"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
وای وضعیتش دیدنی بوده😁
😁285👍2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیاد داشته باشید که همه ی ما روزی برای آخرین بار فرصتی برای حس خوشبختی کردن ،خواهیم داشت .چرا آن حس را همیشه به تعویق بیندازیم ؟ چرا همین امروز حس خوشبختی نکنیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
17👍5
ما آخرش مجبور خواهیم بود یک روز بپذیریم که کسانی از پیش ما رفته اند ‌. خاطراتی در قلب مان محو شده اند ‌.
احساساتی در وجودمان مرده اند ‌.
شادی هایی را از دست داده ایم ‌.
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ‌..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36👍10😢6
یه مامان الان تو بیمارستان منتظر دنیا اومدن نی نی هست . دکترا گفتن اگه زایمان طبیعی نباشه مجبورا چندساعت دیگه برن سزارین لطفا برای بدنیا اومدن سالم نی نی و مامانش دعا کنید قند و نباتهای من❤️💋
92🕊10🥰9👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹
@adelehz
🥰2615👍1
"زنی که‌گم کردم "
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹 @adelehz
نیمه ی گمشده ی عزیز
از لک لکم کمتری انصافا😒😏
😁41💔12👍1
گاهی بی آنکه هرگز به چیزی فکر کرده باشی، خوابش را می بینی، و بعد هی از خودت می پرسی تعبیر این خواب چیست؟ حالت خوش نیست، بد هم نیست، ولی با یک کلمه یا تصویر شبت زیبا می شود، یا چنان از تلخی روزت مکدری که دلت میخواهد دوباره بخوابی و به همان خواب برگردی.

📙 #تماما_مخصوص
✍🏻 #عباس_معروفی

@adelehz
💔22👍103
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که مى‌خواهم به سمتت بيايم، يادم مى‌افتد دلتنگى هرگز بهانه خوبى براى تکرار يک اشتباه نيست...

👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
💔28👍16
هرکس،در زندگی کسی را دارد که قشنگ ترین هدیه ی خدا به اوست .
برای تو و برای هرکه این را می‌خواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگ‌ترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
49👍3😢3
به نظرم یکی‌ از قشنگ‌ترین
عبارت‌های قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.

@adelehz
55👎1😁1😢1
وقتی محمود درویش (فلسطینی) عاشق ریتا(اسرائیلی) شد برای او نوشت:
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی می‌ترسم تو مرا ناامید کنی.»

بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بی‌اهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»

💬نعیمه عطامنش
@adelehz
💔57😢143👍2
"زنی که‌گم کردم "
Photo
وای به دل محمود درویش😔
💔31😢12
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام

ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت می‌کند؟

هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست

عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگ‌ابتهاج
#دلبرانه_های_پاییز
آلمان شهر زیبای Heilbronn
@adelehz
21👍6🕊6
شد شد،
نشد حتما خدا یه فکر بهتر داره

شبتون بخیر❤️
43👍14🕊1
ولی مامان باید کپل و بغلی باشه آدم بیاد خونه بغلش کنه بوی خوب شو حس کنه یه جون به جون هاش اضافه بشه😍😄
🥰4822😢6👎3👍1