"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبح است تنت همیشه سبز و زیبا
آیات دل تو دلکش و روح افزا

بر دفتر زندگی نگارد تقدیر
امروز بکام تو بگردد دنیا

فاطمه لشکری

@adelehz
15🕊2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و می‌کردند خانم خونه شون
یعنی از باتلاق نجاتش می دادند .
این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست دخترهای معصوم و میگیرن میبرن میندازن توی لجن !!
در جواب اون عزیزانی که می‌فرمایند دختر خوب کم شده پسرها زیر بار ازدواج نمیرن!
دختر خوب کم نشده دوست عزیز تعداد عوضی هایی که دخترهای خوب و به فساد میکشن زیاد شده .
#عادله_زمانی
💯8032😢14👎6👍1
"زنی که‌گم کردم "
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و می‌کردند خانم خونه شون یعنی از باتلاق نجاتش می دادند . این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست…
اینم اضافه کنم به دخترهاتون یاد بدین هی دنبال هر بی ارزشی راه نیفتند، ارزش شون بهشون یادآوری کنید از محبت سیراب شون کنید .من مطمئنم پسری که اینجوری داره راجع به دختری که باهاش دوسته حرف میزنه بارها به اون دختر بی احترامی کرده
چتونه که به دخترهاتون یاد نمیدین لایق احترامن
38💯28😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
29💯4👎1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کدام از دخترهای آن سال‌های دور،یک آنه شرلی موقرمزی در درون روح شان داشتند که دلش پر می زد برای یک روز رفتن به جنگل نقره ای ..

آنه!
من نمی‌دانم تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت،اما این را خوب می دانم که دخترک ۷ساله ای که بودم، همان دخترکی که در جنگل نقره ای جا ماند .
هنوز همانجا منتظر ایستاده است .
#عادله_زمانی
@adelehz
27😢18👎1🕊1💯1
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی

@adelehz
😢19🕊53
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خداوند گلها را وقتی حالش خوب بود آفرید
و تورا ...❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
30
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی


@adelehz
27💯6
آخ قلبم😍
@adelehz
35
من کل‌ زندگیم کوئوکا بودم.🥺😅


@adelehz
😢30😁84💋2
بچه ها یه مورد فوری همفکری گذاشتم تو اون کانال اگه میشه همفکری کنید.
@hamfekr123
3
این الان تنگستان بوشهره؟ با ما شوخی دارین؟ چقدر سر سبزه😍❤️
چقدر اطلاعات ما کمه واقعا
@adelehz
39💯1
یه حالتی هم هست که بیشتر نزدیک پاییز و زمستان رخ میده ،شما ظهر بعد ناهار می‌خوابید و همه جا روشنه
بعد از چندساعت از خواب توی تاریکی بیدار میشید و تا چند دقیقه با بغض به اطرافتون نگاه می‌کنید تا ویندوز تون بیاد بالا و درک کنید هیچ اتفاق غم انگیزی نیفتاده فقط هوا تاریک شده😁
@adelehz
😁50😢16💯42
در زندگیم بارها طعم خوشبختی‌های مشابهی را چشیده بودم؛
جامی آب سرد پس از سفری خسته کننده،
سایه ای دلچسب و ساده،
قلب انسانی که ناشناخته در گوشه ى پرتی از دنیا زندگی می‌کرد و گرم و با محبت منتظر بیگانه ای بود.

زمانی که بیگانه از راه می رسد چگونه این قلب بر می‌جهد و شادی می‌کند، زیرا انسانی را یافته است!

در عشق، دهنده شادمان تر از گیرنده است.

📕 #گزارش_به_خاک_يونان
✍🏻 #نیکوس_کازانتزاکیس
@adelehz
31
به قول ایلهان برک ، بعضی روزها انسان فقط خسته ست ، نه تنهاست ، نه غمگین و نه عاشق
فقط خسته‌ست…
پ.ن کاش این دوستای شاخه درختی می‌داشتم می رفتم پیش شون🥺
@adelehz
30😢6🍓3👍2💋2
آدمهایی که حرفهایشان شبیه اعمالشان نیستند منفور ترین آدمها هستند .حالا آنهایی که بزور تورا قانع می‌کنند که چنین هستند و تا باور میکنی تغییر می‌کنند از این هم منفور ترند .
اما چرا؟
#عادله_زمانی
@adelehz
24💯10
گرچه تو دوری از برم،همره خويش می برم
شب همه شب به بسترم،ياد تو را به جای تو

حسين منزوي

شب زیبا
@adelehz
21🕊6🍓3
@zhuanchannel

توپ‌شون گیر کرده بین شاخ و برگ درخت. پسری که معلومه مالک توپه، از توی جیبش کارت بانکی درمیاره و میگه: هرکی توپم رو بیاره پایین امشب یه ساندویچ مهمون منه.

پسربچه‌ها به جنب‌وجوش افتادن. یه تیکه سنگ بزرگ از لابه‌لای مصالح کنار کوچه برداشتن و شروع کردن به پرتاب کردن سمت درخت.

یکی‌شون اما کنار ایستاده و با یه لهجه‌ی غلیظ جنوبی داد میزنه که: «درختِ خدا رو واسه خاطرِ یه ساندویچ نزنید!» بچه‌ها اعتنایی نکردن! دوباره با صدایی که موج‌هاش کمی فروکش کرده میگه: «حداقل بگید خدایا ببخشید که درختت رو میزنم!»

شیر مادرت حلالْ پسر و رحمت خدا بر طبع لطیف پدر و مادری که اینجوری پرورشت دادن!

@Naargesrad
40😢2
مامانم داشت میگفت الان یه چای خوب میخوام..
یهو پریدم وسط گفتم آره بخدا خیلی می‌چسبه کتری رو بذار مامان😁
قیافه ی مامانم اینجوری شد😐🥺
آخ آخ بمیریم برای اون قیافت زن 😁
من واست ده تا قهوه خونه چای میذارم.
😁1711😢8
بچه ها یه مورد همفکری گذاشتم ،ببینید اگه میتونید به این دوست مون کمک کنید .
@hamfekr123