"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ولی قلب آدمها گاهی خیلی عمیق میشکنه حواستون بهش باشه..
@adelehz
💔56😢16🕊3👍1
من این پیام رو که خوندم یه حس خاصی پیدا کردم کسی چه میدونه شاید ما تو زندگی های قبل دوتا خواهر یا دوتا دوست نزدیک بودیم ...دوسش داشتم شب مو ساخت ...مرسی رفیق ندیده ی مهربونم

#شما_فرستادین
@adelehz
27👍3
Shahr Khali - wWw.NakaMan.iR
Negar Khalva - wWw.NakaMan.iR
شهر خالی ...کوچه خالی ...خانه خالی..
@adelehz
12💔9
برداشت کدو تنبل ❤️
@adelehz
24🥰9🕊1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بزرگترین کمک شما به بشریت آن است تا به فرزند تان بیاموزید کسی را از اینکه او را دوست داشته ست پشیمان نسازد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍16🕊85👻4
صبح پاییزی تون بخیر ❤️🦊
@adelehz
🥰142👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سختی‌ها و طوفان‌های وخیم است که ریشه‌های فرو رفته‌ی انسان در خاک را با قوام‌تر می‌کند.
درست مانند درختی که می‌داند، باید، زمستان را تاب بیاورد.

📙 دیروز
✍🏻 هاروکی موراکامی

@adelehz
👍157
شب بخیر ❤️💋
@adelehz
17💔5
چه خوب است که انسان روحی را یافته باشد تا در میان آشوبِ طوفان بتواند در دامنش بخزد. پناهگاهی اطمینان‌بخش که در آن به انتظار آرامش ضربان قلب خود نفسی برآورد. بزرگترین شادی را در آن بیابد که خود را به اختیار او گذارد، احساس کند که رازدارش اوست، اختیاردارش اوست. زیبایی‌های جهان را با حواس او در آغوش کشد، با قلب او از زندگی کام گیرد، حتی با او رنج ببرد... آه رنج کشیدن با دوست، شادیست!

📙 #ژان_کریستف
✍🏻 #رومن_رولان
@adelehz
👍174🕊2
خوب ست که انسان بتواند لحظاتی از خلقتش صرف خودشناسی کند،نه آن خودشناسی کلیشه ای روان شناسی های زرد،من هدفم از خودشناسی فرو رفتن در آغوش خود است،رها شدن در اقیانوس منیت،بی پرده و عریان رویت کردن وجود خود
چه جسم باشد چه جان
آخر آدمی که خودش را نشناسد چگونه قادر خواهد بود دیگران را بشناسد . من آن لحظات فرو رفتن در آغوش خود را جز ارزشمندترین قسمت‌های حیات میدانم .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍192🕊2
دلم صحرای بی آب وعلفی بود
امدی اولین جوانه ی گل سرخ زده شد..باران بارید صحرا دشتی سبز شد..
و تو همان تک درخت ایستاده میانه ی دشت قلبم بودی که آشیان صدها فاخته ی دل آشوب شده بود...
همین برای دوست داشتنت کافی نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#دلبرانه_های_پاییز
گیلان ،جاده امامزاده اسحاق ،شفت
19👍3
ناخدا می‌گفت رفته بودیم ماهی‌گیری، دریا خبر نمی‌ده، یهو طوفان شد، نفهمیدیم چطور رسیدیم به ساحل، عکس بگیر بگو نجات‌یافته به ساحل رسید.

ساحل بندرعباس؛ امروز.

@adelehz
33🥰5👍2
اگه مثل من درگیر این آنفولانزای جدید شدید چند تا توصیه رو جدی بگیرید، آب زیاد بخورید آنتی بیوتیک لازم نیست .
دور پرتغال ،نارنگی و لیمو شیرین و خط بکشید.
فقط سیب و به ترجیحا پخته شده
فست فود،چربی،ادویه ممنوع
و برای بدن درد هم استامینوفن
انشالله تن تون سلامت
@adelehz
37👍17😢8🥰2
شب تون بخیر گل نقلی ها ❤️💋
🥰216
خسته ام مثل همین فضانورد :)
درکش میکنم بخداااااا
@adelehz
😁16💔8👎1