❤12💋2
امروز در هرات افغانستان زلزله ای به شدت ۶.۱ریشتر اومده و تقریبا ۱۲ روستا رو به طور کامل تخریب کرده ،فعلا کشته شدن دها نفر در مناطق روستایی تایید شده ،از صبح چندبار خواستم بنویسم ولی نتونستم قلبم واقعا متاثره و احساس میکنم بخشی از وجودم به درد اومده
از خداوند برای این دلهای خسته فقط صبر طلب دارم 🖤🖤🖤
@adelehz
از خداوند برای این دلهای خسته فقط صبر طلب دارم 🖤🖤🖤
@adelehz
💔64😢41👍3
💔44😢14👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من برای دوباره دنبالت گشتن بسیار خسته ام
خودت برگرد
اگر روز نشد
شبی برگرد
حتی در خوابم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خودت برگرد
اگر روز نشد
شبی برگرد
حتی در خوابم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29😢6👍1
آدمی که میتواند خودش را مدیریت کند و برای عبور از نشیب های زندگیش نیاز به کسی دیگر را مرتب در خود تکرار نمی کند .آدمی ست که یاد گرفته تنهایی بسازد هرچه بقیه ویرانش کرده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
👍36💋5💔4🍓2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه نارنجی کوچک گل خوشبوی قرمزش را در آغوش کشید.
گل گفت مراقب خارهایم باش.
روباه کوچک با تعجب پرسید تو مگر خار داری؟
آیا این همان تعبیر ِ عشق نیست؟
ندیدن تلخی ها و صد برابر دیدن زیبایی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
گل گفت مراقب خارهایم باش.
روباه کوچک با تعجب پرسید تو مگر خار داری؟
آیا این همان تعبیر ِ عشق نیست؟
ندیدن تلخی ها و صد برابر دیدن زیبایی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
👍26💋7💔4😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان این ویدئوی تامل برانگیزی ست.
👍26😁1
ای ساربان غمگین مباش خوش روزگاری می رسد
یا عمر غم سر می رسد یا غمگساری می رسد
ای ساربان آهسته ران قدری تحمل بیشتر
این کشتی طوفان زده آخر کناری می رسد
مولانای جان
@adelehz
یا عمر غم سر می رسد یا غمگساری می رسد
ای ساربان آهسته ران قدری تحمل بیشتر
این کشتی طوفان زده آخر کناری می رسد
مولانای جان
@adelehz
💔17😢8👍2🍓2😁1
ای در وجودت چشم عالم مات و مبهوت
دنیا فدای غمزه های چشم و ابروت!
آمیزه ای از انبه و موز و انار است
طعم لبان تو که دارد رنگ شاتوت!
بر گیسوی کشمیری ات پیچیده ای باز
شال کرشمه از حریرستان لاهوت!
بگذار تا آخر دنیا بخوابم
در سایه سار پربهار باغ لیموت!
گشتم ولی مثل تو را پیدا نکردم
در هندوچین و قندهار وبلخ و بیروت!!
دکتریداللهگودرزی
@adelehz
👍15🍓2❤1😁1
یکبار برای همیشه برای خودت تکرار کن .
هیچ چیز همیشگی نیست .
نه غم
نه شادی
نه عشق
نه حتی درد ..
همه ی لحظات بلاخره به پایان می رسند
چه تو آماده باشی چه نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ چیز همیشگی نیست .
نه غم
نه شادی
نه عشق
نه حتی درد ..
همه ی لحظات بلاخره به پایان می رسند
چه تو آماده باشی چه نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍30💔12👎1😢1
تو دنیای خدا غریب تر از بچه ی معلول بی سرپرستی که توی شبانه روزی نگهداری میشه و کسی سراغ شو نمیگیره ..کسی هست ؟
@adeldhz
@adeldhz
😢84👍8💔6
محبوب ِ کمی دیوانه ام
هوا سرد شده است .
و خودت میدانی این خبر خوبی برای قول و قرارهایی ست که یک روز باهم گذاشته ایم.
اولین قرارمان آن بود که وقتی هوا سرد شد کاپشن های همرنگ مان را از کمدها بیرون بکشیم و به تن مان کنیم .میدانی که ما نسل هودی و شلوار لش و این چیزها نبودیم ما کاپشن ها را در پایان فصل سرما زیر کاور پلاستیکی به ته کمد میسپاردیم و سال بعد اگر عمر یاری میکرد بیرون شان می کشیدیم .
