"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوستان یه مورد همفکری گذاشتم
اگه مایلید همفکری کنید با مشکلی که برای این خانم پیش اومده

https://t.me/hamfekr123
🥰2💋1
این شما و این اولین تصاویر تمام رنگی با کیفیت از کیهان که توسط تلسکوپ اقلیدس به زمین مخابره شده ست .
زیبایی مطلق،دریایی مواج از زیبایی
تصور اینکه بتوانی در لایه لایه ی این هستی بشکلی رویا گونه و معلق غرق شوی سراسر وجود آدم را لبریز لذت می‌کند.
چقدر دنیاهای ناشناخته وجود دارد و ما بیخبران بی‌خبریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
33👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن سالها
آن سالها ،آن آدمهایی که ما را نمی‌شناسند
و عکسهای مان را می‌بینند راجع به ما چه خواهند گفت؟
آیا ما را بیاد خواهند آورد؟
لبخندی نثارمان خواهند کرد و یا حتی قطره ای اشک برایمان می ریزند؟
کسی چه می داند .

#عادله_زمانی
@adelehz
😢17💔75👍2
بچه ها کانالی که کانفینگ خوب با قیمت مناسب بفروشه میشناسید به منم معرفی کنید
@aydel70
به هیچ کدام از مخلوقاتش حسادت نکنم مگر پرنده ای که آزاد و رها از آسمان  شهری به شهر دیگر می رود بی آنکه از یافتن یا نیافتن دانه ای بهراسد یا لحظه ای نا آرام گردد.
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
🌁فریده جعفری
میدان شهرداری رشت
@adelehz
25👍7🕊2
وای وضعیتش دیدنی بوده😁
😁285👍2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیاد داشته باشید که همه ی ما روزی برای آخرین بار فرصتی برای حس خوشبختی کردن ،خواهیم داشت .چرا آن حس را همیشه به تعویق بیندازیم ؟ چرا همین امروز حس خوشبختی نکنیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
17👍5
ما آخرش مجبور خواهیم بود یک روز بپذیریم که کسانی از پیش ما رفته اند ‌. خاطراتی در قلب مان محو شده اند ‌.
احساساتی در وجودمان مرده اند ‌.
شادی هایی را از دست داده ایم ‌.
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ‌..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36👍10😢6
یه مامان الان تو بیمارستان منتظر دنیا اومدن نی نی هست . دکترا گفتن اگه زایمان طبیعی نباشه مجبورا چندساعت دیگه برن سزارین لطفا برای بدنیا اومدن سالم نی نی و مامانش دعا کنید قند و نباتهای من❤️💋
92🕊10🥰9👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹
@adelehz
🥰2615👍1
"زنی که‌گم کردم "
رفته واسه جفتش پتو اورده🥹 @adelehz
نیمه ی گمشده ی عزیز
از لک لکم کمتری انصافا😒😏
😁41💔12👍1
گاهی بی آنکه هرگز به چیزی فکر کرده باشی، خوابش را می بینی، و بعد هی از خودت می پرسی تعبیر این خواب چیست؟ حالت خوش نیست، بد هم نیست، ولی با یک کلمه یا تصویر شبت زیبا می شود، یا چنان از تلخی روزت مکدری که دلت میخواهد دوباره بخوابی و به همان خواب برگردی.

📙 #تماما_مخصوص
✍🏻 #عباس_معروفی

@adelehz
💔22👍103