"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مامانم داشت میگفت الان یه چای خوب میخوام..
یهو پریدم وسط گفتم آره بخدا خیلی می‌چسبه کتری رو بذار مامان😁
قیافه ی مامانم اینجوری شد😐🥺
آخ آخ بمیریم برای اون قیافت زن 😁
من واست ده تا قهوه خونه چای میذارم.
😁1711😢8
بچه ها یه مورد همفکری گذاشتم ،ببینید اگه میتونید به این دوست مون کمک کنید .
@hamfekr123
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز بر میگردد،هوا زودتر تاریک می‌شود کلاغها لابلای برگهای پیر و زرد آوازی نه چندان عاشقانه راه می اندازند ‌.
قهوه ها وسیگارها بیشتر میچسبند و من
و من بازهم در کوچه ها بدنبال سایه ات خواهم گشت ،دریغ از آن که هزار پاییز است از اینجا رفته ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢43💋3👎1😁1
‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود؛ که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم. میگه:

«وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره ای ندارند
جز آنکه خُردت کنند، تا برایشان اندازه شوی!
پس مراقب معاشرت هایت باش..»

@adelehz
💯4512
شب بخیر رفقا
33🕊2
دلم دوست می خواهد
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .

از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت

از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!

اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .

از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.

دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .

باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی

@adelehz
32😢10💯6💋3🍓1
بعد ما که پقی میزنیم زیر خنده مامانا برمیگردن میگن بی تربیت 😏😡
@adelehz
😁44👎7💯2
دیشب وقتی میخواستم دراز بکشم بوی پاییز خودش را کوبید به پنجره و لای یک نسیم سرد رها شد روی دستانم .
دستانم یخ کرده بود انها را به دهانم نزدیک کردم و آرام ها کردم .
نه انگار واقعا پاییز دارد می آید.
بچه تر که بودم این هوا و این حس وحال هشدار نزدیک بودن شروع مدارس و پایان‌تعطیلات خوشمزه ی تابستانی بود .
یک‌نوع رعشه ی ترس آلود بهمراه داشت  ترس از پایان صبحهای طولانی و شبهایی که اجازه داشتم تا دیر وقت بیدار بمانم.
بزرگتر که شدم این هوا شد بهترین حال برایم،بعد از پایان یک‌گرمای جان فرسا آرامشی خنک و گوارا از پنجره های اتاق سر صبح یا دم دمای غروب به درون خانه می ریخت و جانم را با آن لرزش کوتاه تازه می کرد.
پاییز در راه ست .
شاید بتوان گفت مهمترین چیزی که در تقویم منتظرش هستم پاییز ست .
این لذت گوارا و خنک این آرامش دم غروب
خرمالوها و انارها و نارنگی ها
مرباهای به
پاییز دیشب به آرامی به خانه آمد
و من او را بی آنکه بداند بوسیدم
که جانم بوسیده از پاییزی خوش گوار ست .
#عادله_زمانی
49💯6💋4🕊3
شب تون بخیر خدا به همراه تون گل نقلی ها
30💋9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز که رسید دوباره عاشق خواهم شد .
برای جوانه زدن قلبهای ما آدمهای بالغ دیگر بهار چاره ساز نیست ..ما در پاییز دوباره جوانه خواهیم زد.
#عادله_زمانی
@adelehz
40💋3🍓2
جهان همه هیچ و خداوند همه است .❤️

صبح بخیر
@adelehz
44🕊5😁1
چند ساعت پیش کنگره مکزیک تو یه کنفرانس خبری دو تا جسد نشون داده و رسما ادعا کرده که زمینی نیستن و قدمتشون به ۱۰۰۰ سال میرسه.

@adelehz
8😢3💯1
"زنی که‌گم کردم "
Photo
همینو کم داشتیم😢😒
😁15😢65
گویا گوگوش هم از موسیقی خداحافظی کرد ..سال ۹۶ صبحها وقتی تازه با کلی امید و آرزو سر یه کاری می رفتم دختر دریای گوگوش و تا آخر توی هندزفریم پلی میکردم و با پاشنه بلندهام تق تق توی کوچه های پاییز زده راه می رفتم .
حالا رو ببین نه اون حس خوب شیطنت مونده
نه دایی احمدم که ظهر بهم زنگ بزنه و بگه چیکار کردی دایی جان
نه اون کوچه
نه گوگوش دوباره خواهد خوند ...
حس میکنم دوباره همون دختر پنج ساله ام که توی یه کوچه ی ناآشنا گم شده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢3512😁1
Googoosh-Hamsafar-گوگوش-همسفر_32500256
<unknown>
قد آغوش منی
نه زیادی
نه کمی
@adelehz
31😢4💯4😁1
آخ خدا پاییز😍
31😢4💋3🍓1