"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تورا بسیار دوست داشتم .
در بدترین لحظات بودنت در بدترین ورژنت
هرگز از تو متنفر نشدم اما
تو همانگونه که بدون دعوت آمدی بدون دلیل رفتی
به گمانم تصور میکردی دل من گوی بلورینی که می‌شود هزار بار به زمین کوبید و چه باک از هزار تکه شدنش ..
شاید درست فکر کرده بودی اما غافل از اینکه من آدم هزار تکه شدن نیستم
اگر هزار بار با تو مدارا کردم و بار دیگر رنجاندی ام،دیگر از رفتنت نخواهم رنجید ‌.
و آنچه مرا بدرد خواهد آورد نه نبودنت که چرا آمدنت خواهد بود.
که من از خود میپرسم چه میشد اگر هرگز نمیشناختمتش
و این یعنی تو بلاخره در این قلب به پایان رسیده ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
26😢16💯10
ولی این خیلی خاصه 🥺❤️
26🍓5😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💋136
دستانی که شفا می‌بخشند مقدس تر از لبهایی ست که دعا می‌کنند.

روز پزشک مبارک .

@adelehz
28
و قلب های ما تا ابد از زخم از دست دادن آن عزیز سفر کرده رهایی نمی یابد🥺❤️

@adelehz
😢214😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما با رویاهای مان زندگی می‌کنیم.
گرچه واقعی نباشد
اگر ادمی قوه ی رویا پردازی نداشت زندگی سخت میشد
آدمی که رویایی برای مزه مزه کردن نداشته باشد ،چیزی برای از دست دادن ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
19
@zhuanchannel
ساده نباش عزیزکم‌
به امید تغییر چیزی که هزار بار آن را آزموده ای هزار و یکمین بار به زمین‌نخور
از خدا بخواه نوری برای شکافتن تاریکی هایت بفرستد .
و آن راه هزار باره را برای بار هزار و یکمین بار نرو ..
از رها کردن نترس ،هرچه بیشتر اصرار کنی خارها محکم تر در دستانت فرو می روند رها کن تا زخم ها دوباره خوب شوند .
#عادله_زمانی
@adelehz
25💯7😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا دو چشم به راه و دو گوش بر پیغام

تو فارغی و به افسوس می‌رود ایام

#سعدی
@adelehz
25😢4
به یادت شبی دل به
@talk_about_love
گاهی میان خلوت جمع،
یا در انزوای خویش،
موسیقی نگاه تو را گوش می‌کنم!
وز شوق این محال،
که دستم به دست توست،
من جای راه رفتن
پرواز می‌کنم...!


