This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که مىخواهم به سمتت بيايم، يادم مىافتد دلتنگى هرگز بهانه خوبى براى تکرار يک اشتباه نيست...
👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
💔28👍16
هرکس،در زندگی کسی را دارد که قشنگ ترین هدیه ی خدا به اوست .
برای تو و برای هرکه این را میخواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
برای تو و برای هرکه این را میخواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤49👍3😢3
به نظرم یکی از قشنگترین
عبارتهای قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
@adelehz
عبارتهای قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
@adelehz
❤55👎1😁1😢1
وقتی محمود درویش (فلسطینی) عاشق ریتا(اسرائیلی) شد برای او نوشت:
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی میترسم تو مرا ناامید کنی.»
بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بیاهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»
💬نعیمه عطامنش
@adelehz
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی میترسم تو مرا ناامید کنی.»
بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بیاهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»
💬نعیمه عطامنش
@adelehz
💔57😢14❤3👍2
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
#دلبرانه_های_پاییز
آلمان شهر زیبای Heilbronn
@adelehz
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
#دلبرانه_های_پاییز
آلمان شهر زیبای Heilbronn
@adelehz
❤21👍6🕊6
ولی مامان باید کپل و بغلی باشه آدم بیاد خونه بغلش کنه بوی خوب شو حس کنه یه جون به جون هاش اضافه بشه😍😄
🥰48❤22😢6👎3👍1
مادربزرگم میگوید قلب آدم نباید خالی بماند اگر خالی بماند مثل گلدان خالی زشت است و آدم را اذیت میکند.
برای همین هم مدتیست دارم فکر میکنم این قلب کوچولو را به چه کسی باید بدهم یعنی، راستش چطور بگویم؟
دلم میخواهد تمام تمام این قلب کوچولو را مثل یک خانه قشنگ کوچولو به کسی بدهم که خیلی خیلی دوستش دارم یا نمیدانم کسی که خیلی خوب است، کسی که واقعا حقش است توی قلب خیلی کوچولو و تمیز من خانه داشته باشد.
پدرم میگوید قلب مهمانخانه نیست که آدمها بیایند دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند.
قلب، لانهء گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد. قلب، راستش نمیدانم چیست اما این را میدانم که فقط جای آدمهای خیلی خیلی خوب است ـ برای همیشه...
✍🏻 نادر ابراهیمی
#دلبرانه_های_پاییز
Germany, Ofenbach
برای همین هم مدتیست دارم فکر میکنم این قلب کوچولو را به چه کسی باید بدهم یعنی، راستش چطور بگویم؟
دلم میخواهد تمام تمام این قلب کوچولو را مثل یک خانه قشنگ کوچولو به کسی بدهم که خیلی خیلی دوستش دارم یا نمیدانم کسی که خیلی خوب است، کسی که واقعا حقش است توی قلب خیلی کوچولو و تمیز من خانه داشته باشد.
پدرم میگوید قلب مهمانخانه نیست که آدمها بیایند دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند.
قلب، لانهء گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد. قلب، راستش نمیدانم چیست اما این را میدانم که فقط جای آدمهای خیلی خیلی خوب است ـ برای همیشه...
✍🏻 نادر ابراهیمی
#دلبرانه_های_پاییز
Germany, Ofenbach
❤18🥰8👍4🕊3
تو برای من اون نوری هستی که وقتی به هیچی امید ندارم تو زندگیم میتابه.
تو برای من اون گل خشک لای کتابی که هر وقت ببینمش لبخند میزنم.
تو برای من اون آهنگی که بارها و بارها بهش گوش میدم و ازش خسته نمیشم.
تو برای من اون فکر قشنگی که وقتی میاد تو سرم، همه متوجه لبخندم میشن.
تو به همه چیز معنی میدی!
مثل واژه به شعر، مثل قلب به جسم، مثل ماه به شب، مثل خودت به زندگیم.
در واقع تو برای من همون دلیلی هستی که مدتها دنبالش میگشتم، تا به خاطرش زندگی کنم.
@adelehz
تو برای من اون گل خشک لای کتابی که هر وقت ببینمش لبخند میزنم.
تو برای من اون آهنگی که بارها و بارها بهش گوش میدم و ازش خسته نمیشم.
تو برای من اون فکر قشنگی که وقتی میاد تو سرم، همه متوجه لبخندم میشن.
تو به همه چیز معنی میدی!
مثل واژه به شعر، مثل قلب به جسم، مثل ماه به شب، مثل خودت به زندگیم.
در واقع تو برای من همون دلیلی هستی که مدتها دنبالش میگشتم، تا به خاطرش زندگی کنم.
@adelehz
🕊8❤3👎3👍1
"زنی کهگم کردم "
تو برای من اون نوری هستی که وقتی به هیچی امید ندارم تو زندگیم میتابه. تو برای من اون گل خشک لای کتابی که هر وقت ببینمش لبخند میزنم. تو برای من اون آهنگی که بارها و بارها بهش گوش میدم و ازش خسته نمیشم. تو برای من اون فکر قشنگی که وقتی میاد تو سرم، همه متوجه…
این و گذاشتمتا بهتون بگم این نقطه آغاز بیچارگیه
بخاطر هیچکس به زندگی ادامه ندید
بخاطر خودتون زندگی کنید.ادمها تا ابد دلیل زندگی تون نمیمونن
بخاطر هیچکس به زندگی ادامه ندید
بخاطر خودتون زندگی کنید.ادمها تا ابد دلیل زندگی تون نمیمونن
👍35💔9❤2👻1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تمام لحظات حساس زندگیم همیشه ابلهانه به کسی جز تو دل بستم .
به امید بنده های ناچیزیت وقتی تو با آن عظمت اینجا ایستاده بودی .
میبینی چقدر احمق بوده ام؟
نگذار هرگز احمق بمانم
مرا به خودم وا مگذار
من میخواهم همه چیز را در دستان تو بگذارم و چشمهایم را ببندم .
من میخواهم بجز تو به هیچکس اعتماد نکنم.
کمکم کن که همین باشم .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به امید بنده های ناچیزیت وقتی تو با آن عظمت اینجا ایستاده بودی .
میبینی چقدر احمق بوده ام؟
نگذار هرگز احمق بمانم
مرا به خودم وا مگذار
من میخواهم همه چیز را در دستان تو بگذارم و چشمهایم را ببندم .
من میخواهم بجز تو به هیچکس اعتماد نکنم.
کمکم کن که همین باشم .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤42👍4💔2🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ثروتمند کسی است
که بتواند از ارزانترین چیزها
لذت ببرد.
#هنری_دیوید
صبح بخیر
زیباترین چیزی که میتوانید ببینید ❤️
که بتواند از ارزانترین چیزها
لذت ببرد.
#هنری_دیوید
صبح بخیر
زیباترین چیزی که میتوانید ببینید ❤️
❤25👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی هیچکلامی فقط خواهش میکنم ببینید .
@adelehz
@adelehz
❤40👍5😢3🕊1