"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
شروع این کتاب...همین الان🌱😍🪷
❤21🍓3😢1
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
این منظره روبروی من
۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
❤44🕊3💯2🍓1
"زنی کهگم کردم "
این منظره روبروی من ۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
برای همتون همچین آرامشی بعد از تلاشهای مکرر آرزو میکنم .
مبارکت باشه عزیزم.
مبارکت باشه عزیزم.
❤27
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
روبه روی من آشپزخونه ای که منتظر غذاهاش آماده شه وشب مهمونام بیان 🥰
❤27
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
سلام عادله جون مهربونم
الان روبروی من یک مزرعه زیباتون همدان هستم جاتون سبزه ❤️
الان روبروی من یک مزرعه زیباتون همدان هستم جاتون سبزه ❤️
❤25
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
اینم از چالش روز جمعه ساحل بندر انزلی
❤34😢4🍓4
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
صحنه ی جلوی من آماده باش برای رفتن به خانه وشهرودیار خودم البته فردا عازمم ب امیدخدا
❤27🕊3
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
جلوی من یه خونه قدیمه که کافه شده دارم به تفاوت های فردی فکر میکنم . به اینکه مسافرت رفتن برای من باید مقصدش مشخص باشه ولی برای همراهم اهمیتی نداره به کجا بره و کی برسه و حتی کجا بخوابه .
اگه از بیرون نگاه کنم از همچین سفر بی برنامه ای لذت میبرم ولی زمان مواجهه نمیتونم بی برنامه جلو برم . و به این میگن تفاوت های فردی .
اگه از بیرون نگاه کنم از همچین سفر بی برنامه ای لذت میبرم ولی زمان مواجهه نمیتونم بی برنامه جلو برم . و به این میگن تفاوت های فردی .
❤30
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
منظره جلوی من امروز دیدن کوچ غازهای محله
❤20
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
سلام غروب دلگیر جمعه و صدای اذان
❤18😢6
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
سلام عادله جان
یه جای بکر حاشیه ی زاینده رود با همسرم و بچه هام😍
یه جای بکر حاشیه ی زاینده رود با همسرم و بچه هام😍
❤23
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
سلام عادله جون
منم بعداز تمیز کاری منتظر مهمون در بعدازظهر جمعه 😍
منم بعداز تمیز کاری منتظر مهمون در بعدازظهر جمعه 😍
❤21
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
جلوی من یکی از قشنگترین نعمتهای خداست ❤️
یه حموم تابستونی با یه نعمت بزرگ❤️
یه حموم تابستونی با یه نعمت بزرگ❤️
❤28😢2
انسان به کندی تغییر میکند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگر کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
📕 اگر خورشید بمیرد
✍🏻 اوریانا فالاچی
@adelehz
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگر کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
📕 اگر خورشید بمیرد
✍🏻 اوریانا فالاچی
@adelehz
🕊15❤10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برایت آرزو میکنم سفره ات پر برکت باشد
رویش و دورش
رویش از آنچه روزی ات شده است و دورش از کسانی که عاشق شان هستی و عاشقت هستند .
که همیشه روی سفره پر باشد و دور سفره ات خالی نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
رویش و دورش
رویش از آنچه روزی ات شده است و دورش از کسانی که عاشق شان هستی و عاشقت هستند .
که همیشه روی سفره پر باشد و دور سفره ات خالی نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34🕊4💯1
برترين داستان شش كلمه اى جهان به عنوان ''اندوه'' از آلیستر دانیل:
«هیچ حواسم نبود
دو فنجان ریختم...»
@adelehz
«هیچ حواسم نبود
دو فنجان ریختم...»
@adelehz
❤37😢25😁1🍓1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زمانی که کافکا به دلیل بیماری به برلین نقل مکان میکنه در پارک دختر کوچکی رو میبینه که عروسک مورد علاقهش را گم کرده و گریه میکنه کافکا با دخترک تمام پارک را برای پیدا کردن عروسک میگرده اما پیداش نمیکنن و به دخترک میگه، فردا بیا پارک بیا تا با هم به دنبالش بگردیم.
فردا کافکا نامهای را به دخترک میده که توسط عروسک نوشته شده و به دخترک گفته، گریه نکن، من به سفر دور دنیا رفتم و برایت از ماجراهایی که در سفر دارم مینویسم. کافکا هر روز نامهای برای دخترک میآورد و دخترک از شنیدن ماجراها لذت میبرد
تا روزی که کافکا عروسکی را با خودش میاره و دخترک با دیدنش شروع به گریه میکنه و به کافکا میگه این شبیه عروسک من نیست، همونجا کافکا نامه دیگری به دخترک میده که در آن عروسک به دخترک نوشته که مسافرت سبب تغییرش شده.
دخترک عروسک را با خوشحالی بغل میکنه و به خانه ش میره . یک سال بعد کافکا میمیره و دخترک سالها بعد زمانی که یه دختر جوان شده داخل عروسک نامهای با امضای کافکا پیدا میکنه که نوشته
هر چیزی را که بدان عشق میورزی، احتمالا زمانی از دست خواهی داد اما عشق به طریق دیگری به تو باز خواهد گشت.
از پیج عالیجناب
@adelehz
فردا کافکا نامهای را به دخترک میده که توسط عروسک نوشته شده و به دخترک گفته، گریه نکن، من به سفر دور دنیا رفتم و برایت از ماجراهایی که در سفر دارم مینویسم. کافکا هر روز نامهای برای دخترک میآورد و دخترک از شنیدن ماجراها لذت میبرد
تا روزی که کافکا عروسکی را با خودش میاره و دخترک با دیدنش شروع به گریه میکنه و به کافکا میگه این شبیه عروسک من نیست، همونجا کافکا نامه دیگری به دخترک میده که در آن عروسک به دخترک نوشته که مسافرت سبب تغییرش شده.
دخترک عروسک را با خوشحالی بغل میکنه و به خانه ش میره . یک سال بعد کافکا میمیره و دخترک سالها بعد زمانی که یه دختر جوان شده داخل عروسک نامهای با امضای کافکا پیدا میکنه که نوشته
هر چیزی را که بدان عشق میورزی، احتمالا زمانی از دست خواهی داد اما عشق به طریق دیگری به تو باز خواهد گشت.
از پیج عالیجناب
@adelehz
❤54😢25🕊1
"زنی کهگم کردم "
زمانی که کافکا به دلیل بیماری به برلین نقل مکان میکنه در پارک دختر کوچکی رو میبینه که عروسک مورد علاقهش را گم کرده و گریه میکنه کافکا با دخترک تمام پارک را برای پیدا کردن عروسک میگرده اما پیداش نمیکنن و به دخترک میگه، فردا بیا پارک بیا تا با هم به دنبالش…
من با این قشنگ میتونم اشک بریزم
😢30
گیریم تا آخر عمر تنها بمانی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی!
تحمل این موضوع بسیار آسانتر از آنست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تورا نمیفهمد!
#جورج_اورول
@adelehz
تحمل این موضوع بسیار آسانتر از آنست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تورا نمیفهمد!
#جورج_اورول
@adelehz
💯50❤7😢3