ناخدا میگفت رفته بودیم ماهیگیری، دریا خبر نمیده، یهو طوفان شد، نفهمیدیم چطور رسیدیم به ساحل، عکس بگیر بگو نجاتیافته به ساحل رسید.
ساحل بندرعباس؛ امروز.
@adelehz
ساحل بندرعباس؛ امروز.
@adelehz
❤33🥰5👍2
"زنی کهگم کردم "
ناخدا میگفت رفته بودیم ماهیگیری، دریا خبر نمیده، یهو طوفان شد، نفهمیدیم چطور رسیدیم به ساحل، عکس بگیر بگو نجاتیافته به ساحل رسید. ساحل بندرعباس؛ امروز. @adelehz
خدا اینجوری از طوفانهای دریای هستی به سلامت رد تون کنه ❤️
❤51🕊3💋2
اگه مثل من درگیر این آنفولانزای جدید شدید چند تا توصیه رو جدی بگیرید، آب زیاد بخورید آنتی بیوتیک لازم نیست .
دور پرتغال ،نارنگی و لیمو شیرین و خط بکشید.
فقط سیب و به ترجیحا پخته شده
فست فود،چربی،ادویه ممنوع
و برای بدن درد هم استامینوفن
انشالله تن تون سلامت
@adelehz
دور پرتغال ،نارنگی و لیمو شیرین و خط بکشید.
فقط سیب و به ترجیحا پخته شده
فست فود،چربی،ادویه ممنوع
و برای بدن درد هم استامینوفن
انشالله تن تون سلامت
@adelehz
❤37👍17😢8🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی وقتها ناخواسته ظلم میکنیم ،بی آنکه بخواهیم دیگران را آزار میدهیم و بعد از برگشتن اثرات منفی این بار گناه به خودمان نالان هستیم .
زندگی در این سیاره دقت بیشتری میطلبد..
دقیق باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی در این سیاره دقت بیشتری میطلبد..
دقیق باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13👍7🕊2🥰1😢1💔1
Forwarded from Astrology
بهمن
تعدادی از موانعی که قبلاً شما را از رسیدن به اهدافتان باز میداشتند، ناگهان در جایی ناپدید میشوند.
برخی از جاده هایی که قبلا بسته بودند ممکن است در مقابل شما باز شوند
@shortastrology
تعدادی از موانعی که قبلاً شما را از رسیدن به اهدافتان باز میداشتند، ناگهان در جایی ناپدید میشوند.
برخی از جاده هایی که قبلا بسته بودند ممکن است در مقابل شما باز شوند
@shortastrology
🥰9👍3❤2
این غصه منو رها نمیکنه که مبادا دایی احمد هرجای کائنات که هست منو یادش رفته باشه ....
نمیخوام هیچوقت یادش بره چقدر دوستش داشتم ...
نمیخوام هیچوقت یادش بره چقدر دوستش داشتم ...
💔24❤15😢3
یه کلمه ای تو زبان عربی هست
«اهمال».
یعنی بی توجهی.
خیلی هم ازش میگن. میگن که عشق رو میکشه (قاتل الحب).
واقعیت هم هست بی تعارف؛ هیچ عاشقی به محبوبش بی توجهی نمیکنه
از هیچ نوع.
میگه «من یحبک لن یسقیک مر الإهمال أبدا».
کسی که دوستت داره، هیچ وقت طعم تلخ بی توجهی رو بهت نمی چشونه...
@adelehz
«اهمال».
یعنی بی توجهی.
خیلی هم ازش میگن. میگن که عشق رو میکشه (قاتل الحب).
واقعیت هم هست بی تعارف؛ هیچ عاشقی به محبوبش بی توجهی نمیکنه
از هیچ نوع.
میگه «من یحبک لن یسقیک مر الإهمال أبدا».
کسی که دوستت داره، هیچ وقت طعم تلخ بی توجهی رو بهت نمی چشونه...
@adelehz
👍23😢5❤4
"زنی کهگم کردم "
یه کلمه ای تو زبان عربی هست «اهمال». یعنی بی توجهی. خیلی هم ازش میگن. میگن که عشق رو میکشه (قاتل الحب). واقعیت هم هست بی تعارف؛ هیچ عاشقی به محبوبش بی توجهی نمیکنه از هیچ نوع. میگه «من یحبک لن یسقیک مر الإهمال أبدا». کسی که دوستت داره، هیچ وقت…
بچه ها تورو خدا بیایم با خودمون صادق باشین حداقل تو این سن
اونی که دوستت داره زجرت نمیده،دل تو نمیشکنه ..
