"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
یه مامان الان تو بیمارستان منتظر دنیا اومدن نی نی هست . دکترا گفتن اگه زایمان طبیعی نباشه مجبورا چندساعت دیگه برن سزارین لطفا برای بدنیا اومدن سالم نی نی و مامانش دعا کنید قند و نباتهای من❤️💋
92🕊10🥰9👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹
@adelehz
🥰2615👍1
"زنی که‌گم کردم "
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹 @adelehz
نیمه ی گمشده ی عزیز
از لک لکم کمتری انصافا😒😏
😁41💔12👍1
گاهی بی آنکه هرگز به چیزی فکر کرده باشی، خوابش را می بینی، و بعد هی از خودت می پرسی تعبیر این خواب چیست؟ حالت خوش نیست، بد هم نیست، ولی با یک کلمه یا تصویر شبت زیبا می شود، یا چنان از تلخی روزت مکدری که دلت میخواهد دوباره بخوابی و به همان خواب برگردی.

📙 #تماما_مخصوص
✍🏻 #عباس_معروفی

@adelehz
💔22👍103
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که مى‌خواهم به سمتت بيايم، يادم مى‌افتد دلتنگى هرگز بهانه خوبى براى تکرار يک اشتباه نيست...

👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
💔28👍16
هرکس،در زندگی کسی را دارد که قشنگ ترین هدیه ی خدا به اوست .
برای تو و برای هرکه این را می‌خواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگ‌ترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
49👍3😢3
به نظرم یکی‌ از قشنگ‌ترین
عبارت‌های قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.

@adelehz
55👎1😁1😢1
وقتی محمود درویش (فلسطینی) عاشق ریتا(اسرائیلی) شد برای او نوشت:
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی می‌ترسم تو مرا ناامید کنی.»

بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بی‌اهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»

💬نعیمه عطامنش
@adelehz
💔57😢143👍2
"زنی که‌گم کردم "
Photo
وای به دل محمود درویش😔
💔31😢12
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام

ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت می‌کند؟

هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست

عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگ‌ابتهاج
#دلبرانه_های_پاییز
آلمان شهر زیبای Heilbronn
@adelehz
21👍6🕊6
شد شد،
نشد حتما خدا یه فکر بهتر داره

شبتون بخیر❤️
43👍14🕊1
ولی مامان باید کپل و بغلی باشه آدم بیاد خونه بغلش کنه بوی خوب شو حس کنه یه جون به جون هاش اضافه بشه😍😄
🥰4822😢6👎3👍1
مادربزرگم می‌گوید قلب آدم نباید خالی بماند اگر خالی بماند مثل گلدان خالی زشت است و آدم را اذیت می‌کند.
برای همین هم مدتیست دارم فکر می‌کنم این قلب کوچولو را به چه کسی باید بدهم یعنی، راستش چطور بگویم؟‌
دلم می‌خواهد تمام تمام این قلب کوچولو را مثل یک خانه قشنگ کوچولو به کسی بدهم که خیلی خیلی دوستش دارم یا نمیدانم کسی که خیلی خوب است، کسی که واقعا حقش است توی قلب خیلی کوچولو و تمیز من خانه داشته باشد.

پدرم می‌گوید قلب مهمانخانه نیست که آدم‌ها بیایند دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند.
قلب، لانه‌ء گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد. قلب، راستش نمیدانم چیست اما این را میدانم که فقط جای آدم‌های خیلی خیلی خوب است ـ برای همیشه...

✍🏻 نادر ابراهیمی
#دلبرانه_های_پاییز
Germany, Ofenbach
18🥰8👍4🕊3
👍13🥰54💔2
تو برای من اون نوری هستی که وقتی به هیچی امید ندارم تو زندگیم می‌تابه.
تو برای من اون گل خشک لای کتابی که هر وقت ببینمش لبخند میزنم.
تو برای من اون آهنگی که بارها و بارها بهش گوش میدم و ازش خسته نمیشم.
تو برای من اون فکر قشنگی که وقتی میاد تو سرم، همه متوجه لبخندم میشن.
تو به همه چیز معنی میدی!
مثل واژه به شعر، مثل قلب به جسم، مثل ماه به شب، مثل خودت به زندگیم.
در واقع تو برای من همون دلیلی هستی که مدت‌ها دنبالش می‌گشتم، تا به خاطرش زندگی کنم.

@adelehz
🕊83👎3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تمام لحظات حساس زندگیم همیشه ابلهانه به کسی جز تو دل بستم .
به امید بنده های ناچیزیت وقتی تو با آن عظمت اینجا ایستاده بودی .
میبینی چقدر احمق بوده ام؟
نگذار هرگز احمق بمانم
مرا به خودم وا مگذار
من می‌خواهم همه چیز را در دستان تو بگذارم و چشمهایم را ببندم .
من می‌خواهم بجز تو به هیچکس اعتماد نکنم.
کمکم کن که همین باشم .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
42👍4💔2🍓1