"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبح بخیر🌷🌷
@adelehz
زن دوست داشتن نصفه ونیمه نمی خواهد.
زن را یا باید پرستید
یا رها کرد...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن دلیل نمی خواهد.
دل میخواهد..
هی ازاو نپرسید چرا دوستم داری
شاید خودش هم نداند..چرا!؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تواستامبول هوا سرد شده مردم روانداز آوردن انداختن رو سگ های تو خیابون...
به مخلوق خدا رحم میکنن،تاخدا بهشون رحم کنه❤️
@adelehz
1
پشت هر پنجره ای منتظر خدا بایستید..
خدا همیشه به موقع در زمان مناسب به قرارش با شما می رسد.
فقط باید زمانش برسد..
صبورترباشید❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from افق سفید
هیچ کس در این دنیــــــــــا سـرش شلــوغ نیست

همه چیـــز به اولـویت ها بر می گـردد . . .



@ofoghe_sefid
خدایا ...دراین صبح سرد
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz
کاش دنیا دست زن ها بود، زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند و قدر مخلوق خودشان را می دانند . شاید مردها چون هیچ وقت خالق نبوده اند، آنقدر خود را به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود ؟

📚سووشون

سیمین دانشور
@adelehz
به دنیایی نیاز داریم
که ارامش و دلخوشی
درآن حق مسلم تک تکمان باشد..
وهمه مان به حق مان برسیم..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا چنین پیر شدنی
آرزوست😊
@adelehz
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم

#مولانا
@adelehz
اینهمه گوشی پیشرفته دوربین دار بره به درک 👎
من از این عکساازاین دوربین های قدیمی ازاین خنده ها ازاین حالهای خوب میخام ...
@adelehz
مرا کیفیت چشم تو کافیست..
ریاضت کش به بادامی بسازد .
@adelehz
حتی اگر خودت بروی
چیزی را اینجا جا می گذاری
دستت را لای گیسوانم ..
وسرت را روی شانه ام..
همین ها برای گذران عمر
کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاه سوی وفا روی، گاه سوی جفا روی
آن منی، کجا روی؟ بی تو به سر نمی‌شود
#مولانا

@adelehz
یکیم پیدا نمیشه یه لیوان چای همراه با چنین مشتقاتی بده دست ما ☕️🍫
@adelehz
ﭘﺴﺮﻡ! ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﻟﻬﺠﻪ ﺩﺍﺭﺩ، ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽﺩﺍﻧﺪ.

#ﻫﺎﯾﻨﺮﯾش_بل
پ.ن اینگونه نگاه کنیم به زندگی تا بفهمیم خیلی ازجاها وقتی فکر میکنیم خیلی از بقیه برتریم در واقع درخوابی هستیم بشدت خرگوشی
چه بسا عقب تریم ...
@adelehz
موزیک شب قطعه خسته شدم از روزبه بمانی 🌷🌙🎼
پیشنهاد دوست جان جانی💋
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz