"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
چند ساعت پیش کنگره مکزیک تو یه کنفرانس خبری دو تا جسد نشون داده و رسما ادعا کرده که زمینی نیستن و قدمتشون به ۱۰۰۰ سال میرسه.

@adelehz
8😢3💯1
"زنی که‌گم کردم "
Photo
همینو کم داشتیم😢😒
😁15😢65
گویا گوگوش هم از موسیقی خداحافظی کرد ..سال ۹۶ صبحها وقتی تازه با کلی امید و آرزو سر یه کاری می رفتم دختر دریای گوگوش و تا آخر توی هندزفریم پلی میکردم و با پاشنه بلندهام تق تق توی کوچه های پاییز زده راه می رفتم .
حالا رو ببین نه اون حس خوب شیطنت مونده
نه دایی احمدم که ظهر بهم زنگ بزنه و بگه چیکار کردی دایی جان
نه اون کوچه
نه گوگوش دوباره خواهد خوند ...
حس میکنم دوباره همون دختر پنج ساله ام که توی یه کوچه ی ناآشنا گم شده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢3512😁1
Googoosh-Hamsafar-گوگوش-همسفر_32500256
<unknown>
قد آغوش منی
نه زیادی
نه کمی
@adelehz
31😢4💯4😁1
آخ خدا پاییز😍
31😢4💋3🍓1
بخشی از روح غلیان کرده ی ما در آرامش محض ست آن هنگامی که خسته از روزها با لیوانی چای کنار مادرمان مینشینیم و با او حرف می‌زنیم. کاش آدم بتواند فرزندِ مادرش در هزار زندگی باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
34😢7
یکی هم باشه اینجوری ادم‌و نگاه کنهه
@adelehz
27💋6😢1
اگر می‌خواهید تندرست بمانید:

1. احساساتتان را بیان کنید
هیجانات و احساساتی که سرکوب یا پنهان شده باشند به بیماری‌هایی نظیر ورم معده، زخم معده، کمر درد و درد ستون فقرات منجر می‌شوند.
سرکوبی احساسات به مرور زمان حتی می‌تواند به سرطان هم بیانجامد. در آن زمان است که ما به سراغ یک محرم می‌رویم و رازها و خطاهای خود را با او در میان می‌گذاریم! گفتگو، صحبت کردن، کلمات وسیله درمانی قدرتمندی هستند.

2. تصمیم‌گیری کنید
افراد دو دل و مردد دچار دلهره و اضطراب هستند. دو دلی و بی‌تصمیمی باعث می‌شود که مشکلات و نگرانی‌ها روی هم انباشته شوند. تاریخ انسان بر اساس تصمیم‌گیری‌ها ساخته شده است. تصمیم‌گیری دقیقاً به معنی چشم‌پوشی آگاهانه از بعضی مزایا و ارزش‌ها برای به دست آوردن بعضی دیگر است.
افراد مردد در معرض بیماری‌های معدی، دردهای عصبی و مشکلات پوستی قرار دارند.

3.به دنبال راه حل‌ها باشید
افراد منفی، مشکلات را بزرگ می‌کنند و راه حل‌ها را نمی‌یابند. آن‌ها غم و غصه، شایعه و بدبینی را ترجیح می‌دهند. روشن کردن یک کبریت بهتر از تاسف خوردن از تاریکی است. زنبور، موجود کوچکی است اما یکی از شیرین‌ترین چیزهای جهان را تولید می‌کند. ما همانی هستیم که می‌اندیشیم. افکار منفی باعث تولید انرژی منفی می‌شوند که آن‌ها نیز به نوبه خود تبدیل به بیماری می‌گردند.

4. در زندگی اهل تظاهر نباشید
کسی که واقعیت را پنهان نگاه می‌دارد، تظاهر می‌کند و همیشه می‌خواهد راحت و خوب و کامل به نظر دیگران برسد، در واقع بار سنگینی را بر دوش خود قرار می‌دهد. مثل یک مجسمه برنزی با پایه‌های گِلی. هیچ چیز برای سلامتی بدتر از نقاب به چهره داشتن و زندگی کردن با تظاهر نیست. این گونه افراد زرق و برق زیاد و ریشه و مایه اندکی دارند و مقصد آن‌ها داروخانه، بیمارستان و درد است.

5. واقعیت‌ها را بپذیرید
سرباز زدن از پذیرش واقعیت‌ها و عدم اتکاء به نفس، ما را از خودمان بیگانه می‌سازد. هسته اصلی یک زندگی سالم، یکی بودن و رو راست بودن با خود است. کسانی که این را نمی‌پذیرند، حسود، مقلد، مخرب و رقابت طلب می‌شوند. پذیرفتن انتقادها، کاری عاقلانه و ابزار درمانی خوبی است.

6. اعتماد کنید
کسانی که به دیگران اعتماد ندارند نمی‌توانند ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنند و نمی‌توانند رابطه پایدار و عمیقی با دیگران به وجودآورند!

📕 #هنر_تندرست_ماندن
✍🏻 #دکتر_دراتسیو_وارلا

@adelehz
7💯6🍓1
ولی من آدمی هستم که وقتی کسی مدام از یکی پیشم بدگویی میکنه برعکس روم جواب میده یعنی از گوینده بیشتر بدم میاد تا اون ادمِ غایب
@adelehz
💯3610🕊2😁1
من و گذاشته تو کلوز که دوغ بهم نشون بده😳😒
اونم با یه حباب روش
@adelehz
😁323💯1
این رو بسیار دوست داشتم .
بفرستید شما هم برای هر زن ارزشمندی که می‌شناسید.
@adelehz
20💯9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در آخرین پاییزی که می شناختمت
زیر آخرین درختی که برگهای زردش را بیاد تو قدم زده بودم.
و با آخرین آهنگی که بیادت شنیدم به خودم قول دادم فراموشت کنم.و آن آخرین قولی بود که هرگز نتوانستم عملی اش کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢264🕊2🍓2😁1
من باور دارم که اتفاقاتی که باید بیفتد ،خواهد افتاد چه من بخواهم چه نه
نه انتظار چیزی را تغییر می‌دهد نه استرس
باید زندگی را با چیزهایی که دوست داری دنبال کنی و تمام
بقیه اش ،خود به خود خواهد آمد.
#عادله_زمانی
@adelehz
💯2911🕊7😢1
آخرش یه خونه زیر زمینی تو یه جنگل درست میکنم میرم توش🥺همینقدر آروم و ساده
48💯6😢3🕊3💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به گفتن های اول نیست
به ماندن های تا آخر ست .
عشق را میگویم...
#عادله_زمانی
@adelehz
💯21🕊62😢2👍1
الان یادتون نمیاد ولی همه تون روز اولش اینجوری چت میکردین😒
@adelehz
😁40😢31