عاشقانه های پاییز فقط این جوجو که بعد ۱۲ سال اومد و زندگی ما رو رنگ پاشید و رنگین کمانی کرد 😊
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤66🥰12👻1
گاهی یک زن و گاهی یک مرد
فرقی ندارد .
اما همیشه در هر رابطه ای یک نفر عاشق تر از نفر دوم است .
آنی که عاشق تر ست بیشتر زجر میکشد،بیشتر متهم میشود
یا حتی بیشتر می ترسد .
در هر رابطه ای یک طرف بیشتر سکوت میکند و خودش را خام میکند که عشق جریان دارد .
شاید هم دارد اما نه در آن جهتی که او فکر می کند .
زنی یا مردی
فرقی نمی کند در هر رابطه ای یک نفر شدید تر میسوزد یک نفر بیشتر خاکستر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی ندارد .
اما همیشه در هر رابطه ای یک نفر عاشق تر از نفر دوم است .
آنی که عاشق تر ست بیشتر زجر میکشد،بیشتر متهم میشود
یا حتی بیشتر می ترسد .
در هر رابطه ای یک طرف بیشتر سکوت میکند و خودش را خام میکند که عشق جریان دارد .
شاید هم دارد اما نه در آن جهتی که او فکر می کند .
زنی یا مردی
فرقی نمی کند در هر رابطه ای یک نفر شدید تر میسوزد یک نفر بیشتر خاکستر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍39💔14❤7😢1
یه نفر ناشناس تو اینستا هر روز برام پست های یه بوکسور روس و میفرسته
منم میبینم جواب نمیدم .اخه نمیدونم باید چی بگم
واقعا برام سواله چی در من دیده که هر روز پستهای انگیزشی بوکس برام میفرسته😐🫤
#شانس_ما😒
منم میبینم جواب نمیدم .اخه نمیدونم باید چی بگم
واقعا برام سواله چی در من دیده که هر روز پستهای انگیزشی بوکس برام میفرسته😐🫤
#شانس_ما😒
😁70👻14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من دوستت داشتم
و این راز سنگینی بود که قلبت دانستنش را تاب نیاورد.
قلبهای کوچک برای رازهای بزرگ مدفن های خوبی نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
و این راز سنگینی بود که قلبت دانستنش را تاب نیاورد.
قلبهای کوچک برای رازهای بزرگ مدفن های خوبی نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔16👍6❤1
دوستان یه مورد همفکری گذاشتم
اگه مایلید همفکری کنید با مشکلی که برای این خانم پیش اومده
https://t.me/hamfekr123
اگه مایلید همفکری کنید با مشکلی که برای این خانم پیش اومده
https://t.me/hamfekr123
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
🥰2💋1
این شما و این اولین تصاویر تمام رنگی با کیفیت از کیهان که توسط تلسکوپ اقلیدس به زمین مخابره شده ست .
زیبایی مطلق،دریایی مواج از زیبایی
تصور اینکه بتوانی در لایه لایه ی این هستی بشکلی رویا گونه و معلق غرق شوی سراسر وجود آدم را لبریز لذت میکند.
چقدر دنیاهای ناشناخته وجود دارد و ما بیخبران بیخبریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
زیبایی مطلق،دریایی مواج از زیبایی
تصور اینکه بتوانی در لایه لایه ی این هستی بشکلی رویا گونه و معلق غرق شوی سراسر وجود آدم را لبریز لذت میکند.
چقدر دنیاهای ناشناخته وجود دارد و ما بیخبران بیخبریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33👍2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن سالها
آن سالها ،آن آدمهایی که ما را نمیشناسند
و عکسهای مان را میبینند راجع به ما چه خواهند گفت؟
آیا ما را بیاد خواهند آورد؟
لبخندی نثارمان خواهند کرد و یا حتی قطره ای اشک برایمان می ریزند؟
کسی چه می داند .
#عادله_زمانی
@adelehz
آن سالها ،آن آدمهایی که ما را نمیشناسند
و عکسهای مان را میبینند راجع به ما چه خواهند گفت؟
آیا ما را بیاد خواهند آورد؟
لبخندی نثارمان خواهند کرد و یا حتی قطره ای اشک برایمان می ریزند؟
کسی چه می داند .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17💔7❤5👍2
بچه ها کانالی که کانفینگ خوب با قیمت مناسب بفروشه میشناسید به منم معرفی کنید
@aydel70
@aydel70
به هیچ کدام از مخلوقاتش حسادت نکنم مگر پرنده ای که آزاد و رها از آسمان شهری به شهر دیگر می رود بی آنکه از یافتن یا نیافتن دانه ای بهراسد یا لحظه ای نا آرام گردد.
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
🌁فریده جعفری
میدان شهرداری رشت
@adelehz
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
🌁فریده جعفری
میدان شهرداری رشت
@adelehz
❤25👍7🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیاد داشته باشید که همه ی ما روزی برای آخرین بار فرصتی برای حس خوشبختی کردن ،خواهیم داشت .چرا آن حس را همیشه به تعویق بیندازیم ؟ چرا همین امروز حس خوشبختی نکنیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17👍5
ما آخرش مجبور خواهیم بود یک روز بپذیریم که کسانی از پیش ما رفته اند . خاطراتی در قلب مان محو شده اند .
احساساتی در وجودمان مرده اند .
شادی هایی را از دست داده ایم .
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
احساساتی در وجودمان مرده اند .
شادی هایی را از دست داده ایم .
و قلب هایمان دست از لرزیدن برداشته اند .
ما اگر نخواهیم هم مجبوریم بپذیریم که بعضی اتفاق ها،بعضی حال ها بعضی شب ها دیگر هرگز دوباره تکرار نخواهد شد .
که ممکن ست روزی دلمان لک بزند برای یک ذوق ساده ی عاشقانه و پیدایش نکنیم ..
من از این اجبار،از این پذیرفتن می ترسم .
دوست دارم نپذیرم اما چاره ای ندارم
دیگر آن احساس ،ان حال و هوا تکرار نخواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36👍10😢6