"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در چشمان سیاهم ،کهکشانی از چشمانت باقی مانده است .
خودت رفته ای و کهکشانت شبها هنگام خواب در چشمانم می درخشد
غریبه ها کهکشان چشمانم را اشک می نامند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢189
تفریحاتش از ما بیشتره🥺
31😢6💯3😁1
@adelehz

تن خسته و رنجور زخم خورده مان از گذر زمان و اتفاقات خوب و بد، از گذر روزها و شب های دلتنگی و بی خبری، اینک در میان هیاهوی زمان یکدیگر را یافته و به دیدار هم شتافته بودند.
ترس در میان آن همه احساس و عشق و دلدادگی حرفی برای گفتن نداشت.
او چونان سپیداری بلند ایستاده در مقابل آفتاب می درخشید و آغوش گشوده و مرا فرا میخواند.
من مانند مسافری می ماندم که به خانه بازگشته است و تمام کوله بار سفر را به کناری انداخته و بی پروا خود را در آغوش او رها می کردم.
به مجالی که در آغوش هم آرام می گرفتیم سکوت و سکون همه جا را فرا می گرفت و تنها موسیقی آرام و زیبایی از تپش های دو قلب عاشق به گوش می رسید .ما اندازه ی آغوش هم بودیم چنان باشکوه و دست نیافتنی که گویی تمام دنیا به تماشای آن ایستاده اند.
نگاه های بی تاب و مشتاقمان در هم گره میخورد و مجالی برای پلک زدن نبود تمام حرف ها و شعرهای عاشقانه را از چشم های یکدیگر میخواندیم و چون شرابی ناب جرعه جرعه سر می کشیدم و شیداتر میشدیم.
هر نقطه از تنش را که لمس می کردم خون درمیان آن می دوید و اعجاز نوازش های عشق را به چشم خود می دیدم و هر نقطه از تنم را که لمس می کرد از آن نقطه گلی می رویید و نو شدن آغاز میشد.
ما دو کودک بودیم در کنار هم ، درست مانند دو همبازی که دست در دست هم، شاد و رها  در میان دشت های سرسبز می دویدیم و صدای خنده هایمان درمیان آواز پرندگان می پیچید.
به راستی که ،

"در عشقِ حقیقی روح است که تن را در آغوش می‌گیرد.

"مریم حنیفی"

@irana_ceramic
23🕊3👍1
39😁3
یوسف می دانست که تمام درها بسته است
اما بخاطر خدا به سوی درهای بسته دوید و تمام درها برایش باز شد...

اگر تمام درهای دنیا هم بِرویت
بسته بود
بُدو چون خدای تو و یوسف یکیست...

@adelehz
45😢11💯6🕊1
از آدمهایی که از زندگی تان رفته اند،نه کینه داشته باشید نه دلتنگ شان شوید،آن‌ها تنها یکی از نقش‌های زندگی تان بودند که به وقتش صحنه را ترک کرده اند .هیچ نمایش با شکوهی بخاطر تمام شدن نقش یکی از بازیگران به پایان نمی رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
💯35🕊7😢43
صبح است تنت همیشه سبز و زیبا
آیات دل تو دلکش و روح افزا

بر دفتر زندگی نگارد تقدیر
امروز بکام تو بگردد دنیا

فاطمه لشکری

@adelehz
15🕊2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و می‌کردند خانم خونه شون
یعنی از باتلاق نجاتش می دادند .
این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست دخترهای معصوم و میگیرن میبرن میندازن توی لجن !!
در جواب اون عزیزانی که می‌فرمایند دختر خوب کم شده پسرها زیر بار ازدواج نمیرن!
دختر خوب کم نشده دوست عزیز تعداد عوضی هایی که دخترهای خوب و به فساد میکشن زیاد شده .
#عادله_زمانی
💯8032😢14👎6👍1
"زنی که‌گم کردم "
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و می‌کردند خانم خونه شون یعنی از باتلاق نجاتش می دادند . این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست…
اینم اضافه کنم به دخترهاتون یاد بدین هی دنبال هر بی ارزشی راه نیفتند، ارزش شون بهشون یادآوری کنید از محبت سیراب شون کنید .من مطمئنم پسری که اینجوری داره راجع به دختری که باهاش دوسته حرف میزنه بارها به اون دختر بی احترامی کرده
چتونه که به دخترهاتون یاد نمیدین لایق احترامن
38💯28😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
29💯4👎1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کدام از دخترهای آن سال‌های دور،یک آنه شرلی موقرمزی در درون روح شان داشتند که دلش پر می زد برای یک روز رفتن به جنگل نقره ای ..

آنه!
من نمی‌دانم تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت،اما این را خوب می دانم که دخترک ۷ساله ای که بودم، همان دخترکی که در جنگل نقره ای جا ماند .
هنوز همانجا منتظر ایستاده است .
#عادله_زمانی
@adelehz
27😢18👎1🕊1💯1
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی

@adelehz
😢19🕊53
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خداوند گلها را وقتی حالش خوب بود آفرید
و تورا ...❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
30
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی


@adelehz
27💯6
آخ قلبم😍
@adelehz
35