اگه دلتون میخواد به صورت ناشناس چیزی برام بنویسید
منم میخوام بشنوم :)))
https://t.me/HarfChatBot?start=b724f3df0a68
منم میخوام بشنوم :)))
https://t.me/HarfChatBot?start=b724f3df0a68
Telegram
حرف | پیام ناشناس
پیشرفتهترین ربات ناشناس تلگرام🔥
کانال پشتیبانی: @HarfChat
کانال پشتیبانی: @HarfChat
❤2
این پیام🥺🥺😢
من این روزها بطرز عجیبی دلتنگ دایی احمد میشم من دارم با این آدم لحظه به لحظه زندگی میکنم ..
احساس میکنم تا اخر زندگی یه اندوه عجیبی ته قلبم باقی می مونه....
@adelehz
من این روزها بطرز عجیبی دلتنگ دایی احمد میشم من دارم با این آدم لحظه به لحظه زندگی میکنم ..
احساس میکنم تا اخر زندگی یه اندوه عجیبی ته قلبم باقی می مونه....
@adelehz
😢42😁1
آیا شک داری که تو،
شیرینترین و مهمترین زنِ دُنیایی؟
آیا شک داری که وقتی یافتمات،
کلیدِ تمامیِ درهایِ جهان از آنِ من شُد؟
آیا شک داری وقتی دستات را گرفتم،
جهان دگرگون شُد؟
آیا شک داری بزرگترین روزِ تاریخ
و زیباترین خبرِ دُنیا
لحظهٔ ورودِت به قلب من بود؟
👤نزار قبانی
@adelehz
شیرینترین و مهمترین زنِ دُنیایی؟
آیا شک داری که وقتی یافتمات،
کلیدِ تمامیِ درهایِ جهان از آنِ من شُد؟
آیا شک داری وقتی دستات را گرفتم،
جهان دگرگون شُد؟
آیا شک داری بزرگترین روزِ تاریخ
و زیباترین خبرِ دُنیا
لحظهٔ ورودِت به قلب من بود؟
👤نزار قبانی
@adelehz
❤30😢4
یه روزم همه چیز و ول میکنم میرم تو دل قصه ها
میرممیشینم پشت پیکان با مامان بابام میزنم به جاده های بین خمین و محلات
بابام ده کیلو بادوم پوست کاغذی میخره و من و مادرم و میبره وسط بازار خمین
یه روز دوباره چشما میبندم و کتاب کلاس دوم مو ميندازم تو کوله مو دست پدر مادرمو میگیرم میرم توی جاده های بچگیم گم میشم .
#عادله_زمانی
@adelehz
میرممیشینم پشت پیکان با مامان بابام میزنم به جاده های بین خمین و محلات
بابام ده کیلو بادوم پوست کاغذی میخره و من و مادرم و میبره وسط بازار خمین
یه روز دوباره چشما میبندم و کتاب کلاس دوم مو ميندازم تو کوله مو دست پدر مادرمو میگیرم میرم توی جاده های بچگیم گم میشم .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢36❤4🕊2
تورا بسیار دوست داشتم .
در بدترین لحظات بودنت در بدترین ورژنت
هرگز از تو متنفر نشدم اما
تو همانگونه که بدون دعوت آمدی بدون دلیل رفتی
به گمانم تصور میکردی دل من گوی بلورینی که میشود هزار بار به زمین کوبید و چه باک از هزار تکه شدنش ..
شاید درست فکر کرده بودی اما غافل از اینکه من آدم هزار تکه شدن نیستم
اگر هزار بار با تو مدارا کردم و بار دیگر رنجاندی ام،دیگر از رفتنت نخواهم رنجید .
و آنچه مرا بدرد خواهد آورد نه نبودنت که چرا آمدنت خواهد بود.
که من از خود میپرسم چه میشد اگر هرگز نمیشناختمتش
و این یعنی تو بلاخره در این قلب به پایان رسیده ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
در بدترین لحظات بودنت در بدترین ورژنت
هرگز از تو متنفر نشدم اما
تو همانگونه که بدون دعوت آمدی بدون دلیل رفتی
به گمانم تصور میکردی دل من گوی بلورینی که میشود هزار بار به زمین کوبید و چه باک از هزار تکه شدنش ..
