"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی زیبا بود
بی اندازه زیبا ....
@adelehz
27💯5👍1
مرد بودن که گناه نیست ،کی گفته همیشه باید مراقب خانمها بود؟ چرا یه بار به یه مرد نگیم که آقا، غصه نخور درست میشه یا اگه خواستی حرف بزنی من هستم میشنومت...
چرا یه مرد باید یه روزی این دنیا رو با کوهی از حرفها و غصه های نگفته اش،ترک بکنه و حتی نزدیک ترین زنان زندگیش یه بار هم درکش نکنن و نشنونش...چرا..
#عادله_زمانی
@adelehz
💯22😢106👍1🕊1
آخرین جمعه ی تابستون تون بخیر نقل و نبات ها🍀💋❤️
19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذر تابستان...
بگذر...
حال من با تو خوب نمی‌شود
پاییز حال مرا بهتر می‌شناسد...


#محمود_دولت‌آبادی
@adelehz
27
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آنچه دارم را بتو می‌سپارم چه کسی از تو بهتر نازنین خدای من ...
تو بساز
که هیچ کس را یارای ویران کردنش نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
29😢9😁2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انسانی که با خود در صلح ست توانایی آن را دارد تا با جهان به صلح برسد.با تمام موجوداتی که به اندازه ی او حق زندگی و حیات دارند .
لذا چنین انسانی راه حیات را بر دیگر مخلوقات جهان هستی تنگ نمی‌کند و با آنها به صلح رفتار می‌کند.
و چه مبارک انسانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
24🍓4👍2
بوس به لپای سرد گل گلیت پاییز خانوم 💋🍁🍂خوش اومدی
45💋6🍓5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییزِ کوچک عاشق ،دوباره اینجاست .نه شبیه بهار پرمدعا پرسروصدا آمده نه مثل زمستان کرخت شبی با برفهایش بر شهر نازل گشته ست .
این پاییز است ..عاشقانه ،بی صدا و آرام در آغوش این شهر خزیده است .
برگهای تک تک درختان شهر را آنگونه زیبا به یغما می‌برد که هیچکس از او گلایه نخواهد کرد ..
آخ که دلم هوای این دلبر سرد را کرده بود ..دلتنگش بودم حتی امروز که با باد سرد صبحگاهیش برخود لرزیدم ،آن لرزش کوتاه را دوست می دارم .
تو گویی معشوقی نفس نفس زنان در آغوش عاشقش آرام گیرد .
خوش آمدی دلبر کوچکِ سرد من
خوش آمدی پاییز من
#عادله_زمانی
@adelehz
33💯2💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئو سرشار از حس خوب است .

هر روز برای تیم مورد علاقه اش دست تکون می‌داده تیم‌هم تصمیم گرفته غافلگیرش کنه.
@adelehz
61💯4😁1
اگر آن سالها بیشتر می‌فهمیدم در راه برگشت از مدرسه آنقدر تند راه نمی رفتم .زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچه ها پنهان نمیکردم .می‌گذاشتم برگها بروی کیف کودکانه ام فرو افتند و خلوتی کوچه های سرد مرا نترساند .
اگر آن سالها می فهمیدم در راه مدرسه بجای غصه ی مشق های نانوشته را خوردن پاییز را،نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سال ها می‌فهمیدم...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢4121💯8💋1
غمها ارزش جنگیدن ندارند
رهایشان کنید.

غمها آنقدر خسته اند که با کمترین بی توجهی از پای در می آیند پس شادی کنید و با امید زندگی کنید.


‍‌@adelehz
25💯11💋10👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی پرنده کوچکی ست که گاهی نباید دنبالش دوید باید اجازه داد که او تورا پیدا کند و بر بام خانه ات بنشیند .

#عادله_زمانی
38💯2
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁59😢3🕊2💯2
Deltang
Fereydoun Asraei
🎶آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام دلتنگ

@adelehz
16🕊1
« وأنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه»

+خدا آنچه را که به ما گذشت جبران خواهد کرد...🙂❤️‍🩹🌛

@adelehz
28😢7💯6🕊3👎1
تورا نفس کشیده ام ..دوباره بخوان نامه ام را ..من هوایت را نفس نکشیدم من خودت را ،جزئیات وجودت ،خط به خطهای دستت را ،اقیانوس کف چشمانت ،باغ گل سرخ روی لبانت و کوهستان جای گرفته روی شانه هایت را نفس کشیده ام ...
که نفس کشیدنت آرامِ من است.
#عادله_زمانی
@adelehz
22😢7💋2
زندگی ترانه ای ست که هر صبح نتی برآن افزوده می‌شود.
نتی پایین
نتی بالا
اما این ترانه وقتی زیبا می‌شود که پذیرای تمام نت هایش باشی .
پس از نت های پایین هم نترس
چون این آغاز زیبایی ست .❤️
#عادله_زمانی

@adelehz
26😢2💋2🍓1
این آقا رو اشتباهی تو گروه کلاس پنجم مدرسه دخترونه اد کردند فقط پیامش😁😂
😁44
معصومیت از دست رفته فقط نگاه آدمی ست که به بهبود روزها باور داشته اما ناگهان با طوفان روبرو شده است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢22💯61