آن وقت قرار داشتیم برویم سر آن خیابان خلوتی که سه خیابان از تو و پنج خیابان از من دورتر بود بایستیم با لبهای کش آمده از لبخند بهم سلام کنیم و بگویم دلبر پاییزت مبارک .
پاییز برای ما قرار بود از اولین باد خنک شروع شود .آن وقت دست های مثل لبو یخ کرده ی مان را در هم گره بدهیم و راه بیفتیم توی کوچه ها به راه رفتن و حرف زدن و خندیدن
باد خنک بخورد توی صورتمان و اولین کافه ای گرمی که پیدا کردیم بشود بهشت کوچک گرم مان
قرار من و تو اینطور بود محبوب دیوانه ی من
حالا چه شد ،چه برسرمان آمد که قرارهایمان را لابلای روزمرگی های این زندگی گم کرده ایم ،نمیدانم!؟
اینکه چه شد که دوباره قرارهایمان را باهممرور نکردیم را هم نمیدانم.
فقط میدانم هرسال با وزیدن اولین باد خنک من بیادت می افتم و به این فکر میکنم که آن کاپشن همرنگ کاپشن من هنوز ته کمدت نشسته است یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هوا سرد شده است .
و خودت میدانی این خبر خوبی برای قول و قرارهایی ست که یک روز باهم گذاشته ایم.
اولین قرارمان آن بود که وقتی هوا سرد شد کاپشن های همرنگ مان را از کمدها بیرون بکشیم و به تن مان کنیم .میدانی که ما نسل هودی و شلوار لش و این چیزها نبودیم ما کاپشن ها را در پایان فصل سرما زیر کاور پلاستیکی به ته کمد میسپاردیم و سال بعد اگر عمر یاری میکرد بیرون شان می کشیدیم .
آن وقت قرار داشتیم برویم سر آن خیابان خلوتی که سه خیابان از تو و پنج خیابان از من دورتر بود بایستیم با لبهای کش آمده از لبخند بهم سلام کنیم و بگویم دلبر پاییزت مبارک .
پاییز برای ما قرار بود از اولین باد خنک شروع شود .آن وقت دست های مثل لبو یخ کرده ی مان را در هم گره بدهیم و راه بیفتیم توی کوچه ها به راه رفتن و حرف زدن و خندیدن
باد خنک بخورد توی صورتمان و اولین کافه ای گرمی که پیدا کردیم بشود بهشت کوچک گرم مان
قرار من و تو اینطور بود محبوب دیوانه ی من
حالا چه شد ،چه برسرمان آمد که قرارهایمان را لابلای روزمرگی های این زندگی گم کرده ایم ،نمیدانم!؟
اینکه چه شد که دوباره قرارهایمان را باهممرور نکردیم را هم نمیدانم.
فقط میدانم هرسال با وزیدن اولین باد خنک من بیادت می افتم و به این فکر میکنم که آن کاپشن همرنگ کاپشن من هنوز ته کمدت نشسته است یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔24👍8🍓1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
مرتضی پاشایی – مرتضی پاشایی-گل بیتا
این آهنگ و خیلی دوست دارم من و میبره تو یه خیابون خلوت وسط ابان
سال قبل کنکور
چکمه های سیاهی که تازه خریده بودم و پالتوی سیاهی که یکی از بهترین هدیه های زندگیم بود
پاها موبا چکمه های سیاه قشنگم با دقت روی برگهای زرد و خیس روی زمین می گذاشتم
این آهنگ و می شنیدم و فردا ها رو تصور میکردم ...
یاد روزهایی که گذشت بخیر...
@adelehz
سال قبل کنکور
چکمه های سیاهی که تازه خریده بودم و پالتوی سیاهی که یکی از بهترین هدیه های زندگیم بود
پاها موبا چکمه های سیاه قشنگم با دقت روی برگهای زرد و خیس روی زمین می گذاشتم
این آهنگ و می شنیدم و فردا ها رو تصور میکردم ...
یاد روزهایی که گذشت بخیر...
@adelehz
💔20👍7
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
👍24💔10😢3