"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم

#مولانا
@adelehz
اینهمه گوشی پیشرفته دوربین دار بره به درک 👎
من از این عکساازاین دوربین های قدیمی ازاین خنده ها ازاین حالهای خوب میخام ...
@adelehz
مرا کیفیت چشم تو کافیست..
ریاضت کش به بادامی بسازد .
@adelehz
حتی اگر خودت بروی
چیزی را اینجا جا می گذاری
دستت را لای گیسوانم ..
وسرت را روی شانه ام..
همین ها برای گذران عمر
کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاه سوی وفا روی، گاه سوی جفا روی
آن منی، کجا روی؟ بی تو به سر نمی‌شود
#مولانا

@adelehz
یکیم پیدا نمیشه یه لیوان چای همراه با چنین مشتقاتی بده دست ما ☕️🍫
@adelehz
ﭘﺴﺮﻡ! ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﻟﻬﺠﻪ ﺩﺍﺭﺩ، ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽﺩﺍﻧﺪ.

#ﻫﺎﯾﻨﺮﯾش_بل
پ.ن اینگونه نگاه کنیم به زندگی تا بفهمیم خیلی ازجاها وقتی فکر میکنیم خیلی از بقیه برتریم در واقع درخوابی هستیم بشدت خرگوشی
چه بسا عقب تریم ...
@adelehz
موزیک شب قطعه خسته شدم از روزبه بمانی 🌷🌙🎼
پیشنهاد دوست جان جانی💋
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
مارا بجز خیالت فکری دگر نباشد😉
شب خوش❤️
@adelehz💋
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادرم ميگفت:
به ديوار تكيه كن،
ولى به مردها، نه!
كه ديوار اگر پشتت را خالى كرد،
سنگ است و گچ، نهايت سرت ميشكند
ولى اگر مردى رهايت كرد،
دلت ميشكند،
روح و تمام زندگيت ميشكند،
و زنى كه بشكند،
سنگ ميشود،
سرد و سخت،
كه نه ميخندد، و نه ميگريد
و اين يعنى فاجعه!
فاجعه زنيست كه از دلداده گى ترسيده ..!

#آرزو_پارسى


@adelehz
به جان می جویمت جانا...
کجایی؟؟؟
@adelehz
خدا،خدای آدم های بد هم هست..
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای آبی از ابی 🌷🌙
این اهنگ مورد علاقه منه بیشتر از صدبار شنیدمش❤️
بشنوید با ما 🌙🎧
@adelehz
Have a goood day
❤️💋🌷🍳🧀🥓🥛☕️🍩
@adelehz
دریک شهر
یک نفر هم بفهمتت
کافیست...
@adelehz
پس از هر جنگ
برای زندگی باید ازیک نقطه آغاز کرد
و آن نقطه میتواند زمینی باشد
که هنوز گرم خون دشمن است.
این چنین است که میتوان گفت هیچ جا و هیچ وقت برای آغاز دیر نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
اندوه های یک مَــرد را گاهی چند نخ سیگار هم میتواند به هم بدوزد و از لب هایش بشکافد و بیرون ببرد از پنجره ... اندوه های زنانه امــا خــانگی تر از این حرف ها هستند ، درست مثل شیشه های مربا ، مثل سبزی های خشک معطر که میکوشند یک تکه از بهار را برای زمستان کنار بگذارند...
@adelehz