتی چه فرقی دارد؟ در مکانی عمومی نشسته ام.
کسی کنارم مینشیند، نمی بینمش اما ریتم ملایم نفسهایش که حرارت از آن حس میشود به گوشممی رسد . کسی کنارم نشسته ست .
بوی مام یا عطر ارزان قیمتش مشامم را پر کرده ست .
من کی هستم ؟ بزرگترین عطر فروش شهر یا کارآزموده ترین لوازم آرایش فروش محله؟
از کجا میتوانم تشخیص دهم که این عطر ارزان ست ؟ این مام یا بادی اسلش یا هرچی نامش را میدانی و میگذاری ارزان ست .
در حقیقت هیچکدامش نیستم اما حدسم درست ست .
چشم که باز میکنم زنی را میبینم با ظاهری ساده
انسانهای ارزان هم مثل همین عطرهای ارزان خوشایند نیستند اما قادرند تمام زندگیت را به خودشان آغشته کنند و هرجا بروی حتی اگر کسی تورا نبیند نشان دهند که تو با یک آدم ارزان دم خوری .
ولو دوست باشد یا همسر و پارتنر
آدمهای ارزان میتوانند تورا در همان سطح ارزان بودن معرفی کنند .حتی اگر ذاتا گران باشی حتی اگر آدمی بیهوده و بی ارزش نباشی .
عطر و دوست و پارتنر تان را با دقت انتحاب کنید اگر دوست و پارتنری گران پیدا نکردید به نوع ارزانش راضی نشوید . آدم بدون عطر زدن هم می تواند به زندگی ادامه دهد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29👎8❤1😢1
بعَضی از نوشته های من و خیلی نوشته های زیباتر و میتونید توی این پیج اینستا ببینید
https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
❤8👎3😢1
جالبه بدونید که روباهها عاشقترین حیوونهای جهان هستن چرا که تحقیقات نشون داده وقتی زوج روباهها فوت میکنه، اونا دیگه هیچ وقت تا آخر عمرشون با روباه دیگهای نمیمونن.
@adelehz
@adelehz
❤60👍7👻3🕊2
همه ی ما یک روز برای آخرین بار از همکلاسی هایمان خداحافظی کردیم به خانه آمدیم و هرگز دوباره به مدرسه برنگشته ایم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار دوستی صمیمی را دیده ایم و دیگر هرگز اورا ملاقات نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار کیف مدرسه ی مان را خالی کردیم و دوباره پرش نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار عروسک محبوبمان را بوسیده ایم و دیگر او را در آغوش نگرفتیم .
و جالبتر این است که یا نمیدانستیم این آخرین بار است یا حتی اگر میدانستیم امروز بیاد نداریم که آخرین بار چه شکلی بوده است .
اینکه بی خداحافظی آنچه ما را تا اعماق قلب شاد نگاه می داشته است از دست می دهیم دردناک ست .حتی اگر بیاد نیاوریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی ما یک روز برای آخرین بار دوستی صمیمی را دیده ایم و دیگر هرگز اورا ملاقات نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار کیف مدرسه ی مان را خالی کردیم و دوباره پرش نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار عروسک محبوبمان را بوسیده ایم و دیگر او را در آغوش نگرفتیم .
و جالبتر این است که یا نمیدانستیم این آخرین بار است یا حتی اگر میدانستیم امروز بیاد نداریم که آخرین بار چه شکلی بوده است .
اینکه بی خداحافظی آنچه ما را تا اعماق قلب شاد نگاه می داشته است از دست می دهیم دردناک ست .حتی اگر بیاد نیاوریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔48❤2👍2😢1💋1
اینستاگرام عامل احساس حقارت و بدبختی!
مجله آمریکایی «تایم» در گزارشی نوشت:
نتايج یک مطالعه بر روى جوانان و نوجوانان نشان میدهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است.
طبق این تحقیق، کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳درصد بیشتر از کاربران دیگر شبکههای اجتماعی احساس بدبختی میکنند.
پ.ن میزان استفاده از این شبکه رو محدود کنید.
@adelehz
مجله آمریکایی «تایم» در گزارشی نوشت:
نتايج یک مطالعه بر روى جوانان و نوجوانان نشان میدهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است.
طبق این تحقیق، کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳درصد بیشتر از کاربران دیگر شبکههای اجتماعی احساس بدبختی میکنند.
پ.ن میزان استفاده از این شبکه رو محدود کنید.
