هزار سال با خودم جنگیدم که باور نکنم
اما سخت باخته ام در این جنگ با خودی
من دوستت دارم و نمیتوانم منکرش شوم حتی اگر لابلای اینه ی خاک زده چشمهایم را پنهان کنم ..
تو میان آن چشمان نشسته ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما سخت باخته ام در این جنگ با خودی
من دوستت دارم و نمیتوانم منکرش شوم حتی اگر لابلای اینه ی خاک زده چشمهایم را پنهان کنم ..
تو میان آن چشمان نشسته ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با روشن کردن شمعی دیگر چیزی از شعله ی شمع اول کم نمیشود. ولی نور انتشار می یابد .
برای هم خوشبختی بخواهیم این از خوشبختی ما کمنخواهد کرد .
#عادله_زمانی
برای هم خوشبختی بخواهیم این از خوشبختی ما کمنخواهد کرد .
#عادله_زمانی
👍23❤2
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،
بیهوده نزیسته ام.
اگر بتوانم رنجی را بکاهم،
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم،
حاشا حاشا، که بیهوده نزیسته ام.
👤 امیلی دیکنسون
@adelehz
بیهوده نزیسته ام.
اگر بتوانم رنجی را بکاهم،
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم،
حاشا حاشا، که بیهوده نزیسته ام.
👤 امیلی دیکنسون
@adelehz
👍24💋2❤1
🍓8❤3
چون تو را می نگرم
مثل این است که از پنجرهای
تک درختم را...سرشار از برگ ،
در تبِ زردِ خزان مینگرم!
فروغ
#دلبرانه_های_پاییز
پریسا جان راغیان
امریکا
@adelehz
مثل این است که از پنجرهای
تک درختم را...سرشار از برگ ،
در تبِ زردِ خزان مینگرم!
فروغ
#دلبرانه_های_پاییز
پریسا جان راغیان
امریکا
@adelehz
❤19👍4🥰3
مرا که چون آن درخت ایستاده کنار رودخانه برای در آغوش کشیدن امواجت بی تابم به خودم مسپار ..
برگرد و موجی عاشقانه بر ریشه هایم بیاویز...
#عادله_زمانی
جاده ی زیبای چالوس
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
برگرد و موجی عاشقانه بر ریشه هایم بیاویز...
#عادله_زمانی
جاده ی زیبای چالوس
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
🥰15❤1👍1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
شین❤️
@adelehz
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
شین❤️
@adelehz
❤27😢5👍1
برخیز که صبح آمده ست .
خداوند سر کیف ست و مشت مشت نور بر سر شهر ریخته است .
از کودکانه ای معصوم و بکر عبور کن و بوی سادگی را نفس بکش
که صبح شده ،باری دیگر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سر کیف ست و مشت مشت نور بر سر شهر ریخته است .
از کودکانه ای معصوم و بکر عبور کن و بوی سادگی را نفس بکش
که صبح شده ،باری دیگر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20🥰6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که تورا عاشقانه میخواستم و باور نمیکردی ..زمان میگذرد عشقها به دوست داشتن مبدل میشود اما نفرت هرگز جای عشق را نمیگیرد.
سالها بعد اگر هوای این عشق بسرت بزند بسیار تنها خواهی بود چون در دنیا کسی را نخواهی یافت که بقدر من و بگونه ی من دوستت بدارد اما دیگر چه سود ؟
#عادله_زمانی
سالها بعد اگر هوای این عشق بسرت بزند بسیار تنها خواهی بود چون در دنیا کسی را نخواهی یافت که بقدر من و بگونه ی من دوستت بدارد اما دیگر چه سود ؟
#عادله_زمانی
❤24😢11
کاش بچه ها نمی مردند...
کاش برای مدتی کوتاه به آسمان می رفتند
و آنگاه که جنگ تمام شد سلامـت به خانه باز میگشتند
و وقتی پدر و مادرشان میپرسیدند کجا رفته بودید؟
میگفتند رفته بودیم با ابرها بازی کنیــم
👤غسان کنفانی
@adelehz
کاش برای مدتی کوتاه به آسمان می رفتند
و آنگاه که جنگ تمام شد سلامـت به خانه باز میگشتند
و وقتی پدر و مادرشان میپرسیدند کجا رفته بودید؟
میگفتند رفته بودیم با ابرها بازی کنیــم
👤غسان کنفانی
@adelehz
😢56💔20👍5
بین پاییز و زمستان، شبهای عجیبی هست که ناگهان، انگار از هیچ، نسیم گرم مطبوعی میوزد، نوعی آهِ به تاخیرافتادهی تابستان.
✍🏻 ولادیمیرناباکوف
#دلبرانه_های_پاییز
راشین خیاط
بندرانزلی
@adelehz
✍🏻 ولادیمیرناباکوف
#دلبرانه_های_پاییز
راشین خیاط
بندرانزلی
@adelehz
❤25🕊3👍1👻1
یه جایی از زندگی میفهمی
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
👍44💋4😢3
عشق و دوست داشتن زیباست
اما پناه کسی بودن حسابش فرق می کند .
