"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پایان چالش غروب جمعه ❤️❤️
مررسی قشنگا ❤️
13
انسان به کندی تغییر می‌کند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان می‌شود؛
هرگر کسی نمی‌فهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان می‌شود.
یک روز صبح از خواب بیدار می‌شویم و حس می‌کنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.

📕 اگر خورشید بمیرد
✍🏻 اوریانا فالاچی

@adelehz
🕊1510
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برایت آرزو میکنم سفره ات پر برکت باشد
رویش و دورش
رویش از آنچه روزی ات شده است و دورش از کسانی که عاشق شان هستی و عاشقت هستند .
که همیشه روی سفره پر باشد و دور سفره ات خالی نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
34🕊4💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
16🍓3
برترين داستان شش كلمه اى جهان به عنوان ''اندوه'' از آلیستر دانیل:

«هیچ حواسم نبود
دو فنجان ریختم...»

@adelehz
37😢25😁1🍓1
زمانی که کافکا به دلیل بیماری به برلین نقل مکان میکنه در پارک دختر کوچکی رو میبینه که عروسک مورد علاقه‌ش را گم کرده و گریه میکنه کافکا با دخترک تمام پارک را برای پیدا کردن عروسک میگرده اما پیداش نمی‌کنن و به دخترک میگه، فردا بیا پارک بیا تا با هم به دنبالش بگردیم.

فردا کافکا نامه‌ای را به دخترک می‌ده که توسط عروسک نوشته شده و به دخترک گفته، گریه نکن، من به سفر دور دنیا رفتم و برایت از ماجراهایی که در سفر دارم مینویسم. کافکا هر روز نامه‌ای برای دخترک می‌آورد و دخترک از شنیدن ماجراها لذت می‌برد

تا روزی که کافکا عروسکی را با خودش میاره و دخترک با دیدنش شروع به گریه می‌کنه و به کافکا میگه این شبیه عروسک من نیست، همونجا کافکا نامه دیگری به دخترک میده که در آن عروسک به دخترک نوشته که مسافرت سبب تغییرش شده.
دخترک عروسک را با خوشحالی بغل میکنه و به خانه ش میره . یک سال بعد کافکا میمیره و دخترک سالها بعد زمانی که یه دختر جوان شده داخل عروسک نامه‌ای با امضای کافکا پیدا میکنه که نوشته
هر چیزی را که بدان عشق می‌ورزی، احتمالا زمانی از دست خواهی داد اما عشق به طریق دیگری به تو باز خواهد گشت.

از پیج عالیجناب
@adelehz
54😢25🕊1
گیریم تا آخر عمر تنها بمانی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی!
تحمل این موضوع بسیار آسان‌تر از آنست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تورا نمی‌فهمد!

#جورج_اورول

@adelehz
💯507😢3
این پیام🥺🥺😢
من این روزها بطرز عجیبی دلتنگ دایی احمد میشم من دارم با این آدم لحظه به لحظه زندگی میکنم ..
احساس میکنم تا اخر زندگی یه اندوه عجیبی ته قلبم باقی می مونه....
@adelehz
😢42😁1
آیا شک داری که تو،‏
شیرین‌ترین و مهم‌ترین زنِ دُنیایی؟
آیا شک داری که وقتی یافتم‌ات،‏
کلیدِ تمامیِ درهایِ جهان از آنِ من شُد؟
آیا شک داری وقتی دست‌ات را گرفتم،‏
جهان دگرگون شُد؟
آیا شک داری بزرگ‌ترین روزِ تاریخ
و زیبا‌ترین خبرِ دُنیا
لحظهٔ ورودِت به قلب‌ من بود؟

👤نزار قبانی

@adelehz
30😢4
یه روزم همه چیز و ول میکنم میرم تو دل قصه ها
میرم‌میشینم پشت پیکان با مامان بابام میزنم به جاده های بین خمین و محلات
بابام ده کیلو بادوم پوست کاغذی میخره و من و مادرم و میبره وسط بازار خمین
یه روز دوباره چشما میبندم و کتاب کلاس دوم مو ميندازم تو کوله مو دست پدر مادرمو میگیرم میرم توی جاده های بچگیم گم میشم .
#عادله_زمانی

@adelehz
😢364🕊2
تورا بسیار دوست داشتم .
در بدترین لحظات بودنت در بدترین ورژنت
هرگز از تو متنفر نشدم اما
تو همانگونه که بدون دعوت آمدی بدون دلیل رفتی
به گمانم تصور میکردی دل من گوی بلورینی که می‌شود هزار بار به زمین کوبید و چه باک از هزار تکه شدنش ..
شاید درست فکر کرده بودی اما غافل از اینکه من آدم هزار تکه شدن نیستم
اگر هزار بار با تو مدارا کردم و بار دیگر رنجاندی ام،دیگر از رفتنت نخواهم رنجید ‌.
و آنچه مرا بدرد خواهد آورد نه نبودنت که چرا آمدنت خواهد بود.
که من از خود میپرسم چه میشد اگر هرگز نمیشناختمتش
و این یعنی تو بلاخره در این قلب به پایان رسیده ای ..
#عادله_زمانی
@adelehz
26😢16💯10
ولی این خیلی خاصه 🥺❤️
26🍓5😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💋136
دستانی که شفا می‌بخشند مقدس تر از لبهایی ست که دعا می‌کنند.

روز پزشک مبارک .

@adelehz
28
و قلب های ما تا ابد از زخم از دست دادن آن عزیز سفر کرده رهایی نمی یابد🥺❤️

@adelehz
😢214😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما با رویاهای مان زندگی می‌کنیم.
گرچه واقعی نباشد
اگر ادمی قوه ی رویا پردازی نداشت زندگی سخت میشد
آدمی که رویایی برای مزه مزه کردن نداشته باشد ،چیزی برای از دست دادن ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
19