همین
چرا همش داریم خودمون و ابلهانه قانع میکنیم که اینطور نیست و نمیفهمم
اونی که دوستت داره زجرت نمیده،دل تو نمیشکنه ..
همین
چرا همش داریم خودمون و ابلهانه قانع میکنیم که اینطور نیست و نمیفهمم
👍28💔6❤3💋1
Audio
M.R.Shajarian, P.Meshkatian
ز دل مهر رخ تو رفتنی نی
غم عشقت به هرکس گفتنی نی
وليکن سوزش عشق و محبت
ميون مردمون بنهفتنی نی
دل ار مهرت نورزه بر چه ارزه
نخواهم دل که مهر تو نورزه
گريبون هر که از دستت کنه چاک
به صد عالم گريبون وا بيارزه
برندم همچو يوسف گر به زندان
بيان آرم ز غم چون مستمندان
اگر صد باغبان خصمی نمايد
مدام آيم به گلزار تو خندان
باباطاهر
محمدرضا شجریان
غم عشقت به هرکس گفتنی نی
وليکن سوزش عشق و محبت
ميون مردمون بنهفتنی نی
دل ار مهرت نورزه بر چه ارزه
نخواهم دل که مهر تو نورزه
گريبون هر که از دستت کنه چاک
به صد عالم گريبون وا بيارزه
برندم همچو يوسف گر به زندان
بيان آرم ز غم چون مستمندان
اگر صد باغبان خصمی نمايد
مدام آيم به گلزار تو خندان
باباطاهر
محمدرضا شجریان
💔7🥰3
عاشقانه های پاییز فقط این جوجو که بعد ۱۲ سال اومد و زندگی ما رو رنگ پاشید و رنگین کمانی کرد 😊
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤66🥰12👻1
گاهی یک زن و گاهی یک مرد
فرقی ندارد .
اما همیشه در هر رابطه ای یک نفر عاشق تر از نفر دوم است .
آنی که عاشق تر ست بیشتر زجر میکشد،بیشتر متهم میشود
یا حتی بیشتر می ترسد .
در هر رابطه ای یک طرف بیشتر سکوت میکند و خودش را خام میکند که عشق جریان دارد .
شاید هم دارد اما نه در آن جهتی که او فکر می کند .
زنی یا مردی
فرقی نمی کند در هر رابطه ای یک نفر شدید تر میسوزد یک نفر بیشتر خاکستر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی ندارد .
اما همیشه در هر رابطه ای یک نفر عاشق تر از نفر دوم است .
آنی که عاشق تر ست بیشتر زجر میکشد،بیشتر متهم میشود
یا حتی بیشتر می ترسد .
در هر رابطه ای یک طرف بیشتر سکوت میکند و خودش را خام میکند که عشق جریان دارد .
شاید هم دارد اما نه در آن جهتی که او فکر می کند .
زنی یا مردی
فرقی نمی کند در هر رابطه ای یک نفر شدید تر میسوزد یک نفر بیشتر خاکستر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍39💔14❤7😢1
یه نفر ناشناس تو اینستا هر روز برام پست های یه بوکسور روس و میفرسته
منم میبینم جواب نمیدم .اخه نمیدونم باید چی بگم
واقعا برام سواله چی در من دیده که هر روز پستهای انگیزشی بوکس برام میفرسته😐🫤
#شانس_ما😒
منم میبینم جواب نمیدم .اخه نمیدونم باید چی بگم
واقعا برام سواله چی در من دیده که هر روز پستهای انگیزشی بوکس برام میفرسته😐🫤
#شانس_ما😒
😁70👻14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من دوستت داشتم
و این راز سنگینی بود که قلبت دانستنش را تاب نیاورد.
قلبهای کوچک برای رازهای بزرگ مدفن های خوبی نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
و این راز سنگینی بود که قلبت دانستنش را تاب نیاورد.
قلبهای کوچک برای رازهای بزرگ مدفن های خوبی نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔16👍6❤1
دوستان یه مورد همفکری گذاشتم
اگه مایلید همفکری کنید با مشکلی که برای این خانم پیش اومده
https://t.me/hamfekr123
اگه مایلید همفکری کنید با مشکلی که برای این خانم پیش اومده
https://t.me/hamfekr123
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
🥰2💋1