"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوستان و همراهان نوستالژیکا سلام
ما برای تیزر تصویری مون نیاز به تصویر تعدادی از دوستان داریم. اگه علاقمند به بازی در این تیزر هستین لطفا ویدئویی با حالت هایی که براتون می نویسیم برامون بگیرین و بفرستین. لطفا دقت کنین که حتما ویدئو بصورت افقی باشه. شما می تونین یکی یا چند تا از این حالتهایی که نوشتیم رو بصورت ویدئو برامون بفرستین. حضور شما همیشه دلیل اصلی وجود " نوستالژیکا" هست.
• هدفون یا هندز فری در گوش و در حال صحبت کردن (صدای شما مورد نیاز نیست فقط تصویر )
• هدفون یا هندزفری در گوش و موبایل در دست . حالت وویس گذاشتن
• هدفون یا هندزفری در گوش و موبایل در دست . حالت وویس گذاشتن بصورت شاد و با خنده
• هدفون یا هندزفری در گوش و موبایل در دست . حالت وویس گذاشتن بصورت غمگین و افسرده
• هدفون یا هندزفری در گوش و موبایل در دست . حالت وویس گذاشتن بصورت معمولی
• هدفون در گوش – گوش کردن به آهنگ و لذت بردن از شنیدن آهنگ
• هدفون در گوش – گوش کردن به آهنگ و گریه کردن.


@behrangmuzik
🍓7👍4
هزار سال با خودم جنگیدم که باور نکنم
اما سخت باخته ام در این جنگ با خودی
من دوستت دارم و نمی‌توانم منکرش شوم حتی اگر لابلای اینه ی خاک زده چشمهایم را پنهان کنم ..
تو میان آن چشمان نشسته ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با روشن کردن شمعی دیگر چیزی از شعله ی شمع اول کم نمی‌شود. ولی نور انتشار می یابد .
برای هم خوشبختی بخواهیم این از خوشبختی ما کم‌نخواهد کرد .


#عادله_زمانی
👍232
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،
بیهوده نزیسته ام.
اگر بتوانم رنجی را بکاهم،
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم،
حاشا حاشا، که بیهوده نزیسته ام.

👤 امیلی دیکنسون

@adelehz
👍24💋21
نارنجی در پاییز
@adelehz
🍓20💋96
بچه ها تصاویر پاییزی تون و برام بفرستید .
#دلبرانه_های_پاییز
@aydel70
🍓83
چون تو را می نگرم
مثل این است که از پنجره‌ای
تک درختم را...سرشار از برگ ،
در تبِ زردِ خزان می‌نگرم!

فروغ
#دلبرانه_های_پاییز


پریسا جان راغیان
امریکا



@adelehz
19👍4🥰3
مرا که چون آن درخت ایستاده کنار رودخانه برای در آغوش کشیدن امواجت بی تابم به خودم مسپار ..
برگرد و موجی عاشقانه بر ریشه هایم بیاویز...
#عادله_زمانی

جاده ی زیبای چالوس
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
🥰151👍1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی

#دلبرانه_های_پاییز
شین❤️
@adelehz
27😢5👍1
برخیز که صبح آمده ست .
خداوند سر کیف ست و مشت مشت نور بر سر شهر ریخته است .
از کودکانه ای معصوم و بکر عبور کن و بوی سادگی را نفس بکش
که صبح شده ،باری دیگر
#عادله_زمانی
@adelehz
20🥰6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که تورا عاشقانه میخواستم و باور نمیکردی ..زمان می‌گذرد عشقها به دوست داشتن مبدل می‌شود اما نفرت هرگز جای عشق را نمی‌گیرد.
سالها بعد اگر هوای این عشق بسرت بزند بسیار تنها خواهی بود چون در دنیا کسی را نخواهی یافت که بقدر من و بگونه ی من دوستت بدارد اما دیگر چه سود ؟
#عادله_زمانی
24😢11
کاش بچه ها نمی مردند...
کاش برای مدتی کوتاه به آسمان می رفتند
و آنگاه که جنگ تمام شد سلامـت به خانه باز میگشتند
و وقتی پدر و مادرشان میپرسیدند کجا رفته بودید؟
میگفتند رفته بودیم با ابرها بازی کنیــم

👤غسان کنفانی

@adelehz
😢56💔20👍5
بین پاییز و زمستان، شب‌های عجیبی هست که ناگهان، انگار از هیچ، نسیم گرم مطبوعی می‌وزد، نوعی آهِ به تاخیرافتاده‌ی تابستان.

✍🏻 ولادیمیرناباکوف

#دلبرانه_های_پاییز
راشین خیاط
بندرانزلی
@adelehz
25🕊3👍1👻1
یه جایی از زندگی میفهمی
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
👍44💋4😢3
عشق و دوست داشتن زیباست
اما پناه کسی بودن حسابش فرق می کند .
من تصور می‌کنم که این زیباترین چیزیست که میتوانی در زندگی صاحبش شوی
اینکه پناه ِ خستگی های کسی شوی
اینکه کسی از دنیا خسته به سوی آغوش تو برگردد که چشمانش بین همهمه ها تورا جستجو کند ..
پناهِ من باش که پناهت باقی مانده ام ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢178🥰2🕊1
@zhuanchannel

در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع می‌کند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع می‌کند به گرم شدن

در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند

میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما 
از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!

عادله زمانی
@adelehz
32👍2😢1
من فکر میکنم اون چیزی که تیکه گمشده امروز ماها تو زندگی هامونه لذت بردن از چیزیه که داریم،لذت واقعی بردن ..
امشب خونه خواهرم هستم ،اختلاف سنی زیادی باهم داریم ولی تو ارتباطمون تاثیرنگذاشته ..
خونه کوچیکی دارن اما صدای خنده هاش همیشه میاد، نزدیک به ۳۰ ساله با همسرش ازدواج کرده و حاصل عشقشون ۳ تا بچه ست ....فردا مهمونی دعوت شدند و شوهرش مشغول رنگ کردن موهای خواهرمه .
وسط پذیراییه خونه کوچیکشون نشستن و همراه با خنده و تعریف ،شوهرش با عینکی که روی چشماشه با دقتی هزار برابر بیشتر از یه آرایشگر داره موهای خواهرمو رنگ میکنه ..
من روبه رو شون نشستم و نظاره گر این صحنه ی قشنگم ..
زندگی خواهرم خیلی ساده است و من فکر میکنم از ۱۵ سالگی که به همسرش بله گفته از همون روزا "بله" گفته به لذت بردن از چیزای ساده ی زندگی ..
در تمام این سالها خواهرم الگوی من برای یک زن بودن هست.
من فکر میکنم خواهرم حض هر چیزی،که تو زندگیش داشته رو برده حتی چیزای ساده و کوچیک و به نظرم خوشبختی چیزی جز این نیست .
خواهرم میتونست الان توی یه آرایشگاه نشسته باشه اما ترجیح داد که دستای مهربون شوهرش این کارو براش،گ انجام بده .
رنگ کردن موهاش با کلی گپ زدن و خنده
اگه اسمش خوشبختی نیست پس چیه ؟؟؟
من بهش میگم بوی زندگی
بوی خوب زندگی ☺️☺️☺️☺️☺️☺️

مهرک ❤️

@adelehz
👍4127🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شازده کوچلو گفت اگر فکر کردی می توانی کسی را اهلی خودت کنی اشتباه کردی ،اهلی
شدن باید از دل آدم‌ها بیاید .
#عادله_زمانی
@adelehz
29👍8💔1