آخرین برگهای بیجان پاییز زده که بریزد من دوباره به بهار امید میبندم .
به اینکه دوباره همه چیز جوانه بزند سبزی بیاید و همه چیز شروع شود.
و گمان میکنم ما تمام عمر دنبال پیدا کردن شروعی دوباره ایم حتی در پایان ها حتی در زرد شدن و ریختن ها ...
#عادله_زمانی
عکس؛خانم نادری جون❤️
@adelehz
به اینکه دوباره همه چیز جوانه بزند سبزی بیاید و همه چیز شروع شود.
و گمان میکنم ما تمام عمر دنبال پیدا کردن شروعی دوباره ایم حتی در پایان ها حتی در زرد شدن و ریختن ها ...
#عادله_زمانی
عکس؛خانم نادری جون❤️
@adelehz
👍10❤4😢1
بچه ها هر کدوم تون نوشته های من و پیت میکنید تو اینستا بهم اطلاع بدید که پست تون و استوری کنم .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🥰4
"زنی کهگم کردم "
https://t.me/Moochidooni
این شیرینی ها هنر یه کوچلوی دوست داشتنی ۱۲ ساله ست . حتما به کانالش سر بزنید بچه ها❤️
🥰6🕊2
"زنی کهگم کردم "
<unknown> – Manouchehr_Sakhaei_Midoonam___منوچهر
چیه این آهنگهای غمگین که همش گوش میدیم این و بزنید بر بدن😁❤️
@adelehz
@adelehz
❤16🕊1
NOSTALGICA
Podcast
🎼 نوستالژیکا؛
صدایی که متعلق به شماست...
علاقهمندان به مشارکت صوتی در این پادکست میتوانند با ارسال پیام به این آیدی @behrangmuzik به خانوادهٔ نوستالژیکا بپیوندند.
👈 برای ورود به این پادکست، نیاز به هیچ تخصصی نیست؛ فقط کافیست علاقمند به موسیقی پاپ ایران باشید.
🙏 منتظر شما هستیم 🙏
صدایی که متعلق به شماست...
علاقهمندان به مشارکت صوتی در این پادکست میتوانند با ارسال پیام به این آیدی @behrangmuzik به خانوادهٔ نوستالژیکا بپیوندند.
👈 برای ورود به این پادکست، نیاز به هیچ تخصصی نیست؛ فقط کافیست علاقمند به موسیقی پاپ ایران باشید.
🙏 منتظر شما هستیم 🙏
❤8👍2😢1
آدمی هر چه کند ،هرجا که رود آخرش باید گوشه ی دنجی داشته باشد تا به آن برگردد . گوشه ای که از آن خودش باشد و در آن بتواند آرام گیرد .
نه آغوش کسی،نه در جوار کسی بلکه گوشه ای تنها و غرق آرامش
شمعی بر آن افروخته ،گیاهی در کنجش رویده،کتابی بر زمینش نیمه باز مانده و هوایی ازسکون بر آن جاری ..
برای خودتان گوشه ای دنج بسازید،در اندوه و شادی به آن پناه برید و خودتان را در میانش به آغوش کشید . در آغوش کسی بدنبال پناه نگردید خودتان،پناه خودتان باشید .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه آغوش کسی،نه در جوار کسی بلکه گوشه ای تنها و غرق آرامش
شمعی بر آن افروخته ،گیاهی در کنجش رویده،کتابی بر زمینش نیمه باز مانده و هوایی ازسکون بر آن جاری ..
برای خودتان گوشه ای دنج بسازید،در اندوه و شادی به آن پناه برید و خودتان را در میانش به آغوش کشید . در آغوش کسی بدنبال پناه نگردید خودتان،پناه خودتان باشید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍11💔10🥰5
سلاما علی قلبُ یتألمَ قبلُ المنامِ
و یبکیُ بکاءَ العالمُ و لمِ یشعرُ بهِ احدُ
| سلام بر قلبی که قبل از خواب درد میکشد،
و به وسعت دنیا میگرید،
و کسی آن را احساس نمیکند. |
@adelehz
و یبکیُ بکاءَ العالمُ و لمِ یشعرُ بهِ احدُ
| سلام بر قلبی که قبل از خواب درد میکشد،
و به وسعت دنیا میگرید،
و کسی آن را احساس نمیکند. |
@adelehz
💔48😢9🕊9👍7
دخترک سال اول دانشگاه،همان روز اول وارد محوطه ی بزرگ دانشکده که شد دیدش
پسر خوش قد و بالای سال بالایی،پلیور لیمویی به تن ،آهسته از انتهای سالن به سمتش آمد و از کنارش عبور کرد.
