دچار افسردگی بود. میدانی افسردگی یعنی چه؟ تا به حال کسوف دیدهای؟ خب، این هم مثل همان است؛ ماه جلوی قلب میآید و قلب دیگر نوری از خودش نمیپراکند. روز روشن تبدیل به شب تاریک میشود ..
📕 #دیوانه_وار
✍🏻 #کریستین_بوبن
@adelehz
📕 #دیوانه_وار
✍🏻 #کریستین_بوبن
@adelehz
💔36👍7😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهشت انجاست که آزاری نباشد
کسی را با کسی کاری نباشد
کسی را با کسی کاری نباشد
❤29🥰7👍5
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
فریدون مشیری
@adelehz
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
فریدون مشیری
@adelehz
👍13❤5
اینکه من یک دقیقه بیشتر با تو بودن را جشن میگیرم یعنی آنقدر برایم عزیزی اندازه هزار شب یلدا .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک.
#عادله_زمانی
یلدا مبارک.
❤29👎1
ولی اوضاع ما دیگه با فال حافظ جوابگو نیست باید انوری و ایرج میرزا رو امتحان کنیم😒
😁46👍10😢2💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتیاج دارم امشب برف ببارد
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
❤29😢16🥰5💔3👍1
خداوند هیچگاه تو را
دست خالی رها نخواهد کرد،
اگر از تو میخواهد که
چیزی را زمین بگذاری
به این دلیل است که
میخواهد چیز بهتری را برداری...
@adelehz
دست خالی رها نخواهد کرد،
اگر از تو میخواهد که
چیزی را زمین بگذاری
به این دلیل است که
میخواهد چیز بهتری را برداری...
@adelehz
👍30❤19💔5🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نارین
زنی که در مزار مولانای جان هر هفته شکلات پخش میکند.
زنی که روزگاری معشوق و همسر مردی عاشق بود .با نفسهایش نفس کشید و با چشمانش جهان را دید .
روزی هر دو تصادف کردند و نارین به کما رفت .
در عالم کما نارین نفهمید که همسر و فرزندش به فاصله ای کوتاه اورا در جهان گذرا رها کرده اند و به منزلی واقعی پیوستند .
نارین بعد از ۷ سال از کما بیرون آمد اما جانان سالها بود رفته بود .
هر هفته نارین در مزار امام عاشقان ،مولانای شمس شکلات پخش می کند میگویند هرکس اورا ببیند در چشمانش غرق میشود.
چشمان نارین گویا کهکشانی ست که در آن مردی عاشق خوابیده ست و این عشق تا آن روز که این چشمان بسته شود تا آن روزی که نارین در آن دشت جادویی ،جایی که مولانای جان وصفش کرده بود به آغوش معشوق برسد ادامه خواهد یافت .
چه خوش رقصی اگر پایانش افتادن به دامان معشوق باشد
معشوقی که سالها منتظر دیدن چشمانش باشی ..
خوشا شراره ی عشقی که شد زندگانی
#عادله_زمانی
زنی که در مزار مولانای جان هر هفته شکلات پخش میکند.
زنی که روزگاری معشوق و همسر مردی عاشق بود .با نفسهایش نفس کشید و با چشمانش جهان را دید .
روزی هر دو تصادف کردند و نارین به کما رفت .
در عالم کما نارین نفهمید که همسر و فرزندش به فاصله ای کوتاه اورا در جهان گذرا رها کرده اند و به منزلی واقعی پیوستند .
نارین بعد از ۷ سال از کما بیرون آمد اما جانان سالها بود رفته بود .
هر هفته نارین در مزار امام عاشقان ،مولانای شمس شکلات پخش می کند میگویند هرکس اورا ببیند در چشمانش غرق میشود.
چشمان نارین گویا کهکشانی ست که در آن مردی عاشق خوابیده ست و این عشق تا آن روز که این چشمان بسته شود تا آن روزی که نارین در آن دشت جادویی ،جایی که مولانای جان وصفش کرده بود به آغوش معشوق برسد ادامه خواهد یافت .
چه خوش رقصی اگر پایانش افتادن به دامان معشوق باشد
معشوقی که سالها منتظر دیدن چشمانش باشی ..
خوشا شراره ی عشقی که شد زندگانی
#عادله_زمانی
❤43💔25👍9
آخرین برگهای بیجان پاییز زده که بریزد من دوباره به بهار امید میبندم .
به اینکه دوباره همه چیز جوانه بزند سبزی بیاید و همه چیز شروع شود.
و گمان میکنم ما تمام عمر دنبال پیدا کردن شروعی دوباره ایم حتی در پایان ها حتی در زرد شدن و ریختن ها ...
#عادله_زمانی
عکس؛خانم نادری جون❤️
@adelehz
به اینکه دوباره همه چیز جوانه بزند سبزی بیاید و همه چیز شروع شود.
و گمان میکنم ما تمام عمر دنبال پیدا کردن شروعی دوباره ایم حتی در پایان ها حتی در زرد شدن و ریختن ها ...
#عادله_زمانی
عکس؛خانم نادری جون❤️
@adelehz
👍10❤4😢1
بچه ها هر کدوم تون نوشته های من و پیت میکنید تو اینستا بهم اطلاع بدید که پست تون و استوری کنم .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🥰4
"زنی کهگم کردم "
https://t.me/Moochidooni
این شیرینی ها هنر یه کوچلوی دوست داشتنی ۱۲ ساله ست . حتما به کانالش سر بزنید بچه ها❤️
🥰6🕊2
"زنی کهگم کردم "
<unknown> – Manouchehr_Sakhaei_Midoonam___منوچهر
چیه این آهنگهای غمگین که همش گوش میدیم این و بزنید بر بدن😁❤️
@adelehz
@adelehz
❤16🕊1
NOSTALGICA
Podcast
🎼 نوستالژیکا؛
صدایی که متعلق به شماست...
علاقهمندان به مشارکت صوتی در این پادکست میتوانند با ارسال پیام به این آیدی @behrangmuzik به خانوادهٔ نوستالژیکا بپیوندند.
👈 برای ورود به این پادکست، نیاز به هیچ تخصصی نیست؛ فقط کافیست علاقمند به موسیقی پاپ ایران باشید.
🙏 منتظر شما هستیم 🙏
صدایی که متعلق به شماست...
علاقهمندان به مشارکت صوتی در این پادکست میتوانند با ارسال پیام به این آیدی @behrangmuzik به خانوادهٔ نوستالژیکا بپیوندند.
👈 برای ورود به این پادکست، نیاز به هیچ تخصصی نیست؛ فقط کافیست علاقمند به موسیقی پاپ ایران باشید.
🙏 منتظر شما هستیم 🙏
❤8👍2😢1