"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شب بخیر ❤️💋
@adelehz
17💔5
چه خوب است که انسان روحی را یافته باشد تا در میان آشوبِ طوفان بتواند در دامنش بخزد. پناهگاهی اطمینان‌بخش که در آن به انتظار آرامش ضربان قلب خود نفسی برآورد. بزرگترین شادی را در آن بیابد که خود را به اختیار او گذارد، احساس کند که رازدارش اوست، اختیاردارش اوست. زیبایی‌های جهان را با حواس او در آغوش کشد، با قلب او از زندگی کام گیرد، حتی با او رنج ببرد... آه رنج کشیدن با دوست، شادیست!

📙 #ژان_کریستف
✍🏻 #رومن_رولان
@adelehz
👍174🕊2
خوب ست که انسان بتواند لحظاتی از خلقتش صرف خودشناسی کند،نه آن خودشناسی کلیشه ای روان شناسی های زرد،من هدفم از خودشناسی فرو رفتن در آغوش خود است،رها شدن در اقیانوس منیت،بی پرده و عریان رویت کردن وجود خود
چه جسم باشد چه جان
آخر آدمی که خودش را نشناسد چگونه قادر خواهد بود دیگران را بشناسد . من آن لحظات فرو رفتن در آغوش خود را جز ارزشمندترین قسمت‌های حیات میدانم .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍192🕊2
دلم صحرای بی آب وعلفی بود
امدی اولین جوانه ی گل سرخ زده شد..باران بارید صحرا دشتی سبز شد..
و تو همان تک درخت ایستاده میانه ی دشت قلبم بودی که آشیان صدها فاخته ی دل آشوب شده بود...
همین برای دوست داشتنت کافی نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#دلبرانه_های_پاییز
گیلان ،جاده امامزاده اسحاق ،شفت
19👍3
ناخدا می‌گفت رفته بودیم ماهی‌گیری، دریا خبر نمی‌ده، یهو طوفان شد، نفهمیدیم چطور رسیدیم به ساحل، عکس بگیر بگو نجات‌یافته به ساحل رسید.

ساحل بندرعباس؛ امروز.

@adelehz
33🥰5👍2
اگه مثل من درگیر این آنفولانزای جدید شدید چند تا توصیه رو جدی بگیرید، آب زیاد بخورید آنتی بیوتیک لازم نیست .
دور پرتغال ،نارنگی و لیمو شیرین و خط بکشید.
فقط سیب و به ترجیحا پخته شده
فست فود،چربی،ادویه ممنوع
و برای بدن درد هم استامینوفن
انشالله تن تون سلامت
@adelehz
37👍17😢8🥰2
شب تون بخیر گل نقلی ها ❤️💋
🥰216
خسته ام مثل همین فضانورد :)
درکش میکنم بخداااااا
@adelehz
😁16💔8👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی وقتها ناخواسته ظلم میکنیم ،بی آنکه بخواهیم دیگران را آزار می‌دهیم و بعد از برگشتن اثرات منفی این بار گناه به خودمان نالان هستیم .
زندگی در این سیاره دقت بیشتری می‌طلبد..
دقیق باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
13👍7🕊2🥰1😢1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط مى خواستم بهت يادآورى كنم ،
يكسرى از بهترين روزهاى زندگيت
هنوز اتفاق نيفتادن .

@adelehz
19🥰5
Forwarded from Astrology
بهمن
تعدادی از موانعی که قبلاً شما را از رسیدن به اهدافتان باز می‌داشتند، ناگهان در جایی ناپدید می‌شوند.
برخی از جاده هایی که قبلا بسته بودند ممکن است در مقابل شما باز شوند
@shortastrology
🥰9👍32
این غصه منو رها نمیکنه که مبادا دایی احمد هرجای کائنات که هست منو یادش رفته باشه ....
نمیخوام هیچوقت یادش بره چقدر دوستش داشتم ...
💔2415😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سفرمون کوتاهه ‌...
@adelehz
24😢5👍4🕊1
‏یه کلمه‌ ای تو زبان عربی هست
«اهمال».
یعنی بی‌ توجهی.
خیلی هم ازش میگن. میگن که عشق رو میکشه (قاتل‌ الحب).
واقعیت هم هست بی‌ تعارف؛ هیچ عاشقی به محبوبش بی‌ توجهی نمیکنه
از هیچ نوع.
میگه «من یحبک لن یسقیک مر الإهمال أبدا».
کسی که دوستت داره، هیچ‌ وقت طعم تلخ بی‌ توجهی رو بهت نمی‌ چشونه...

@adelehz
👍23😢54
"زنی که‌گم کردم "
‏یه کلمه‌ ای تو زبان عربی هست «اهمال». یعنی بی‌ توجهی. خیلی هم ازش میگن. میگن که عشق رو میکشه (قاتل‌ الحب). واقعیت هم هست بی‌ تعارف؛ هیچ عاشقی به محبوبش بی‌ توجهی نمیکنه از هیچ نوع. میگه «من یحبک لن یسقیک مر الإهمال أبدا». کسی که دوستت داره، هیچ‌ وقت…
بچه ها تورو خدا بیایم با خودمون صادق باشین حداقل تو این سن
اونی که دوستت داره زجرت نمیده،دل تو نمیشکنه ..
همین
چرا همش داریم خودمون و ابلهانه قانع میکنیم که اینطور نیست و نمیفهمم
👍28💔63💋1
Audio
M.R.Shajarian, P.Meshkatian
ز دل مهر رخ تو رفتنی نی
غم عشقت به هرکس گفتنی نی
وليکن سوزش عشق و محبت
ميون مردمون بنهفتنی نی
دل ار مهرت نورزه بر چه ارزه
نخواهم دل که مهر تو نورزه
گريبون هر که از دستت کنه چاک
به صد عالم گريبون وا بيارزه
برندم همچو يوسف گر به زندان
بيان آرم ز غم چون مستمندان
اگر صد باغبان خصمی نمايد
مدام آيم به گلزار تو خندان

باباطاهر
محمدرضا شجریان
💔7🥰3
عاشقانه های پاییز فقط این جوجو که بعد ۱۲ سال اومد و زندگی ما رو رنگ پاشید و رنگین کمانی کرد 😊

#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
66🥰12👻1
"زنی که‌گم کردم "
Photo
حس خالص خووب❤️
15🥰6
گاهی یک زن و گاهی یک مرد
فرقی ندارد .
اما همیشه در هر رابطه ای یک نفر عاشق تر از نفر دوم است .
آنی که عاشق تر ست بیشتر زجر میکشد،بیشتر متهم می‌شود
یا حتی بیشتر می ترسد ‌.
در هر رابطه ای یک طرف بیشتر سکوت می‌کند و خودش را خام می‌کند که عشق جریان دارد .
شاید هم دارد اما نه در آن جهتی که او فکر می کند .
زنی یا مردی
فرقی نمی کند در هر رابطه ای یک نفر شدید تر می‌سوزد یک نفر بیشتر خاکستر میشود‌.

#عادله_زمانی
@adelehz
👍39💔147😢1