Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن سالها
آن سالها ،آن آدمهایی که ما را نمیشناسند
و عکسهای مان را میبینند راجع به ما چه خواهند گفت؟
آیا ما را بیاد خواهند آورد؟
لبخندی نثارمان خواهند کرد و یا حتی قطره ای اشک برایمان می ریزند؟
کسی چه می داند .
#عادله_زمانی
@adelehz
آن سالها ،آن آدمهایی که ما را نمیشناسند
و عکسهای مان را میبینند راجع به ما چه خواهند گفت؟
آیا ما را بیاد خواهند آورد؟
لبخندی نثارمان خواهند کرد و یا حتی قطره ای اشک برایمان می ریزند؟
کسی چه می داند .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17💔7❤5👍2
بچه ها کانالی که کانفینگ خوب با قیمت مناسب بفروشه میشناسید به منم معرفی کنید
@aydel70
@aydel70
به هیچ کدام از مخلوقاتش حسادت نکنم مگر پرنده ای که آزاد و رها از آسمان شهری به شهر دیگر می رود بی آنکه از یافتن یا نیافتن دانه ای بهراسد یا لحظه ای نا آرام گردد.
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
🌁فریده جعفری
میدان شهرداری رشت
@adelehz
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
🌁فریده جعفری
میدان شهرداری رشت
@adelehz
❤25👍7🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیاد داشته باشید که همه ی ما روزی برای آخرین بار فرصتی برای حس خوشبختی کردن ،خواهیم داشت .چرا آن حس را همیشه به تعویق بیندازیم ؟ چرا همین امروز حس خوشبختی نکنیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17👍5
ما آخرش مجبور خواهیم بود یک روز بپذیریم که کسانی از پیش ما رفته اند . خاطراتی در قلب مان محو شده اند .
احساساتی در وجودمان مرده اند .
شادی هایی را از دست داده ایم .
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
احساساتی در وجودمان مرده اند .
شادی هایی را از دست داده ایم .
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36👍10😢6
یه مامان الان تو بیمارستان منتظر دنیا اومدن نی نی هست . دکترا گفتن اگه زایمان طبیعی نباشه مجبورا چندساعت دیگه برن سزارین لطفا برای بدنیا اومدن سالم نی نی و مامانش دعا کنید قند و نباتهای من❤️💋
❤92🕊10🥰9👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹
@adelehz
@adelehz
🥰26❤15👍1
"زنی کهگم کردم "
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹 @adelehz
نیمه ی گمشده ی عزیز
از لک لکم کمتری انصافا😒😏
از لک لکم کمتری انصافا😒😏
😁41💔12👍1
"زنی کهگم کردم "
یه مامان الان تو بیمارستان منتظر دنیا اومدن نی نی هست . دکترا گفتن اگه زایمان طبیعی نباشه مجبورا چندساعت دیگه برن سزارین لطفا برای بدنیا اومدن سالم نی نی و مامانش دعا کنید قند و نباتهای من❤️💋
نی نی سالم بدنیا اومد بچه ها
It's boy
امید ❤️❤️
مرسی بابت دعاهاتون
It's boy
امید ❤️❤️
مرسی بابت دعاهاتون
❤98🥰29🍓6👍4🕊1
گاهی بی آنکه هرگز به چیزی فکر کرده باشی، خوابش را می بینی، و بعد هی از خودت می پرسی تعبیر این خواب چیست؟ حالت خوش نیست، بد هم نیست، ولی با یک کلمه یا تصویر شبت زیبا می شود، یا چنان از تلخی روزت مکدری که دلت میخواهد دوباره بخوابی و به همان خواب برگردی.
📙 #تماما_مخصوص
✍🏻 #عباس_معروفی
@adelehz
📙 #تماما_مخصوص
✍🏻 #عباس_معروفی
@adelehz
💔22👍10❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که مىخواهم به سمتت بيايم، يادم مىافتد دلتنگى هرگز بهانه خوبى براى تکرار يک اشتباه نيست...
👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
👤#آنا_گاوالدا
@adelehz
💔28👍16
هرکس،در زندگی کسی را دارد که قشنگ ترین هدیه ی خدا به اوست .
برای تو و برای هرکه این را میخواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
برای تو و برای هرکه این را میخواند از عمیق ترین نقطه ی دعا،آرزو میکنم خداوند هرگز قشنگترین هدیه اش را از تو پس نگیرد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤49👍3😢3
به نظرم یکی از قشنگترین
عبارتهای قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
@adelehz
عبارتهای قرآن جایی هست
که خدا میگه:
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنَا»
و در برابر حکم پروردگارت شکیبایی کن
که تو تحت نظر و مراقبت ما هستی.
@adelehz
❤55👎1😁1😢1
وقتی محمود درویش (فلسطینی) عاشق ریتا(اسرائیلی) شد برای او نوشت:
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی میترسم تو مرا ناامید کنی.»
بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بیاهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»
💬نعیمه عطامنش
@adelehz
«من بر خلاف قبیله و وطن و باورهامون، عاشقت شدم...ولی میترسم تو مرا ناامید کنی.»
بعدها فهمید ریتا جاسوس اسرائیل بود، برایش نوشت:
«حس میکنم وطنم دوباره اشغال شده، شاید برای تو چیز بیاهمیتی باشد، ولی آن قلب من بود»
💬نعیمه عطامنش
@adelehz
💔57😢14❤3👍2