بین پاییز و زمستان، شبهای عجیبی هست که ناگهان، انگار از هیچ، نسیم گرم مطبوعی میوزد، نوعی آهِ به تاخیرافتادهی تابستان.
✍🏻 ولادیمیرناباکوف
#دلبرانه_های_پاییز
راشین خیاط
بندرانزلی
@adelehz
✍🏻 ولادیمیرناباکوف
#دلبرانه_های_پاییز
راشین خیاط
بندرانزلی
@adelehz
❤25🕊3👍1👻1
یه جایی از زندگی میفهمی
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
👍44💋4😢3
عشق و دوست داشتن زیباست
اما پناه کسی بودن حسابش فرق می کند .
من تصور میکنم که این زیباترین چیزیست که میتوانی در زندگی صاحبش شوی
اینکه پناه ِ خستگی های کسی شوی
اینکه کسی از دنیا خسته به سوی آغوش تو برگردد که چشمانش بین همهمه ها تورا جستجو کند ..
پناهِ من باش که پناهت باقی مانده ام ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما پناه کسی بودن حسابش فرق می کند .
من تصور میکنم که این زیباترین چیزیست که میتوانی در زندگی صاحبش شوی
اینکه پناه ِ خستگی های کسی شوی
اینکه کسی از دنیا خسته به سوی آغوش تو برگردد که چشمانش بین همهمه ها تورا جستجو کند ..
پناهِ من باش که پناهت باقی مانده ام ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17❤8🥰2🕊1
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما
از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
عادله زمانی
@adelehz
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما
از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
عادله زمانی
@adelehz
❤32👍2😢1
من فکر میکنم اون چیزی که تیکه گمشده امروز ماها تو زندگی هامونه لذت بردن از چیزیه که داریم،لذت واقعی بردن ..
امشب خونه خواهرم هستم ،اختلاف سنی زیادی باهم داریم ولی تو ارتباطمون تاثیرنگذاشته ..
خونه کوچیکی دارن اما صدای خنده هاش همیشه میاد، نزدیک به ۳۰ ساله با همسرش ازدواج کرده و حاصل عشقشون ۳ تا بچه ست ....فردا مهمونی دعوت شدند و شوهرش مشغول رنگ کردن موهای خواهرمه .
وسط پذیراییه خونه کوچیکشون نشستن و همراه با خنده و تعریف ،شوهرش با عینکی که روی چشماشه با دقتی هزار برابر بیشتر از یه آرایشگر داره موهای خواهرمو رنگ میکنه ..
من روبه رو شون نشستم و نظاره گر این صحنه ی قشنگم ..
زندگی خواهرم خیلی ساده است و من فکر میکنم از ۱۵ سالگی که به همسرش بله گفته از همون روزا "بله" گفته به لذت بردن از چیزای ساده ی زندگی ..
در تمام این سالها خواهرم الگوی من برای یک زن بودن هست.
من فکر میکنم خواهرم حض هر چیزی،که تو زندگیش داشته رو برده حتی چیزای ساده و کوچیک و به نظرم خوشبختی چیزی جز این نیست .
خواهرم میتونست الان توی یه آرایشگاه نشسته باشه اما ترجیح داد که دستای مهربون شوهرش این کارو براش،گ انجام بده .
رنگ کردن موهاش با کلی گپ زدن و خنده
اگه اسمش خوشبختی نیست پس چیه ؟؟؟
من بهش میگم بوی زندگی
بوی خوب زندگی ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
مهرک ❤️
@adelehz
امشب خونه خواهرم هستم ،اختلاف سنی زیادی باهم داریم ولی تو ارتباطمون تاثیرنگذاشته ..
خونه کوچیکی دارن اما صدای خنده هاش همیشه میاد، نزدیک به ۳۰ ساله با همسرش ازدواج کرده و حاصل عشقشون ۳ تا بچه ست ....فردا مهمونی دعوت شدند و شوهرش مشغول رنگ کردن موهای خواهرمه .
وسط پذیراییه خونه کوچیکشون نشستن و همراه با خنده و تعریف ،شوهرش با عینکی که روی چشماشه با دقتی هزار برابر بیشتر از یه آرایشگر داره موهای خواهرمو رنگ میکنه ..
من روبه رو شون نشستم و نظاره گر این صحنه ی قشنگم ..
زندگی خواهرم خیلی ساده است و من فکر میکنم از ۱۵ سالگی که به همسرش بله گفته از همون روزا "بله" گفته به لذت بردن از چیزای ساده ی زندگی ..
در تمام این سالها خواهرم الگوی من برای یک زن بودن هست.
من فکر میکنم خواهرم حض هر چیزی،که تو زندگیش داشته رو برده حتی چیزای ساده و کوچیک و به نظرم خوشبختی چیزی جز این نیست .
خواهرم میتونست الان توی یه آرایشگاه نشسته باشه اما ترجیح داد که دستای مهربون شوهرش این کارو براش،گ انجام بده .
رنگ کردن موهاش با کلی گپ زدن و خنده
اگه اسمش خوشبختی نیست پس چیه ؟؟؟
من بهش میگم بوی زندگی
بوی خوب زندگی ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
مهرک ❤️
@adelehz
👍41❤27🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شازده کوچلو گفت اگر فکر کردی می توانی کسی را اهلی خودت کنی اشتباه کردی ،اهلی
شدن باید از دل آدمها بیاید .
