متاسفم که تو این دنیا هیچ لحظه ی زیبایی ابدی نمیمونه،معلوم بود که همدیگر و بسیار دوست داشتند و آخرش هم اینطور....
@adelehz
@adelehz
😢49
پاییز ناگهانی می اید ،یک روز صبح برمیخیزی و میبینی تابستان تمام شده ،درختها در بادی سرد در حال لرزیدن برخود هستند و برگها،آن برگهای سبز جوان از کناره هایشان زرد شده اند.پاییز ناگهانی،بی مقدمه و یک شب برمی گردد
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32🕊5😢3
"زنی کهگم کردم "
متاسفم که تو این دنیا هیچ لحظه ی زیبایی ابدی نمیمونه،معلوم بود که همدیگر و بسیار دوست داشتند و آخرش هم اینطور.... @adelehz
پیج این دختر و که میبینی سرشار از شور زندگی و عشق هست
با اینکه خیلی زود فوت کرده ولی من براش بسیار خوشحالم که در همین عمر کوتاهش عشق رو ارائه داده و دریافت کرده است .
بچه ها پیدا کردن یک عشق واقعی واقعا زیباست ...در واقع بنظرم حیات بسیار پرباری داشته...
روحش در آرامش باشه ...
با اینکه خیلی زود فوت کرده ولی من براش بسیار خوشحالم که در همین عمر کوتاهش عشق رو ارائه داده و دریافت کرده است .
بچه ها پیدا کردن یک عشق واقعی واقعا زیباست ...در واقع بنظرم حیات بسیار پرباری داشته...
روحش در آرامش باشه ...
💯37😢12❤10
"زنی کهگم کردم "
پیج این دختر و که میبینی سرشار از شور زندگی و عشق هست با اینکه خیلی زود فوت کرده ولی من براش بسیار خوشحالم که در همین عمر کوتاهش عشق رو ارائه داده و دریافت کرده است . بچه ها پیدا کردن یک عشق واقعی واقعا زیباست ...در واقع بنظرم حیات بسیار پرباری داشته... روحش…
سلام وقتتون بخیر و نیکی
یک پست از ستاره هست که برای من جای تامل و تفکر داشت
تلنگری هست برای اینکه قدرت کلمات را دست کم نگیریم بدونیم داریم چی میخوایم یا آرزو میکنیم
یک سری معادلات هست توی این جهان ناشناخته که بیشتر باید دقت کنیم😢😢😢
#شما_فرستادین
@adelehz
سلام وقتتون بخیر و نیکی
یک پست از ستاره هست که برای من جای تامل و تفکر داشت
تلنگری هست برای اینکه قدرت کلمات را دست کم نگیریم بدونیم داریم چی میخوایم یا آرزو میکنیم
یک سری معادلات هست توی این جهان ناشناخته که بیشتر باید دقت کنیم😢😢😢
#شما_فرستادین
@adelehz
😢49🕊3❤2
https://t.me/HarfChatBot?start=b724f3df0a68
هر موقع خواستید چیزی بهم بگید از این لینک ناشناس میتونید استفاده کنید
هر موقع خواستید چیزی بهم بگید از این لینک ناشناس میتونید استفاده کنید
Telegram
حرف | پیام ناشناس
پیشرفتهترین ربات ناشناس تلگرام🔥
کانال پشتیبانی: @HarfChat
کانال پشتیبانی: @HarfChat
❤4
در چشمان سیاهم ،کهکشانی از چشمانت باقی مانده است .
خودت رفته ای و کهکشانت شبها هنگام خواب در چشمانم می درخشد
غریبه ها کهکشان چشمانم را اشک می نامند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خودت رفته ای و کهکشانت شبها هنگام خواب در چشمانم می درخشد
غریبه ها کهکشان چشمانم را اشک می نامند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢18❤9
@adelehz
تن خسته و رنجور زخم خورده مان از گذر زمان و اتفاقات خوب و بد، از گذر روزها و شب های دلتنگی و بی خبری، اینک در میان هیاهوی زمان یکدیگر را یافته و به دیدار هم شتافته بودند.
ترس در میان آن همه احساس و عشق و دلدادگی حرفی برای گفتن نداشت.
او چونان سپیداری بلند ایستاده در مقابل آفتاب می درخشید و آغوش گشوده و مرا فرا میخواند.
من مانند مسافری می ماندم که به خانه بازگشته است و تمام کوله بار سفر را به کناری انداخته و بی پروا خود را در آغوش او رها می کردم.
به مجالی که در آغوش هم آرام می گرفتیم سکوت و سکون همه جا را فرا می گرفت و تنها موسیقی آرام و زیبایی از تپش های دو قلب عاشق به گوش می رسید .ما اندازه ی آغوش هم بودیم چنان باشکوه و دست نیافتنی که گویی تمام دنیا به تماشای آن ایستاده اند.
نگاه های بی تاب و مشتاقمان در هم گره میخورد و مجالی برای پلک زدن نبود تمام حرف ها و شعرهای عاشقانه را از چشم های یکدیگر میخواندیم و چون شرابی ناب جرعه جرعه سر می کشیدم و شیداتر میشدیم.
هر نقطه از تنش را که لمس می کردم خون درمیان آن می دوید و اعجاز نوازش های عشق را به چشم خود می دیدم و هر نقطه از تنم را که لمس می کرد از آن نقطه گلی می رویید و نو شدن آغاز میشد.
ما دو کودک بودیم در کنار هم ، درست مانند دو همبازی که دست در دست هم، شاد و رها در میان دشت های سرسبز می دویدیم و صدای خنده هایمان درمیان آواز پرندگان می پیچید.
