از نرسیدن نترس
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
قدم بردار
ممکن ست برسی و ممکن ست نرسی اما چیزی که قطعی ست این ست که مسیر را میبینی دنیا را کشف میکنی واین خود یعنی به مقصد رسیدن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍22💔3❤2🥰1
تو زیبایی فقط کافی ست
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمیکند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمیکند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍8💔1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه کهنشود می شود ولی جانِ من بقول حافظِ بدون شاخه نبات آری شود ولیکن به خون جگر شود.
می شود اما هزار بار این دل خون میشود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر میگردد
روزی که یکآرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
می شود اما هزار بار این دل خون میشود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر میگردد
روزی که یکآرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22👍6🕊4❤3😢3
واقعیت این ست که پدرها یا مادرها فرزندان حاصل عشق را بیشتر دوست دارند. نمیخواهم مهر مادری یا پدری را زیر سوال ببرم ولی تابحال با پدرومادرهای بدخلق و بی حوصله با فرزندان روبرو شدید ؟ اکثرشان با همسران هم دچار اختلاف هستند شاید حتی اختلافی که بوی تنفر بدهد .
البته که ناقض این هم زیاد وجود دارد ولی من روی همان امکان اندک حرف میزنم.
اصلا تصورش را بکن آدم مگر میتواند فرزند کسی که عاشقش هست را دوست نداشته باشد یا دلش را بشکند ؟
اصلا میشود فرزندی که بوی آنکه عاشقش هستی را میدهد که شبیه او میخندند و چشمانش کپی کوچکتری از چشمان اوست را نخواست؟
همین ست که میگویند وقتی با کسی که عاشقش هستی ازدواج میکنی او تورا دوباره به دنیا خواهد آورد.
سالهای دبیرستان معلمی داشتم که همیشه با خنده به ما میگفت دخترها با مردی که خوشگل ست ازدواج کنید تا بچه تان خوشگل شود .شاید حرفش را باید اینگونه میگفت بچه ها با مردی که عاشق وجودش هستید ازدواج کنید تا یکی دیگر هم شبیه خودش از وجودش نصیب تان شود.
القصه اینکه اگر عاشق کسی نیستید با او بچه دار نشوید. اگر بچه دارید شریک زندگی تان را ازخودتان بیزار نکنید .
بگذارید او هربار کودک تان میخندد دوباره عاشق شود .
چون بی گناه ترین آدم این قصه همان کودک ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
البته که ناقض این هم زیاد وجود دارد ولی من روی همان امکان اندک حرف میزنم.
اصلا تصورش را بکن آدم مگر میتواند فرزند کسی که عاشقش هست را دوست نداشته باشد یا دلش را بشکند ؟
اصلا میشود فرزندی که بوی آنکه عاشقش هستی را میدهد که شبیه او میخندند و چشمانش کپی کوچکتری از چشمان اوست را نخواست؟
همین ست که میگویند وقتی با کسی که عاشقش هستی ازدواج میکنی او تورا دوباره به دنیا خواهد آورد.
سالهای دبیرستان معلمی داشتم که همیشه با خنده به ما میگفت دخترها با مردی که خوشگل ست ازدواج کنید تا بچه تان خوشگل شود .شاید حرفش را باید اینگونه میگفت بچه ها با مردی که عاشق وجودش هستید ازدواج کنید تا یکی دیگر هم شبیه خودش از وجودش نصیب تان شود.
القصه اینکه اگر عاشق کسی نیستید با او بچه دار نشوید. اگر بچه دارید شریک زندگی تان را ازخودتان بیزار نکنید .
بگذارید او هربار کودک تان میخندد دوباره عاشق شود .
چون بی گناه ترین آدم این قصه همان کودک ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40👍17💔12👎2👻1
چرا وقتی یه دنیا کار ریخته سرم نشستم تو اکسپلور اینستا تامو جری میبینم اخه ؟😔
😁36🥰7😢3
دچار افسردگی بود. میدانی افسردگی یعنی چه؟ تا به حال کسوف دیدهای؟ خب، این هم مثل همان است؛ ماه جلوی قلب میآید و قلب دیگر نوری از خودش نمیپراکند. روز روشن تبدیل به شب تاریک میشود ..
📕 #دیوانه_وار
✍🏻 #کریستین_بوبن
@adelehz
📕 #دیوانه_وار
✍🏻 #کریستین_بوبن
@adelehz
💔36👍7😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهشت انجاست که آزاری نباشد
کسی را با کسی کاری نباشد
کسی را با کسی کاری نباشد
❤29🥰7👍5
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
فریدون مشیری
@adelehz
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
فریدون مشیری
@adelehz
👍13❤5
اینکه من یک دقیقه بیشتر با تو بودن را جشن میگیرم یعنی آنقدر برایم عزیزی اندازه هزار شب یلدا .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک.
#عادله_زمانی
یلدا مبارک.
❤29👎1
ولی اوضاع ما دیگه با فال حافظ جوابگو نیست باید انوری و ایرج میرزا رو امتحان کنیم😒
😁46👍10😢2💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتیاج دارم امشب برف ببارد
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
و من کودکی ۸ ساله باشم که از شوق تعطیلی پاکیزه ی فردای مدرسه مان خوابم نبرد .همین اندازه شاد و ساده و دلخوش
#عادله_زمانی
❤29😢16🥰5💔3👍1
خداوند هیچگاه تو را
دست خالی رها نخواهد کرد،
اگر از تو میخواهد که
چیزی را زمین بگذاری
به این دلیل است که
میخواهد چیز بهتری را برداری...
@adelehz
دست خالی رها نخواهد کرد،
اگر از تو میخواهد که
چیزی را زمین بگذاری
به این دلیل است که
میخواهد چیز بهتری را برداری...
@adelehz
👍30❤19💔5🕊3