زن سالم شباهت فراوانی با گرگ دارد؛
قوی، استوار، سرشار از نیروی زندگی، حیاتبخش، واقف به قلمرو خویش، ابداع گر، وفادار، پرجنبش و فعال.
📚 زنانی که با گرگها میدوند
👤 کلاریسا پینکولا استس
@adelehz
قوی، استوار، سرشار از نیروی زندگی، حیاتبخش، واقف به قلمرو خویش، ابداع گر، وفادار، پرجنبش و فعال.
📚 زنانی که با گرگها میدوند
👤 کلاریسا پینکولا استس
@adelehz
🕊18❤12💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امیدوارم اون دشتی که مولانا میگه و میشه روزی توش دایی احمد و دایی درویش و ببینم این شکلی باشه ..
@adelehz
@adelehz
😢24❤9🕊5
کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به عربستان و در تماسی با مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که اگه بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است؛ همه هزینه های درمان ازجمله هزینه های بیمارستان و داروهای او را به عهده میگیرد.
+طبیعیه که گریم گرفت ؟
@adelehz
+طبیعیه که گریم گرفت ؟
@adelehz
😢48❤24
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخوابیم و باور کنیم
خدایی وجود داره که تمام این چیزها ختم به خودش میشه ..
هفت آسمون بدون ستون بر بلندای هم ایستاده
که همه مون توش جا میشیم و هیشکی بیرون نمیمونه ...
بخوابیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خدایی وجود داره که تمام این چیزها ختم به خودش میشه ..
هفت آسمون بدون ستون بر بلندای هم ایستاده
که همه مون توش جا میشیم و هیشکی بیرون نمیمونه ...
بخوابیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36💯4
مرد بودن که گناه نیست ،کی گفته همیشه باید مراقب خانمها بود؟ چرا یه بار به یه مرد نگیم که آقا، غصه نخور درست میشه یا اگه خواستی حرف بزنی من هستم میشنومت...
چرا یه مرد باید یه روزی این دنیا رو با کوهی از حرفها و غصه های نگفته اش،ترک بکنه و حتی نزدیک ترین زنان زندگیش یه بار هم درکش نکنن و نشنونش...چرا..
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا یه مرد باید یه روزی این دنیا رو با کوهی از حرفها و غصه های نگفته اش،ترک بکنه و حتی نزدیک ترین زنان زندگیش یه بار هم درکش نکنن و نشنونش...چرا..
#عادله_زمانی
@adelehz
💯22😢10❤6👍1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذر تابستان...
بگذر...
حال من با تو خوب نمیشود
پاییز حال مرا بهتر میشناسد...
#محمود_دولتآبادی
@adelehz
بگذر...
حال من با تو خوب نمیشود
پاییز حال مرا بهتر میشناسد...
#محمود_دولتآبادی
@adelehz
❤27
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آنچه دارم را بتو میسپارم چه کسی از تو بهتر نازنین خدای من ...
تو بساز
که هیچ کس را یارای ویران کردنش نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
تو بساز
که هیچ کس را یارای ویران کردنش نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29😢9😁2🕊2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انسانی که با خود در صلح ست توانایی آن را دارد تا با جهان به صلح برسد.با تمام موجوداتی که به اندازه ی او حق زندگی و حیات دارند .
لذا چنین انسانی راه حیات را بر دیگر مخلوقات جهان هستی تنگ نمیکند و با آنها به صلح رفتار میکند.
و چه مبارک انسانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
لذا چنین انسانی راه حیات را بر دیگر مخلوقات جهان هستی تنگ نمیکند و با آنها به صلح رفتار میکند.
و چه مبارک انسانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24🍓4👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییزِ کوچک عاشق ،دوباره اینجاست .نه شبیه بهار پرمدعا پرسروصدا آمده نه مثل زمستان کرخت شبی با برفهایش بر شهر نازل گشته ست .
این پاییز است ..عاشقانه ،بی صدا و آرام در آغوش این شهر خزیده است .
برگهای تک تک درختان شهر را آنگونه زیبا به یغما میبرد که هیچکس از او گلایه نخواهد کرد ..
آخ که دلم هوای این دلبر سرد را کرده بود ..دلتنگش بودم حتی امروز که با باد سرد صبحگاهیش برخود لرزیدم ،آن لرزش کوتاه را دوست می دارم .
تو گویی معشوقی نفس نفس زنان در آغوش عاشقش آرام گیرد .
خوش آمدی دلبر کوچکِ سرد من
خوش آمدی پاییز من
#عادله_زمانی
@adelehz
این پاییز است ..عاشقانه ،بی صدا و آرام در آغوش این شهر خزیده است .
برگهای تک تک درختان شهر را آنگونه زیبا به یغما میبرد که هیچکس از او گلایه نخواهد کرد ..
آخ که دلم هوای این دلبر سرد را کرده بود ..دلتنگش بودم حتی امروز که با باد سرد صبحگاهیش برخود لرزیدم ،آن لرزش کوتاه را دوست می دارم .
تو گویی معشوقی نفس نفس زنان در آغوش عاشقش آرام گیرد .
خوش آمدی دلبر کوچکِ سرد من
خوش آمدی پاییز من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33💯2💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئو سرشار از حس خوب است .
هر روز برای تیم مورد علاقه اش دست تکون میداده تیمهم تصمیم گرفته غافلگیرش کنه.
@adelehz
هر روز برای تیم مورد علاقه اش دست تکون میداده تیمهم تصمیم گرفته غافلگیرش کنه.
@adelehz
❤61💯4😁1
اگر آن سالها بیشتر میفهمیدم در راه برگشت از مدرسه آنقدر تند راه نمی رفتم .زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچه ها پنهان نمیکردم .میگذاشتم برگها بروی کیف کودکانه ام فرو افتند و خلوتی کوچه های سرد مرا نترساند .
اگر آن سالها می فهمیدم در راه مدرسه بجای غصه ی مشق های نانوشته را خوردن پاییز را،نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سال ها میفهمیدم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر آن سالها می فهمیدم در راه مدرسه بجای غصه ی مشق های نانوشته را خوردن پاییز را،نفس میکشیدم .
اگر آن سالها
اگر آن سال ها میفهمیدم...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢41❤21💯8💋1
غمها ارزش جنگیدن ندارند
رهایشان کنید.
غمها آنقدر خسته اند که با کمترین بی توجهی از پای در می آیند پس شادی کنید و با امید زندگی کنید.
@adelehz
رهایشان کنید.
غمها آنقدر خسته اند که با کمترین بی توجهی از پای در می آیند پس شادی کنید و با امید زندگی کنید.
@adelehz
❤25💯11💋10👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی پرنده کوچکی ست که گاهی نباید دنبالش دوید باید اجازه داد که او تورا پیدا کند و بر بام خانه ات بنشیند .
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
❤38💯2
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁59😢3🕊2💯2
Deltang
Fereydoun Asraei
❤16🕊1