به راستی که ،
"در عشقِ حقیقی روح است که تن را در آغوش میگیرد.
"مریم حنیفی"
@irana_ceramic
تن خسته و رنجور زخم خورده مان از گذر زمان و اتفاقات خوب و بد، از گذر روزها و شب های دلتنگی و بی خبری، اینک در میان هیاهوی زمان یکدیگر را یافته و به دیدار هم شتافته بودند.
ترس در میان آن همه احساس و عشق و دلدادگی حرفی برای گفتن نداشت.
او چونان سپیداری بلند ایستاده در مقابل آفتاب می درخشید و آغوش گشوده و مرا فرا میخواند.
من مانند مسافری می ماندم که به خانه بازگشته است و تمام کوله بار سفر را به کناری انداخته و بی پروا خود را در آغوش او رها می کردم.
به مجالی که در آغوش هم آرام می گرفتیم سکوت و سکون همه جا را فرا می گرفت و تنها موسیقی آرام و زیبایی از تپش های دو قلب عاشق به گوش می رسید .ما اندازه ی آغوش هم بودیم چنان باشکوه و دست نیافتنی که گویی تمام دنیا به تماشای آن ایستاده اند.
نگاه های بی تاب و مشتاقمان در هم گره میخورد و مجالی برای پلک زدن نبود تمام حرف ها و شعرهای عاشقانه را از چشم های یکدیگر میخواندیم و چون شرابی ناب جرعه جرعه سر می کشیدم و شیداتر میشدیم.
هر نقطه از تنش را که لمس می کردم خون درمیان آن می دوید و اعجاز نوازش های عشق را به چشم خود می دیدم و هر نقطه از تنم را که لمس می کرد از آن نقطه گلی می رویید و نو شدن آغاز میشد.
ما دو کودک بودیم در کنار هم ، درست مانند دو همبازی که دست در دست هم، شاد و رها در میان دشت های سرسبز می دویدیم و صدای خنده هایمان درمیان آواز پرندگان می پیچید.
به راستی که ،
"در عشقِ حقیقی روح است که تن را در آغوش میگیرد.
"مریم حنیفی"
@irana_ceramic
❤23🕊3👍1
یوسف می دانست که تمام درها بسته است
اما بخاطر خدا به سوی درهای بسته دوید و تمام درها برایش باز شد...
اگر تمام درهای دنیا هم بِرویت
بسته بود
بُدو چون خدای تو و یوسف یکیست...
@adelehz
اما بخاطر خدا به سوی درهای بسته دوید و تمام درها برایش باز شد...
اگر تمام درهای دنیا هم بِرویت
بسته بود
بُدو چون خدای تو و یوسف یکیست...
@adelehz
❤45😢11💯6🕊1
از آدمهایی که از زندگی تان رفته اند،نه کینه داشته باشید نه دلتنگ شان شوید،آنها تنها یکی از نقشهای زندگی تان بودند که به وقتش صحنه را ترک کرده اند .هیچ نمایش با شکوهی بخاطر تمام شدن نقش یکی از بازیگران به پایان نمی رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
💯35🕊7😢4❤3
صبح است تنت همیشه سبز و زیبا
آیات دل تو دلکش و روح افزا
بر دفتر زندگی نگارد تقدیر
امروز بکام تو بگردد دنیا
فاطمه لشکری
@adelehz
آیات دل تو دلکش و روح افزا
بر دفتر زندگی نگارد تقدیر
امروز بکام تو بگردد دنیا
فاطمه لشکری
@adelehz
❤15🕊2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و میکردند خانم خونه شون
یعنی از باتلاق نجاتش می دادند .
این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست دخترهای معصوم و میگیرن میبرن میندازن توی لجن !!
در جواب اون عزیزانی که میفرمایند دختر خوب کم شده پسرها زیر بار ازدواج نمیرن!
دختر خوب کم نشده دوست عزیز تعداد عوضی هایی که دخترهای خوب و به فساد میکشن زیاد شده .
#عادله_زمانی
یعنی از باتلاق نجاتش می دادند .
این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست دخترهای معصوم و میگیرن میبرن میندازن توی لجن !!
در جواب اون عزیزانی که میفرمایند دختر خوب کم شده پسرها زیر بار ازدواج نمیرن!
دختر خوب کم نشده دوست عزیز تعداد عوضی هایی که دخترهای خوب و به فساد میکشن زیاد شده .
#عادله_زمانی
💯80❤32😢14👎6👍1
"زنی کهگم کردم "
در نسل های قبل آقایون، مردهایی بودند(توجه بفرمایید میگم مرد) که اگه از یه زنی خوش شون میومد می رفتن از فاحشه خونه می آوردنش بیرون آب توبه رو سرش می ریختند و اون و میکردند خانم خونه شون یعنی از باتلاق نجاتش می دادند . این دوستان هم در نسل فعلی (همه نه ) دست…
اینم اضافه کنم به دخترهاتون یاد بدین هی دنبال هر بی ارزشی راه نیفتند، ارزش شون بهشون یادآوری کنید از محبت سیراب شون کنید .من مطمئنم پسری که اینجوری داره راجع به دختری که باهاش دوسته حرف میزنه بارها به اون دختر بی احترامی کرده
چتونه که به دخترهاتون یاد نمیدین لایق احترامن
چتونه که به دخترهاتون یاد نمیدین لایق احترامن
❤38💯28😢3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29💯4👎1🕊1