فریدون‌مشیری
@adelehz
24😁1😢1🕊1
"زنی که‌گم کردم "
@talk_about_love – به یادت شبی دل به
چقدر خوبین با این آهنگهایی که می‌فرستین😍
بوس بهتون❤️💋
💋14
مادرم صبحهای جمعه ،این جعبه ی جادویی چند طبقه ی آرایشش را از بالاترین نقطه ی کمدش بیرون میکشید و جلوی آینه رژلب‌ سرخ مکه ای به لبان قیطانی اش و سایه ی سبز رنگ چمنی پشت چشمان زیبایش می کشید .با سرمه چشمانش را سیاه میکرد و خدا می داند که چقدر زیبا میشد .
و وقتی منِ ۵ساله را که باذوق وصف نشدنی به چهره ی زیبا و جعبه ی جادویی آرایشش زل میزدم بغل میکرد بوی خوب کرم پودرش را با ولع نفس میکشیدم.
مادرم ،مادرهای ما با آن لوازم آرایش ساده شان ،قشنگ ترین شعر خدا میان دشواری های زندگی آن سالها بودند .
مادرهای قشنگ مان،زنانی که تنها با رژلبی سرخ قادر بودند مرد خسته ای را به خانه بکشانند و آرامشی را نصیب آن خانه گردانند.
من نمی‌دانم چه جادویی در دستان این زنان جاری بود،نسلی از زنان بی مانندی که هرگز دوباره تکرار نشدند.زنانی که حتی دختران شان به اندازه ی آنها نتوانستند اینگونه جادویی بمانند زنانی ساده،زیبا،پاک و لایق تحسینی ابدی
عمرشان دراز و سایه ی سبز وجودشان برخانه تا ابد جاری
#عادله_زمانی
@adelehz
93💋2
Mara Bebakhsh
Alireza Ghorbani
که رفته‌ای
ولی مرا
به حال خود
نمی‌گذاری
18🕊6😢1
پمپ بنزین بودم، یه پرشیا با مادر و خانومش، گفت مادرمو اوردیم بیمارستان، پول بنزین نداریم، رومم نمیشه از اشنا بگیرم، دیدم خانوم مسن و جوون همراهشه، گفتم بزن حساب کنم، گفت جایگاه کارت نداره، گفتم منم کارت ندارم بدم بزنی، گفت پولشم بزنی میرم جایگاه بعدی، یه نگاه انداختم دیدم خانواده باهاشه، ملت انقدم حرومزاده نشدن با خانواده بیان تیغ بزنن، گفتم یه باک ازاد ۱۸۰ گفت ۲۰۰ بزن کم نیاد، برات جابجا میکنم و فلان، گوشی دستم بود براش زدم
میگفت بچه ایلامم و فلان، وقتی رد شد دیدم پلاکش تهرانه!😂
انقد خسته بودم اخر شبی که برام مهم نبود، فقط از این حجم از بد ذاتی حالم بهم خورد
بنزین زدمو جلو تر رفتم وایسادم تو محوطه جایگاه، کارت هارو جابجا کنم، اشغالای ماشینو بریزم تو سطل اشغال، یه ۲۰۶ اومد، با دوتا خانوم گفت داداش یه کمک میکنی برای پول بنزین؟ گفتم داداش همین الان یه پرشیا میگفت از ایلام اومدم، ۲۰۰ گوشمو برید، پلاکش تهران بود، شما بچه کجایی؟ خندید رفت
این خنده بده
این خنده به خوب بودنه
میفهمید چی میگم؟

Hamidreza.

@adelehz
😢833🕊2💯2
جدیدا نسبت به نور زیاد و صدای بلند حساس شدم و زود کلافه میشم بشدت دنبال نور ملایم و صدای آرام و آرامشم.
فکر میکنم دارم وارد مرحله ی جدیدی از زندگی میشم :))))
40💯18😢10
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz – Moein -Termeh Va Atlas معین ـ ترمه و اطلس
کاملا الکی و بی دلیل
نشسته بودم یاد عروسایی که بچه بودیم می رفتیم افتادم، ورداشتم اینو گذاشتم تو کانال🤭
13😁7💯2
در پسِ آن خداحافظیِ معمولی،
جداییِ ابدی نهفته بود.

📕 #در_ستایش_تاریکی
✍🏻 #خورخه_لوییس_بورخس

@adelehz
😢20
از نقطه ای به بعد دیگر نگران کسی نمی‌شوی، به جز چند نفر نبودن هیچکس برایت مهم نیست .
غصه ی اینکه چرا کسی دوستم نداشت را نمیخوری
با آنکه دلت حرفهای قشنگ می‌خواهد با حرفهای هر رهگذری ذوق نمیکنی .
کسی را به آسانی باور نمیکنی
کسی را به سختی دوست نمی داری
هر از دست دادنی تو را ویران نمی کند
با هرکس حرف نمیزنی
و اینگونه کم کم خدا به تو کمک می‌کند که به آرامشی درونی برسی .
این‌ همان نقطه ی شگفت انگیز زندگی ست ،رسیدن به این‌نقطه را برای همه ی شما آرزو میکنم‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
62💯6🕊4👍1😢1