شاید درست فکر کرده بودی اما غافل از اینکه من آدم هزار تکه شدن نیستم
اگر هزار بار با تو مدارا کردم و بار دیگر رنجاندی ام،دیگر از رفتنت نخواهم رنجید .
و آنچه مرا بدرد خواهد آورد نه نبودنت که چرا آمدنت خواهد بود.
که من از خود میپرسم چه میشد اگر هرگز نمیشناختمتش
و این یعنی تو بلاخره در این قلب به پایان رسیده ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26😢16💯10
❤28
"زنی کهگم کردم "
و قلب های ما تا ابد از زخم از دست دادن آن عزیز سفر کرده رهایی نمی یابد🥺❤️ @adelehz
چقدر دردهای هم رنگی داریم🥺❤️
@adelehz
@adelehz
😢25❤3👻1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما با رویاهای مان زندگی میکنیم.
گرچه واقعی نباشد
اگر ادمی قوه ی رویا پردازی نداشت زندگی سخت میشد
آدمی که رویایی برای مزه مزه کردن نداشته باشد ،چیزی برای از دست دادن ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه واقعی نباشد
اگر ادمی قوه ی رویا پردازی نداشت زندگی سخت میشد
آدمی که رویایی برای مزه مزه کردن نداشته باشد ،چیزی برای از دست دادن ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
ساده نباش عزیزکم
به امید تغییر چیزی که هزار بار آن را آزموده ای هزار و یکمین بار به زمیننخور
از خدا بخواه نوری برای شکافتن تاریکی هایت بفرستد .
و آن راه هزار باره را برای بار هزار و یکمین بار نرو ..
از رها کردن نترس ،هرچه بیشتر اصرار کنی خارها محکم تر در دستانت فرو می روند رها کن تا زخم ها دوباره خوب شوند .
#عادله_زمانی
@adelehz
ساده نباش عزیزکم
به امید تغییر چیزی که هزار بار آن را آزموده ای هزار و یکمین بار به زمیننخور
از خدا بخواه نوری برای شکافتن تاریکی هایت بفرستد .
و آن راه هزار باره را برای بار هزار و یکمین بار نرو ..
از رها کردن نترس ،هرچه بیشتر اصرار کنی خارها محکم تر در دستانت فرو می روند رها کن تا زخم ها دوباره خوب شوند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25💯7😢3
به یادت شبی دل به
@talk_about_love
گاهی میان خلوت جمع،
یا در انزوای خویش،
موسیقی نگاه تو را گوش میکنم!
وز شوق این محال،
که دستم به دست توست،
من جای راه رفتن
پرواز میکنم...!
فریدونمشیری
@adelehz
یا در انزوای خویش،
موسیقی نگاه تو را گوش میکنم!
وز شوق این محال،
که دستم به دست توست،
من جای راه رفتن
پرواز میکنم...!
فریدونمشیری
@adelehz
❤24😁1😢1🕊1
"زنی کهگم کردم "
@talk_about_love – به یادت شبی دل به
چقدر خوبین با این آهنگهایی که میفرستین😍
بوس بهتون❤️💋
بوس بهتون❤️💋
💋14
مادرم صبحهای جمعه ،این جعبه ی جادویی چند طبقه ی آرایشش را از بالاترین نقطه ی کمدش بیرون میکشید و جلوی آینه رژلب سرخ مکه ای به لبان قیطانی اش و سایه ی سبز رنگ چمنی پشت چشمان زیبایش می کشید .با سرمه چشمانش را سیاه میکرد و خدا می داند که چقدر زیبا میشد .
و وقتی منِ ۵ساله را که باذوق وصف نشدنی به چهره ی زیبا و جعبه ی جادویی آرایشش زل میزدم بغل میکرد بوی خوب کرم پودرش را با ولع نفس میکشیدم.
مادرم ،مادرهای ما با آن لوازم آرایش ساده شان ،قشنگ ترین شعر خدا میان دشواری های زندگی آن سالها بودند .