پلیورش آخ که به او می آمد البته نه به اندازه ی آن پالتوی سیاه خوش دوختی که بعضی عصرهای سرد پاییزی به تنش می دید .
دخترک هر روز او را می دید که می رود و می آید و روزهایی که او نبود، بیشتر به اطراف خیره می ماند .به این امید که پیدایش کند ،به این امید که کلامی بین شان رد و بدل شود .
در دلش نام اورا ساکت الممالک گذاشته بود کسی که در هر مملکت با او سکوت کرده بود.
سالهای دانشجویی گذشت ،هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد ساکت الممالک فارغالتحصیل شد .گاهی در دانشگاه درس میداد دخترک هم درسش تمام شد و دانشگاه را ترک کرد .
نه دخترک هرگز به او گفت دوستش دارد نه ساکت الممالک فهمید که چه رخ داده ست .
اما یک رویا،یک رویای نیمه کاره ی درخشان در جنگل اطراف دانشکده، در خیابان خلوت روبرویش،در کلاسهای خالیش برجا ماند .
رویایی که شاید سالهای بعد دخترهای جوان دیگری را درگیر عشق ساکت الممالک های دیگری میکرد .
دوست داشتنی که به اتمام می رسید اما طعم خوبش مثل طعم اولین روز دانشجو شدن هرگز از یاد نمی رفت.
دوست داشتنی که لابلای یک پالتوی سیاه با قد بلندش در روزی سرد از خیابانهای پر از چنار دانشکده قدم زنان به خانه می رفت و هرگز نمیفهمید کسی او را عمیقا بیاد می آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
پسر خوش قد و بالای سال بالایی،پلیور لیمویی به تن ،آهسته از انتهای سالن به سمتش آمد و از کنارش عبور کرد.
پلیورش آخ که به او می آمد البته نه به اندازه ی آن پالتوی سیاه خوش دوختی که بعضی عصرهای سرد پاییزی به تنش می دید .
دخترک هر روز او را می دید که می رود و می آید و روزهایی که او نبود، بیشتر به اطراف خیره می ماند .به این امید که پیدایش کند ،به این امید که کلامی بین شان رد و بدل شود .
در دلش نام اورا ساکت الممالک گذاشته بود کسی که در هر مملکت با او سکوت کرده بود.
سالهای دانشجویی گذشت ،هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد ساکت الممالک فارغالتحصیل شد .گاهی در دانشگاه درس میداد دخترک هم درسش تمام شد و دانشگاه را ترک کرد .
نه دخترک هرگز به او گفت دوستش دارد نه ساکت الممالک فهمید که چه رخ داده ست .
اما یک رویا،یک رویای نیمه کاره ی درخشان در جنگل اطراف دانشکده، در خیابان خلوت روبرویش،در کلاسهای خالیش برجا ماند .
رویایی که شاید سالهای بعد دخترهای جوان دیگری را درگیر عشق ساکت الممالک های دیگری میکرد .
دوست داشتنی که به اتمام می رسید اما طعم خوبش مثل طعم اولین روز دانشجو شدن هرگز از یاد نمی رفت.
دوست داشتنی که لابلای یک پالتوی سیاه با قد بلندش در روزی سرد از خیابانهای پر از چنار دانشکده قدم زنان به خانه می رفت و هرگز نمیفهمید کسی او را عمیقا بیاد می آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔47😢11❤7🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پدرم معتقد ست باید در این جهان کاری کرد ، مثلا سعی کرد دست خدا بود بین مخلوقات خدا
به مخلوق بی پناهی پناه داد ،گرسنه ای را سیر کرد ،برای برهنه ای لباس شد و ...
و این میان از مخلوقات خداوند آنها که بی زبانند، مظلوم ترند .
روزهای سرد زمستان که پدرم کیلومترها از شهر دورتر در یک باغ دور افتاده را می گشاید تا به سگی و ۷ توله اش غذا برساند من اورا میبینم که دست خدا شده ست .
