Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انسانی که با خود در صلح ست توانایی آن را دارد تا با جهان به صلح برسد.با تمام موجوداتی که به اندازه ی او حق زندگی و حیات دارند .
لذا چنین انسانی راه حیات را بر دیگر مخلوقات جهان هستی تنگ نمیکند و با آنها به صلح رفتار میکند.
و چه مبارک انسانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
لذا چنین انسانی راه حیات را بر دیگر مخلوقات جهان هستی تنگ نمیکند و با آنها به صلح رفتار میکند.
و چه مبارک انسانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24🍓4👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییزِ کوچک عاشق ،دوباره اینجاست .نه شبیه بهار پرمدعا پرسروصدا آمده نه مثل زمستان کرخت شبی با برفهایش بر شهر نازل گشته ست .
این پاییز است ..عاشقانه ،بی صدا و آرام در آغوش این شهر خزیده است .
برگهای تک تک درختان شهر را آنگونه زیبا به یغما میبرد که هیچکس از او گلایه نخواهد کرد ..
آخ که دلم هوای این دلبر سرد را کرده بود ..دلتنگش بودم حتی امروز که با باد سرد صبحگاهیش برخود لرزیدم ،آن لرزش کوتاه را دوست می دارم .
تو گویی معشوقی نفس نفس زنان در آغوش عاشقش آرام گیرد .
خوش آمدی دلبر کوچکِ سرد من
خوش آمدی پاییز من
#عادله_زمانی
@adelehz
این پاییز است ..عاشقانه ،بی صدا و آرام در آغوش این شهر خزیده است .
برگهای تک تک درختان شهر را آنگونه زیبا به یغما میبرد که هیچکس از او گلایه نخواهد کرد ..
آخ که دلم هوای این دلبر سرد را کرده بود ..دلتنگش بودم حتی امروز که با باد سرد صبحگاهیش برخود لرزیدم ،آن لرزش کوتاه را دوست می دارم .
تو گویی معشوقی نفس نفس زنان در آغوش عاشقش آرام گیرد .
خوش آمدی دلبر کوچکِ سرد من
خوش آمدی پاییز من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33💯2💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئو سرشار از حس خوب است .
هر روز برای تیم مورد علاقه اش دست تکون میداده تیمهم تصمیم گرفته غافلگیرش کنه.
@adelehz
هر روز برای تیم مورد علاقه اش دست تکون میداده تیمهم تصمیم گرفته غافلگیرش کنه.
@adelehz
❤61💯4😁1
اگر آن سالها بیشتر میفهمیدم در راه برگشت از مدرسه آنقدر تند راه نمی رفتم .زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچه ها پنهان نمیکردم .میگذاشتم برگها بروی کیف کودکانه ام فرو افتند و خلوتی کوچه های سرد مرا نترساند .
اگر آن سالها می فهمیدم در راه مدرسه بجای غصه ی مشق های نانوشته را خوردن پاییز را،نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سال ها میفهمیدم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر آن سالها می فهمیدم در راه مدرسه بجای غصه ی مشق های نانوشته را خوردن پاییز را،نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سال ها میفهمیدم...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢41❤21💯8💋1
غمها ارزش جنگیدن ندارند
رهایشان کنید.
غمها آنقدر خسته اند که با کمترین بی توجهی از پای در می آیند پس شادی کنید و با امید زندگی کنید.
@adelehz
رهایشان کنید.
غمها آنقدر خسته اند که با کمترین بی توجهی از پای در می آیند پس شادی کنید و با امید زندگی کنید.
@adelehz
❤25💯11💋10👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی پرنده کوچکی ست که گاهی نباید دنبالش دوید باید اجازه داد که او تورا پیدا کند و بر بام خانه ات بنشیند .
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
❤38💯2
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁59😢3🕊2💯2
Deltang
Fereydoun Asraei
❤16🕊1
« وأنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه»
+خدا آنچه را که به ما گذشت جبران خواهد کرد...🙂❤️🩹🌛
@adelehz
+خدا آنچه را که به ما گذشت جبران خواهد کرد...🙂❤️🩹🌛
@adelehz
❤28😢7💯6🕊3👎1
تورا نفس کشیده ام ..دوباره بخوان نامه ام را ..من هوایت را نفس نکشیدم من خودت را ،جزئیات وجودت ،خط به خطهای دستت را ،اقیانوس کف چشمانت ،باغ گل سرخ روی لبانت و کوهستان جای گرفته روی شانه هایت را نفس کشیده ام ...
که نفس کشیدنت آرامِ من است.
#عادله_زمانی
@adelehz
که نفس کشیدنت آرامِ من است.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22😢7💋2
زندگی ترانه ای ست که هر صبح نتی برآن افزوده میشود.