#عادله_زمانی
@adelehz
شدن باید از دل آدمها بیاید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍8💔1
خدا وقتی منو آفریده گفته حواستون باشه این یه مورد، زمستونا همیشه دست و پاش یخ باشه .😒
💬 آلوووووین
@adelehz
💬 آلوووووین
@adelehz
😁20👍2🥰2
دل کوچه باغ های قدیمی پرست از قرارهای یواشکی عاشقانه ی سالهای دور ...
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
کاخک گناباد
خانم نادری جان ❤
@adelehz
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
کاخک گناباد
خانم نادری جان ❤
@adelehz
❤22💔4😢3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داریم سعی میکنیم توی سخت ترین روزهای زندگی دووم بیاریم .
بخندیم
شکست نخوریم
و شکست و نپذیریم
سخت در حال جنگ با روزگاریم و چقدر قوی هستیم فقط خودمون میدونیم...
#عادله_زمانی
بخندیم
شکست نخوریم
و شکست و نپذیریم
سخت در حال جنگ با روزگاریم و چقدر قوی هستیم فقط خودمون میدونیم...
#عادله_زمانی
❤32👍11💔6🕊3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این جسم نحیف و برای تحمل این حجم از اندوه و درد بسیار کوچک ست ....
😢42💔17❤2
.
یک چیز را میخواهم به آدمهای "بیموقع" بگویم؛
اگر امروز، اینجا به کسی که خیلیوقت است میشناسیش مهر دادی و آن را بهت برنگرداند؛ اگر بغلش کردی و شبیه چوب خشک بود بین دستانت؛ اگر بوسیدیش و حسی که ازش گرفتی حس بوسیدن اتوبوس دوطبقه بود؛ یک لحظه به خودت برگرد، خودت را مرور کن...
این مِهری که داری میدهی مهرِ بیوقتی نیست؟ شبیه اذان بیموقع نیست که بیشتر از حیعلیالصلوة، دلشوره میآورد؟ شبیه غذای وقتِ سیری نیست؟ این همان مهری نیست که سالها پیش، وقتی به آن نیاز داشت دریغ کردی؟ وقتی گرسنهی آن بود دِپو کردی؟
مهربانیای که جایی که باید بدهی ندادهای، اینجا که دیگر مهربگیر، بگیرِ آن نیست، برای گَلِ دار خوب است!
حواستان باشد که اگر وقتی که آدمها به شما نیاز داشتند حواستان به آنها نبوده، اگر مهربانی را احتکار کردهاید، اگر ندیدهاید، اگر نبودهاید، اگر ندادهاید؛ سالها بعد در جواب آن توجهِ کادوپیچ، در جواب آن لبخند بناگوش تا بناگوش، فقط یک انگشت شست تحویل میگیرد که اتفاقا بهمعنای تایید نیست!
آدمها برّهی دستآموز شما نیستند که هر وقت خواستید نباشید و هر وقت عشقتان کشید سرِ طناب دور گردنشان را بگیرید و پیِ خودتان بکشید.
سودابه فرضی پور
@adelehz
یک چیز را میخواهم به آدمهای "بیموقع" بگویم؛
اگر امروز، اینجا به کسی که خیلیوقت است میشناسیش مهر دادی و آن را بهت برنگرداند؛ اگر بغلش کردی و شبیه چوب خشک بود بین دستانت؛ اگر بوسیدیش و حسی که ازش گرفتی حس بوسیدن اتوبوس دوطبقه بود؛ یک لحظه به خودت برگرد، خودت را مرور کن...
این مِهری که داری میدهی مهرِ بیوقتی نیست؟ شبیه اذان بیموقع نیست که بیشتر از حیعلیالصلوة، دلشوره میآورد؟ شبیه غذای وقتِ سیری نیست؟ این همان مهری نیست که سالها پیش، وقتی به آن نیاز داشت دریغ کردی؟ وقتی گرسنهی آن بود دِپو کردی؟
مهربانیای که جایی که باید بدهی ندادهای، اینجا که دیگر مهربگیر، بگیرِ آن نیست، برای گَلِ دار خوب است!
حواستان باشد که اگر وقتی که آدمها به شما نیاز داشتند حواستان به آنها نبوده، اگر مهربانی را احتکار کردهاید، اگر ندیدهاید، اگر نبودهاید، اگر ندادهاید؛ سالها بعد در جواب آن توجهِ کادوپیچ، در جواب آن لبخند بناگوش تا بناگوش، فقط یک انگشت شست تحویل میگیرد که اتفاقا بهمعنای تایید نیست!
آدمها برّهی دستآموز شما نیستند که هر وقت خواستید نباشید و هر وقت عشقتان کشید سرِ طناب دور گردنشان را بگیرید و پیِ خودتان بکشید.
سودابه فرضی پور
@adelehz
👍31💔7👎1😢1
از روزی که آبان شبیه پاییز نبود .ذوق نارنگی های کال توی دلمان ننشست،منتظر برف های سنگین برای تعطیلی مدرسه نبودیم
زندگی عوض شده ما خبر نداشتیم.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
عادله علیخان زاده
@adelehz
زندگی عوض شده ما خبر نداشتیم.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
عادله علیخان زاده
@adelehz
😢19❤6👍3
"زنی کهگم کردم "
Alireza Talischi – Paghadam
یه عروسی دلم میخواد از این آهنگا داشته باشه شامم زرشک پلو با مرغ و نوشابه نارنجی بدن🥺
👍27❤16😢7🥰1😁1