من تصور میکنم که این زیباترین چیزیست که میتوانی در زندگی صاحبش شوی
اینکه پناه ِ خستگی های کسی شوی
اینکه کسی از دنیا خسته به سوی آغوش تو برگردد که چشمانش بین همهمه ها تورا جستجو کند ..
پناهِ من باش که پناهت باقی مانده ام ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما پناه کسی بودن حسابش فرق می کند .
من تصور میکنم که این زیباترین چیزیست که میتوانی در زندگی صاحبش شوی
اینکه پناه ِ خستگی های کسی شوی
اینکه کسی از دنیا خسته به سوی آغوش تو برگردد که چشمانش بین همهمه ها تورا جستجو کند ..
پناهِ من باش که پناهت باقی مانده ام ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17❤8🥰2🕊1
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما
از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
عادله زمانی
@adelehz
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما
از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
عادله زمانی
@adelehz
❤32👍2😢1
من فکر میکنم اون چیزی که تیکه گمشده امروز ماها تو زندگی هامونه لذت بردن از چیزیه که داریم،لذت واقعی بردن ..
امشب خونه خواهرم هستم ،اختلاف سنی زیادی باهم داریم ولی تو ارتباطمون تاثیرنگذاشته ..
خونه کوچیکی دارن اما صدای خنده هاش همیشه میاد، نزدیک به ۳۰ ساله با همسرش ازدواج کرده و حاصل عشقشون ۳ تا بچه ست ....فردا مهمونی دعوت شدند و شوهرش مشغول رنگ کردن موهای خواهرمه .
وسط پذیراییه خونه کوچیکشون نشستن و همراه با خنده و تعریف ،شوهرش با عینکی که روی چشماشه با دقتی هزار برابر بیشتر از یه آرایشگر داره موهای خواهرمو رنگ میکنه ..
من روبه رو شون نشستم و نظاره گر این صحنه ی قشنگم ..
زندگی خواهرم خیلی ساده است و من فکر میکنم از ۱۵ سالگی که به همسرش بله گفته از همون روزا "بله" گفته به لذت بردن از چیزای ساده ی زندگی ..
در تمام این سالها خواهرم الگوی من برای یک زن بودن هست.
من فکر میکنم خواهرم حض هر چیزی،که تو زندگیش داشته رو برده حتی چیزای ساده و کوچیک و به نظرم خوشبختی چیزی جز این نیست .
خواهرم میتونست الان توی یه آرایشگاه نشسته باشه اما ترجیح داد که دستای مهربون شوهرش این کارو براش،گ انجام بده .
رنگ کردن موهاش با کلی گپ زدن و خنده
اگه اسمش خوشبختی نیست پس چیه ؟؟؟
من بهش میگم بوی زندگی
بوی خوب زندگی ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
مهرک ❤️
@adelehz
امشب خونه خواهرم هستم ،اختلاف سنی زیادی باهم داریم ولی تو ارتباطمون تاثیرنگذاشته ..
خونه کوچیکی دارن اما صدای خنده هاش همیشه میاد، نزدیک به ۳۰ ساله با همسرش ازدواج کرده و حاصل عشقشون ۳ تا بچه ست ....فردا مهمونی دعوت شدند و شوهرش مشغول رنگ کردن موهای خواهرمه .
وسط پذیراییه خونه کوچیکشون نشستن و همراه با خنده و تعریف ،شوهرش با عینکی که روی چشماشه با دقتی هزار برابر بیشتر از یه آرایشگر داره موهای خواهرمو رنگ میکنه ..
من روبه رو شون نشستم و نظاره گر این صحنه ی قشنگم ..
زندگی خواهرم خیلی ساده است و من فکر میکنم از ۱۵ سالگی که به همسرش بله گفته از همون روزا "بله" گفته به لذت بردن از چیزای ساده ی زندگی ..
در تمام این سالها خواهرم الگوی من برای یک زن بودن هست.
من فکر میکنم خواهرم حض هر چیزی،که تو زندگیش داشته رو برده حتی چیزای ساده و کوچیک و به نظرم خوشبختی چیزی جز این نیست .
خواهرم میتونست الان توی یه آرایشگاه نشسته باشه اما ترجیح داد که دستای مهربون شوهرش این کارو براش،گ انجام بده .
رنگ کردن موهاش با کلی گپ زدن و خنده
اگه اسمش خوشبختی نیست پس چیه ؟؟؟
من بهش میگم بوی زندگی
بوی خوب زندگی ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
مهرک ❤️
@adelehz
👍41❤27🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شازده کوچلو گفت اگر فکر کردی می توانی کسی را اهلی خودت کنی اشتباه کردی ،اهلی
شدن باید از دل آدمها بیاید .
#عادله_زمانی
@adelehz
شدن باید از دل آدمها بیاید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29👍8💔1
خدا وقتی منو آفریده گفته حواستون باشه این یه مورد، زمستونا همیشه دست و پاش یخ باشه .😒
💬 آلوووووین
@adelehz
💬 آلوووووین
@adelehz
😁20👍2🥰2