نتی پایین
نتی بالا
اما این ترانه وقتی زیبا میشود که پذیرای تمام نت هایش باشی .
پس از نت های پایین هم نترس
چون این آغاز زیبایی ست .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
نتی پایین
نتی بالا
اما این ترانه وقتی زیبا میشود که پذیرای تمام نت هایش باشی .
پس از نت های پایین هم نترس
چون این آغاز زیبایی ست .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26😢2💋2🍓1
معصومیت از دست رفته فقط نگاه آدمی ست که به بهبود روزها باور داشته اما ناگهان با طوفان روبرو شده است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
😢22💯6❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئوی عجیبیه ...نه که پدر دلش نخواد ولی ناتوانی تو چهرش موج میزنه ...از بچگی هر موقع میخواستم یه چیزی بخام که میدونستم در اون لحظه خانوادم نمیتونن برام بخرن عذاب وجدان میگرفتم نمیدونم این خوبه یا نه ولی این حس اینکه نباید پدر ومادرت و بخاطر چیزی اذیت کنی همیشه باهامه ..مادر و پدرم همیشه سعی کردند چیزی که میخوام و فراهم کنند اما من هیچوقت نتونستم بزور چیزی بخوام ...قلبم بغض میکرد....
@adelehz
@adelehz
😢71❤11🕊5🍓2👍1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبها در انتهای آن باغ که گاهی خزان به جانش می زند و گاهی بوی بهار مستش میکند. روحم ، روح سرگشته ی تنهای من به سراغت خواهد آمد..
شاید تو هم آنجا نباشی اما ردی از عطرت لابلای عطراقاقیا جا خوش کرده ست .
چون بادی سرکش روح سرگشته به دنبال تو میان سایه خواهد گشت تا تورا بیابد ..
یا سایه ات یا عطرت را ..
آنگاه این بادسرکش هوهو کنان کنارت بنشیند و به حرفهایت گوش بدهد و چشمانت را خیره بنگرد ..
شبها،در آن باغ خزان زده یک نسیم ،یک باد،یک روح سرکش به دیدارت خواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید تو هم آنجا نباشی اما ردی از عطرت لابلای عطراقاقیا جا خوش کرده ست .
چون بادی سرکش روح سرگشته به دنبال تو میان سایه خواهد گشت تا تورا بیابد ..
یا سایه ات یا عطرت را ..
آنگاه این بادسرکش هوهو کنان کنارت بنشیند و به حرفهایت گوش بدهد و چشمانت را خیره بنگرد ..
شبها،در آن باغ خزان زده یک نسیم ،یک باد،یک روح سرکش به دیدارت خواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢24❤7👍1😁1
Forwarded from کاف
اگر آن سالها بیشتر میفهمیدم در راه برگشت از مدرسه، آنقدر تند راه نمیرفتم. زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچهها پنهان نمیکردم. میگذاشتم برگها بروی کیف کودکانهام فرو افتند و خلوتی کوچههای سرد مرا نترساند.
اگر آن سالها میفهمیدم در راه مدرسه، بجای غصهی مشقهای نانوشته را خوردن، پاییز را نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سالها میفهمیدم...
👤عادله زمانی
NiNa @Kafiha
اگر آن سالها میفهمیدم در راه مدرسه، بجای غصهی مشقهای نانوشته را خوردن، پاییز را نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سالها میفهمیدم...
👤عادله زمانی
NiNa @Kafiha
❤25😢12👍2🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
و روزگار ادمی این چنین میگذرد
اندوهی بر اندوهی دیگر افزوده
و لایه ای از لایه های شادی آدمی کاسته
بی آنکه بدانی چه چیز سبب این روال همیشگی نسل بشر است .
در این جریان تا ابد تکراری اندوه بر اندوه استوار،آدمی زادی که بتواند راه مفری برای خوشی بیابد لیاقت خوشبختی دارد .
و آنکس که بتواند خوشبخت باشد بنده ی شایسته ی خداست .
که خوشبخت بودن در اوج بدبختی ها یک هنر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
اندوهی بر اندوهی دیگر افزوده
و لایه ای از لایه های شادی آدمی کاسته
بی آنکه بدانی چه چیز سبب این روال همیشگی نسل بشر است .
در این جریان تا ابد تکراری اندوه بر اندوه استوار،آدمی زادی که بتواند راه مفری برای خوشی بیابد لیاقت خوشبختی دارد .
و آنکس که بتواند خوشبخت باشد بنده ی شایسته ی خداست .
که خوشبخت بودن در اوج بدبختی ها یک هنر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢21❤3