مادرهای قشنگ مان،زنانی که تنها با رژلبی سرخ قادر بودند مرد خسته ای را به خانه بکشانند و آرامشی را نصیب آن خانه گردانند.
من نمیدانم چه جادویی در دستان این زنان جاری بود،نسلی از زنان بی مانندی که هرگز دوباره تکرار نشدند.زنانی که حتی دختران شان به اندازه ی آنها نتوانستند اینگونه جادویی بمانند زنانی ساده،زیبا،پاک و لایق تحسینی ابدی
عمرشان دراز و سایه ی سبز وجودشان برخانه تا ابد جاری
#عادله_زمانی
@adelehz
و وقتی منِ ۵ساله را که باذوق وصف نشدنی به چهره ی زیبا و جعبه ی جادویی آرایشش زل میزدم بغل میکرد بوی خوب کرم پودرش را با ولع نفس میکشیدم.
مادرم ،مادرهای ما با آن لوازم آرایش ساده شان ،قشنگ ترین شعر خدا میان دشواری های زندگی آن سالها بودند .
مادرهای قشنگ مان،زنانی که تنها با رژلبی سرخ قادر بودند مرد خسته ای را به خانه بکشانند و آرامشی را نصیب آن خانه گردانند.
من نمیدانم چه جادویی در دستان این زنان جاری بود،نسلی از زنان بی مانندی که هرگز دوباره تکرار نشدند.زنانی که حتی دختران شان به اندازه ی آنها نتوانستند اینگونه جادویی بمانند زنانی ساده،زیبا،پاک و لایق تحسینی ابدی
عمرشان دراز و سایه ی سبز وجودشان برخانه تا ابد جاری
#عادله_زمانی
@adelehz
❤93💋2
پمپ بنزین بودم، یه پرشیا با مادر و خانومش، گفت مادرمو اوردیم بیمارستان، پول بنزین نداریم، رومم نمیشه از اشنا بگیرم، دیدم خانوم مسن و جوون همراهشه، گفتم بزن حساب کنم، گفت جایگاه کارت نداره، گفتم منم کارت ندارم بدم بزنی، گفت پولشم بزنی میرم جایگاه بعدی، یه نگاه انداختم دیدم خانواده باهاشه، ملت انقدم حرومزاده نشدن با خانواده بیان تیغ بزنن، گفتم یه باک ازاد ۱۸۰ گفت ۲۰۰ بزن کم نیاد، برات جابجا میکنم و فلان، گوشی دستم بود براش زدم
میگفت بچه ایلامم و فلان، وقتی رد شد دیدم پلاکش تهرانه!😂
انقد خسته بودم اخر شبی که برام مهم نبود، فقط از این حجم از بد ذاتی حالم بهم خورد
بنزین زدمو جلو تر رفتم وایسادم تو محوطه جایگاه، کارت هارو جابجا کنم، اشغالای ماشینو بریزم تو سطل اشغال، یه ۲۰۶ اومد، با دوتا خانوم گفت داداش یه کمک میکنی برای پول بنزین؟ گفتم داداش همین الان یه پرشیا میگفت از ایلام اومدم، ۲۰۰ گوشمو برید، پلاکش تهران بود، شما بچه کجایی؟ خندید رفت
این خنده بده
این خنده به خوب بودنه
میفهمید چی میگم؟
Hamidreza.
@adelehz
میگفت بچه ایلامم و فلان، وقتی رد شد دیدم پلاکش تهرانه!😂
انقد خسته بودم اخر شبی که برام مهم نبود، فقط از این حجم از بد ذاتی حالم بهم خورد
بنزین زدمو جلو تر رفتم وایسادم تو محوطه جایگاه، کارت هارو جابجا کنم، اشغالای ماشینو بریزم تو سطل اشغال، یه ۲۰۶ اومد، با دوتا خانوم گفت داداش یه کمک میکنی برای پول بنزین؟ گفتم داداش همین الان یه پرشیا میگفت از ایلام اومدم، ۲۰۰ گوشمو برید، پلاکش تهران بود، شما بچه کجایی؟ خندید رفت
این خنده بده
این خنده به خوب بودنه
میفهمید چی میگم؟
Hamidreza.
@adelehz
😢83❤3🕊2💯2