و این همان چیزی ست که بیش از هرچیز دیگر مرا وامیدارد به او افتخار کنم.
که آدمهایی چون او با ارزشند آنان که سعی می کنند جهان را جای بهتری برای زندگی کنند .
برای پدرم و تمام دستان خدا بر زمین ،آنها که برای خوشحالی مخلوقات خدا کاری می کنند آرزو میکنم که در پناه خالق محفوظ باشند که جهان به خوبی شان سخت محتاج ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
به مخلوق بی پناهی پناه داد ،گرسنه ای را سیر کرد ،برای برهنه ای لباس شد و ...
و این میان از مخلوقات خداوند آنها که بی زبانند، مظلوم ترند .
روزهای سرد زمستان که پدرم کیلومترها از شهر دورتر در یک باغ دور افتاده را می گشاید تا به سگی و ۷ توله اش غذا برساند من اورا میبینم که دست خدا شده ست .
و این همان چیزی ست که بیش از هرچیز دیگر مرا وامیدارد به او افتخار کنم.
که آدمهایی چون او با ارزشند آنان که سعی می کنند جهان را جای بهتری برای زندگی کنند .
برای پدرم و تمام دستان خدا بر زمین ،آنها که برای خوشحالی مخلوقات خدا کاری می کنند آرزو میکنم که در پناه خالق محفوظ باشند که جهان به خوبی شان سخت محتاج ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤50👍7🥰6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مخصوص وقتی درست تمام شده اولین بار سر کار رفته ای و فکر میکنی کارت عالی ست
اما سالها میگذرد و میبینی دنیا آنچه تو تصور میکردی نبود ..
@adelehz
اما سالها میگذرد و میبینی دنیا آنچه تو تصور میکردی نبود ..
@adelehz
❤21👍6😁4👻1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گاهی برای آنکه بتوانیم دوباره به تو برگردیم به یک نشانه نیاز داریم خدایا
که بدانیم هنوز دوستمان داری
که هنوز هم نگران مان هستی
نشانه هایت را و آن جوابهای کوچک لطیفت را که گا در بارانی صبحگاهی ،گاهی در لبخندی زیبا و گاه در حل یک مشکل نهفته ست از ما دریغ نکن .
#عادله_زمانی
@adelehz
که بدانیم هنوز دوستمان داری
که هنوز هم نگران مان هستی
نشانه هایت را و آن جوابهای کوچک لطیفت را که گا در بارانی صبحگاهی ،گاهی در لبخندی زیبا و گاه در حل یک مشکل نهفته ست از ما دریغ نکن .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40👍7
روباه آخرین سیب باقی مانده بر درخت را دید و بیاد آورد قبل از این برف سنگین ،جنگل سرسبز،گرم و آرام بوده است .
نه اینکه برف بد باشد نه اینکه سرما تنش را بلرزاند .
اما روباه به این امیدوار شد که بهار ،گرما و تنوع رنگها دوباره به جنگل برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه اینکه برف بد باشد نه اینکه سرما تنش را بلرزاند .
اما روباه به این امیدوار شد که بهار ،گرما و تنوع رنگها دوباره به جنگل برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36🕊6👍4
آنهایی که ریشه ندارند؛ تا محبت میبینند
میروند وگرنه کدام درخت را دیدهای
که باغبانش را ترک کند؟!
@adelehz
میروند وگرنه کدام درخت را دیدهای
که باغبانش را ترک کند؟!
@adelehz
👍23❤11🕊2😢1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنظرم مادر هدیه ی بزرگ خدا به بندگانش بود .نمیدانم اگر مادر نبود چه کسی حرفها را میشنید،چه کسی غصه ها را میخورد چه کسی همیشه دل نگران می ماند.
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
❤14💔4🥰2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر پیر هم شود
عشقش جوان باقی می ماند
پیامبر دین عشق زن است
نامش را مادر نهادند .
#عادله_زمانی
@adelehz
عشقش جوان باقی می ماند
پیامبر دین عشق زن است
نامش را مادر نهادند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30💔4🕊1💋1
روز بابات بفهمه بیرونی غوغا بپا میکنه ،درحالی که بابا جلوی تلوزیون داره خروپف میکنه مبارک😊
@adelehz
@adelehz
😁43❤4👍2