"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نور سلامی دوباره
به نور که پهنای سخاوتش گستره ی زمین ست
که بی محابا می تابد بدون آنکه بداند بر دامن کی فرو می آید...
بر نور ،آیت روشنایی و زیبایی
سلامی دوباره
#عادله_زمانی
@adelehz
21👍1
آنچه را که خدا برای تو کنار گذاشته
سهم هیچ کس دیگر نخواهد شد.


شب بخیر

@adelehz
56🥰6👍2
دیگران تنها شادی‌ات را می‌پسندند؛ اما من دوست دارم غمگین‌ترین بخش از وجودت را در آغوش بکشم؛ زیرا که غم‌هایت مقدار بیشتری از تو‌ را در خود دارند...

@adelehz
👍2212🥰9💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش همچین مادر بزرگی بشم🥺😍
@adelehz
35🥰9
سرم را به پشتی صندلی تکیه داده ام چشمانم را بسته ام نمی دانم کجاست .
مترو،اتوبوس،مطب دکتر یا در یک اداره ی دولتی چه فرقی دارد؟ در مکانی عمومی نشسته ام.
کسی کنارم می‌نشیند، نمی بینمش اما ریتم ملایم نفسهایش که حرارت از آن حس می‌شود به گوشم‌می رسد . کسی کنارم نشسته ست .
بوی مام یا عطر ارزان قیمتش مشامم را پر کرده ست ‌.
من کی هستم ؟ بزرگترین عطر فروش شهر یا کارآزموده ترین لوازم آرایش فروش محله؟
از کجا میتوانم تشخیص دهم که این عطر ارزان ست ؟ این مام یا بادی اسلش یا هرچی نامش را میدانی و می‌گذاری ارزان ست ‌.
در حقیقت هیچکدامش نیستم اما حدسم درست ست .
چشم که باز میکنم زنی را می‌بینم با ظاهری ساده
انسانهای ارزان هم مثل همین عطرهای ارزان خوشایند نیستند اما قادرند تمام زندگیت را به خودشان آغشته کنند و هرجا بروی حتی اگر کسی تورا نبیند نشان دهند که تو با یک آدم ارزان دم خوری .
ولو دوست باشد یا همسر و پارتنر
آدمهای ارزان می‌توانند تورا در همان سطح ارزان بودن معرفی کنند .حتی اگر ذاتا گران باشی حتی اگر آدمی بیهوده و بی ارزش نباشی ‌.
عطر و دوست و پارتنر تان را با دقت انتحاب کنید اگر دوست و پارتنری گران پیدا نکردید به نوع ارزانش راضی نشوید . آدم بدون عطر زدن هم می تواند به زندگی ادامه دهد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29👎81😢1
بعَضی از نوشته های من و خیلی نوشته های زیباتر و میتونید توی این پیج اینستا ببینید

https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
8👎3😢1
جالبه بدونید که روباه‌ها عاشق‌ترین حیوون‌های جهان هستن چرا که تحقیقات نشون داده وقتی زوج روباه‌ها فوت میکنه، اونا دیگه هیچ وقت تا آخر عمرشون با روباه دیگه‌ای نمیمونن.
@adelehz
60👍7👻3🕊2
همه ی ما یک روز برای آخرین بار از همکلاسی هایمان خداحافظی کردیم به خانه آمدیم و هرگز دوباره به مدرسه برنگشته ایم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار دوستی صمیمی را دیده ایم و دیگر هرگز اورا ملاقات نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار کیف مدرسه ی مان را خالی کردیم و دوباره پرش نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار عروسک محبوبمان را بوسیده ایم و دیگر او را در آغوش نگرفتیم .
و جالب‌تر این است که یا نمیدانستیم این آخرین بار است یا حتی اگر می‌دانستیم امروز بیاد نداریم که آخرین بار چه شکلی بوده است .
اینکه بی خداحافظی آنچه ما را تا اعماق قلب شاد نگاه می داشته است از دست می دهیم دردناک ست .حتی اگر بیاد نیاوریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔482👍2😢1💋1
اینستاگرام عامل احساس حقارت و بدبختی!

مجله آمریکایی «تایم» در گزارشی نوشت:

نتايج یک مطالعه‌ بر روى جوانان و نوجوانان نشان می‌دهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است.

طبق این تحقیق، کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳درصد بیشتر از کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی احساس بدبختی می‌کنند.

پ.ن میزان استفاده از این شبکه رو محدود کنید.

@adelehz
👍37💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنی که ترکش کردی شبیه زنی که روزی دوباره اورا خواهی دید نیست .
دختری که عاشقش ماندی هم‌شبیه دختری که پیدایش کردی نیست .
اولی غریبه تر و دومی عاشق تر ست .
میبینی همه چیز بشمول عشق و نفرت بازهم به تو برمی‌گردد مرد کوچک
#عادله_زمانی
@adelehz
41💔10👍2💋2👎1
آرزو می کنم
کتاب های خوب بخوانی،
آهنگ های خوب گوش کنی،
عطر های خوب ببویی،
با آدم های خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی
که هیچ وقت دیر نیست
بودن چیزی که دوست داری باشی!

•روزبه معین
@adelehz
23🕊3😢1
بعَضی از نوشته های من و خیلی نوشته های زیباتر و میتونید توی این پیج اینستا ببینید

https://www.instagram.com/amn.nejati?igsh=bzY5NzF1cGJvbmJ2
4🥰4
اگر کاسه‌ی خود را بیش از اندازه پر کنید؛
لبریز می‌شود.
چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛
کند می‌شود.
در پیِ پول و راحتی باشید،
دلتان هرگز آرام نمی‌گیرد.
دنبال تایید دیگران باشید؛
برده آنها خواهید بود.
کار خود را انجام دهید،
سپس رها کنید.
این تنها راه آرامش یافتن است ...

✍🏻 #لائوتسه

@adelehz
👍2312😁1
جایی که تو دستت نمی رسد خدا شاخه ها را پایین می آورد.
پیش خدا آرزوها نمیمیرند...
@adelehz
55👍6💔5🥰3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
همین :)
شبتون بخیر
@adelehz
26