خدایا ...دراین صبح سرد
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz
کاش دنیا دست زن ها بود، زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند و قدر مخلوق خودشان را می دانند . شاید مردها چون هیچ وقت خالق نبوده اند، آنقدر خود را به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود ؟
📚سووشون
سیمین دانشور
@adelehz
📚سووشون
سیمین دانشور
@adelehz
به دنیایی نیاز داریم
که ارامش و دلخوشی
درآن حق مسلم تک تکمان باشد..
وهمه مان به حق مان برسیم..
@adelehz
که ارامش و دلخوشی
درآن حق مسلم تک تکمان باشد..
وهمه مان به حق مان برسیم..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینهمه گوشی پیشرفته دوربین دار بره به درک 👎
من از این عکساازاین دوربین های قدیمی ازاین خنده ها ازاین حالهای خوب میخام ...
@adelehz
من از این عکساازاین دوربین های قدیمی ازاین خنده ها ازاین حالهای خوب میخام ...
@adelehz
حتی اگر خودت بروی
چیزی را اینجا جا می گذاری
دستت را لای گیسوانم ..
وسرت را روی شانه ام..
همین ها برای گذران عمر
کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی را اینجا جا می گذاری
دستت را لای گیسوانم ..
وسرت را روی شانه ام..
همین ها برای گذران عمر
کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکیم پیدا نمیشه یه لیوان چای همراه با چنین مشتقاتی بده دست ما ☕️🍫
@adelehz
@adelehz
ﭘﺴﺮﻡ! ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﻟﻬﺠﻪ ﺩﺍﺭﺩ، ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽﺩﺍﻧﺪ.
#ﻫﺎﯾﻨﺮﯾش_بل
پ.ن اینگونه نگاه کنیم به زندگی تا بفهمیم خیلی ازجاها وقتی فکر میکنیم خیلی از بقیه برتریم در واقع درخوابی هستیم بشدت خرگوشی
چه بسا عقب تریم ...
@adelehz
#ﻫﺎﯾﻨﺮﯾش_بل
پ.ن اینگونه نگاه کنیم به زندگی تا بفهمیم خیلی ازجاها وقتی فکر میکنیم خیلی از بقیه برتریم در واقع درخوابی هستیم بشدت خرگوشی
چه بسا عقب تریم ...
@adelehz
مادرم ميگفت:
به ديوار تكيه كن،
ولى به مردها، نه!
كه ديوار اگر پشتت را خالى كرد،
سنگ است و گچ، نهايت سرت ميشكند
ولى اگر مردى رهايت كرد،
دلت ميشكند،
روح و تمام زندگيت ميشكند،
و زنى كه بشكند،
سنگ ميشود،
سرد و سخت،
كه نه ميخندد، و نه ميگريد
و اين يعنى فاجعه!
فاجعه زنيست كه از دلداده گى ترسيده ..!
#آرزو_پارسى
@adelehz
به ديوار تكيه كن،
ولى به مردها، نه!
كه ديوار اگر پشتت را خالى كرد،
سنگ است و گچ، نهايت سرت ميشكند
ولى اگر مردى رهايت كرد،
دلت ميشكند،
روح و تمام زندگيت ميشكند،
و زنى كه بشكند،
سنگ ميشود،
سرد و سخت،
كه نه ميخندد، و نه ميگريد
و اين يعنى فاجعه!
فاجعه زنيست كه از دلداده گى ترسيده ..!
#آرزو_پارسى
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای آبی از ابی 🌷🌙
این اهنگ مورد علاقه منه بیشتر از صدبار شنیدمش❤️
بشنوید با ما 🌙🎧
@adelehz
این اهنگ مورد علاقه منه بیشتر از صدبار شنیدمش❤️
بشنوید با ما 🌙🎧
@adelehz