@adelehz
👍37💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنی که ترکش کردی شبیه زنی که روزی دوباره اورا خواهی دید نیست .
دختری که عاشقش ماندی همشبیه دختری که پیدایش کردی نیست .
اولی غریبه تر و دومی عاشق تر ست .
میبینی همه چیز بشمول عشق و نفرت بازهم به تو برمیگردد مرد کوچک
#عادله_زمانی
@adelehz
دختری که عاشقش ماندی همشبیه دختری که پیدایش کردی نیست .
اولی غریبه تر و دومی عاشق تر ست .
میبینی همه چیز بشمول عشق و نفرت بازهم به تو برمیگردد مرد کوچک
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41💔10👍2💋2👎1
آرزو می کنم
کتاب های خوب بخوانی،
آهنگ های خوب گوش کنی،
عطر های خوب ببویی،
با آدم های خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی
که هیچ وقت دیر نیست
بودن چیزی که دوست داری باشی!
•روزبه معین
@adelehz
کتاب های خوب بخوانی،
آهنگ های خوب گوش کنی،
عطر های خوب ببویی،
با آدم های خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی
که هیچ وقت دیر نیست
بودن چیزی که دوست داری باشی!
•روزبه معین
@adelehz
❤23🕊3😢1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعَضی از نوشته های من و خیلی نوشته های زیباتر و میتونید توی این پیج اینستا ببینید
https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
❤4🥰4
❤55👍6💔5🥰3
به شب
موسم دوباره جوانه زدن سلام
آنگاه که از میان بالش خیس اشکت رویایی دوباره جوانه می زند .
و از لابلای سیاهی که احاطه کرده تورا نور بیرون می دود ..
به شب گاهِ دوباره عاشق شدن
سلام
#عادله_زمانی
@adelehz
موسم دوباره جوانه زدن سلام
آنگاه که از میان بالش خیس اشکت رویایی دوباره جوانه می زند .
و از لابلای سیاهی که احاطه کرده تورا نور بیرون می دود ..
به شب گاهِ دوباره عاشق شدن
سلام
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16👍5💔5
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
میگویند در ۱۰۰ سال پیش در بازار تهران واقعه عجیبی اتفاق افتاد و آن این بود که یکی از دکانداران به نام حاج شعبانعلی عزم سفر کربلا نموده و دکان را به دو پسرش سپرده و روانه میشود.
بعد از چند ماه که مراجعت میکند میبیند که پسرانش دکان را از وسط تیغه کشیده اند و هر نیمی را یکی برداشته و به کسب و کار مشغول است.
چون خواست داخل شود راهش ندادند و در سوال و جواب و گفت و گو که این چه کاری است که شما کردید پسرانش میگویند:
حوصله نداشتیم تا مردن تو صبر بکنیم سهممان را جلو جلو برداشتیم.
از قضای روزگار به سالی نمیکشد که در بلوای مشروطیت یکی از پسران جلوی میدان بهارستان تیر خورده و دیگری چندی بعد به مرض وبا که آن موقع در تهران مسری شده بود از دنیا رفته و دو مرتبه دکان دست حاجی میافتد و تیغه را از وسط برداشته و کسب خود را از سر میگیرد....
تهران در قرن سیزدهم - جعفر شهری
میگویند در ۱۰۰ سال پیش در بازار تهران واقعه عجیبی اتفاق افتاد و آن این بود که یکی از دکانداران به نام حاج شعبانعلی عزم سفر کربلا نموده و دکان را به دو پسرش سپرده و روانه میشود.
بعد از چند ماه که مراجعت میکند میبیند که پسرانش دکان را از وسط تیغه کشیده اند و هر نیمی را یکی برداشته و به کسب و کار مشغول است.
چون خواست داخل شود راهش ندادند و در سوال و جواب و گفت و گو که این چه کاری است که شما کردید پسرانش میگویند:
حوصله نداشتیم تا مردن تو صبر بکنیم سهممان را جلو جلو برداشتیم.
از قضای روزگار به سالی نمیکشد که در بلوای مشروطیت یکی از پسران جلوی میدان بهارستان تیر خورده و دیگری چندی بعد به مرض وبا که آن موقع در تهران مسری شده بود از دنیا رفته و دو مرتبه دکان دست حاجی میافتد و تیغه را از وسط برداشته و کسب خود را از سر میگیرد....
تهران در قرن سیزدهم - جعفر شهری
💔25👍10❤2👎2😢1