"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خداوند گلها را وقتی حالش خوب بود آفرید
و تورا ...❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
30
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی


@adelehz
27💯6
آخ قلبم😍
@adelehz
35
من کل‌ زندگیم کوئوکا بودم.🥺😅


@adelehz
😢30😁84💋2
بچه ها یه مورد فوری همفکری گذاشتم تو اون کانال اگه میشه همفکری کنید.
@hamfekr123
3
این الان تنگستان بوشهره؟ با ما شوخی دارین؟ چقدر سر سبزه😍❤️
چقدر اطلاعات ما کمه واقعا
@adelehz
39💯1
یه حالتی هم هست که بیشتر نزدیک پاییز و زمستان رخ میده ،شما ظهر بعد ناهار می‌خوابید و همه جا روشنه
بعد از چندساعت از خواب توی تاریکی بیدار میشید و تا چند دقیقه با بغض به اطرافتون نگاه می‌کنید تا ویندوز تون بیاد بالا و درک کنید هیچ اتفاق غم انگیزی نیفتاده فقط هوا تاریک شده😁
@adelehz
😁50😢16💯42
در زندگیم بارها طعم خوشبختی‌های مشابهی را چشیده بودم؛
جامی آب سرد پس از سفری خسته کننده،
سایه ای دلچسب و ساده،
قلب انسانی که ناشناخته در گوشه ى پرتی از دنیا زندگی می‌کرد و گرم و با محبت منتظر بیگانه ای بود.

زمانی که بیگانه از راه می رسد چگونه این قلب بر می‌جهد و شادی می‌کند، زیرا انسانی را یافته است!

در عشق، دهنده شادمان تر از گیرنده است.

📕 #گزارش_به_خاک_يونان
✍🏻 #نیکوس_کازانتزاکیس
@adelehz
31
به قول ایلهان برک ، بعضی روزها انسان فقط خسته ست ، نه تنهاست ، نه غمگین و نه عاشق
فقط خسته‌ست…
پ.ن کاش این دوستای شاخه درختی می‌داشتم می رفتم پیش شون🥺
@adelehz
30😢6🍓3👍2💋2
آدمهایی که حرفهایشان شبیه اعمالشان نیستند منفور ترین آدمها هستند .حالا آنهایی که بزور تورا قانع می‌کنند که چنین هستند و تا باور میکنی تغییر می‌کنند از این هم منفور ترند .
اما چرا؟
#عادله_زمانی
@adelehz
24💯10
گرچه تو دوری از برم،همره خويش می برم
شب همه شب به بسترم،ياد تو را به جای تو

حسين منزوي

شب زیبا
@adelehz
21🕊6🍓3
@zhuanchannel

توپ‌شون گیر کرده بین شاخ و برگ درخت. پسری که معلومه مالک توپه، از توی جیبش کارت بانکی درمیاره و میگه: هرکی توپم رو بیاره پایین امشب یه ساندویچ مهمون منه.

پسربچه‌ها به جنب‌وجوش افتادن. یه تیکه سنگ بزرگ از لابه‌لای مصالح کنار کوچه برداشتن و شروع کردن به پرتاب کردن سمت درخت.

یکی‌شون اما کنار ایستاده و با یه لهجه‌ی غلیظ جنوبی داد میزنه که: «درختِ خدا رو واسه خاطرِ یه ساندویچ نزنید!» بچه‌ها اعتنایی نکردن! دوباره با صدایی که موج‌هاش کمی فروکش کرده میگه: «حداقل بگید خدایا ببخشید که درختت رو میزنم!»

شیر مادرت حلالْ پسر و رحمت خدا بر طبع لطیف پدر و مادری که اینجوری پرورشت دادن!

@Naargesrad
40😢2
مامانم داشت میگفت الان یه چای خوب میخوام..
یهو پریدم وسط گفتم آره بخدا خیلی می‌چسبه کتری رو بذار مامان😁
قیافه ی مامانم اینجوری شد😐🥺
آخ آخ بمیریم برای اون قیافت زن 😁
من واست ده تا قهوه خونه چای میذارم.
😁1711😢8
بچه ها یه مورد همفکری گذاشتم ،ببینید اگه میتونید به این دوست مون کمک کنید .
@hamfekr123
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز بر میگردد،هوا زودتر تاریک می‌شود کلاغها لابلای برگهای پیر و زرد آوازی نه چندان عاشقانه راه می اندازند ‌.
قهوه ها وسیگارها بیشتر میچسبند و من
و من بازهم در کوچه ها بدنبال سایه ات خواهم گشت ،دریغ از آن که هزار پاییز است از اینجا رفته ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢43💋3👎1😁1
‏تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جمله‌ی بی‌نظیری بود؛ که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم. میگه:

«وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره ای ندارند
جز آنکه خُردت کنند، تا برایشان اندازه شوی!
پس مراقب معاشرت هایت باش..»

@adelehz
💯4512
شب بخیر رفقا
33🕊2
دلم دوست می خواهد
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .

از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت

از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!

اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .

از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.

دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .

باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی

@adelehz
32😢10💯6💋3🍓1
بعد ما که پقی میزنیم زیر خنده مامانا برمیگردن میگن بی تربیت 😏😡
@adelehz
😁44👎7💯2