Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
اگر از من بپرسی به تو خواهم گفت که بهترین دوست یک زن کتابهایش هستند.
البته این شاید دیالوگ معروف فیلم مولن روژ را بیادت آورد آنجایی که گفته میشد الماسها بهترین دوست دختران هستند.
اما اگر از آن بگذریم کتابها در واقع از الماس ها باارزش تر هستند.
یک زن میتواند خودش را از دل کتابها بیرون بکشد خودی که دوستش دارد و آنقدر قوی هست که اجازه ندهد هیچکس خردش کند.
کتابها میتوانند زنانی قوی را تربیت کنند که برای بهترشدن حالشان منتظر هیچ مردی نباشند و قهرمان زندگی شان در گام اول خودِخودشان باشند.
اگر از من بپرسی خواهم گفت که کتابها بهترین دوست زنان هستند.
عادله زمانی
@adelehz
اگر از من بپرسی به تو خواهم گفت که بهترین دوست یک زن کتابهایش هستند.
البته این شاید دیالوگ معروف فیلم مولن روژ را بیادت آورد آنجایی که گفته میشد الماسها بهترین دوست دختران هستند.
اما اگر از آن بگذریم کتابها در واقع از الماس ها باارزش تر هستند.
یک زن میتواند خودش را از دل کتابها بیرون بکشد خودی که دوستش دارد و آنقدر قوی هست که اجازه ندهد هیچکس خردش کند.
کتابها میتوانند زنانی قوی را تربیت کنند که برای بهترشدن حالشان منتظر هیچ مردی نباشند و قهرمان زندگی شان در گام اول خودِخودشان باشند.
اگر از من بپرسی خواهم گفت که کتابها بهترین دوست زنان هستند.
عادله زمانی
@adelehz
❤34💯5🕊2😁1
آخر شبا یکم هوای خنک از پنجره میاد پاییز خانوم کوچلوی ما امسال خیلی دلش میخاد زودتر بیاد😍
@adelehz
@adelehz
❤44😢2😁1
Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
این تصویری از هرات در سال ۱۹۹۲ میلادی ست چیزی غریب به سی ویک سال قبل
به این حجم مسخ کننده از اندوه و ویرانی می نگرم و نگاهم بر آن فانوس افروخته شده بر طاقچه ی باقی مانده از خانه ای که روزگارانی آدمیانی شاد در آن می زیستند باقی می ماند .
آری آدمی به شوق همان فانوس کمجان میان انبوه ویرانی هاست که ادامه می دهد
ادامه دادن و دوباره برخاستن از خاکستر آخرین کاری ست که "باید"انجام داد و امید همان نور کم فروغ فانوسی روشن میان انبوه ویرانی های شهری برگشته از جنگ است .
عادله زمانی
@adelehz
این تصویری از هرات در سال ۱۹۹۲ میلادی ست چیزی غریب به سی ویک سال قبل
به این حجم مسخ کننده از اندوه و ویرانی می نگرم و نگاهم بر آن فانوس افروخته شده بر طاقچه ی باقی مانده از خانه ای که روزگارانی آدمیانی شاد در آن می زیستند باقی می ماند .
آری آدمی به شوق همان فانوس کمجان میان انبوه ویرانی هاست که ادامه می دهد
ادامه دادن و دوباره برخاستن از خاکستر آخرین کاری ست که "باید"انجام داد و امید همان نور کم فروغ فانوسی روشن میان انبوه ویرانی های شهری برگشته از جنگ است .
عادله زمانی
@adelehz
😢21❤5😁1
اگر عصاره ی تمام کتابهای کودک را جمع کنند و بخواهند در یکجمله بنویسند که ارزشی داشته باشد .
من پیشنهادم جمله ی کوتاه روباه به شازده کوچلوست :
تو در برابر کسی که اهلی اش میکنی مسوولی...
آخ اگر تمام ما در برابر کسانی که اهلی شان کردیم احساس مسوولیت میکردیم .
اگر تمام آنهایی که ما را اهلی کرده بودند حواسشان به ما جمع می بود .
دنیا چقدر راحت تر این راه زندگی را میگذراند.
نباید رها کرد !
آنکس را که به دل خودش، با دل تو اهلی شده نباید به حال خودش رها کرد .
کاش بدانیم و بدانند.
#عادله_زمانی
@adelehz
من پیشنهادم جمله ی کوتاه روباه به شازده کوچلوست :
تو در برابر کسی که اهلی اش میکنی مسوولی...
آخ اگر تمام ما در برابر کسانی که اهلی شان کردیم احساس مسوولیت میکردیم .
اگر تمام آنهایی که ما را اهلی کرده بودند حواسشان به ما جمع می بود .
دنیا چقدر راحت تر این راه زندگی را میگذراند.
نباید رها کرد !
آنکس را که به دل خودش، با دل تو اهلی شده نباید به حال خودش رها کرد .
کاش بدانیم و بدانند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23😢4💯3
❤34🕊5
واقعاً مسخره نیست؟ اینکه گاهی اوقات بهترین مردها بدترین زنها را انتخاب میکنند و بهترین زنان بدترین مردها را؟
من فکر میکنم خوبی خودشان چشمشان را کور میکند و بدگمانی را در وجودشان میکشد.
📕 #دشمن_عزیز
✍🏻 #جین_وبستر
@adelehz
من فکر میکنم خوبی خودشان چشمشان را کور میکند و بدگمانی را در وجودشان میکشد.
📕 #دشمن_عزیز
✍🏻 #جین_وبستر
@adelehz
💯24😢4❤1
سلام بریم به چالش غروب جمعه
همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟
چالش سه ساعت ادامه داره
@aydel7
همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟
چالش سه ساعت ادامه داره
@aydel7
❤6
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
چیزی که بعد از سه ساعت خونه تکونی و تمیزکاری جلوی منه
😁14👎8❤2
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
با این زرشکهای و بادهای سرد، پاییز داره طرفای ما سرک میکشه 🥹
خراسان جنوبی، قاین
خراسان جنوبی، قاین
❤31
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
شروع این کتاب...همین الان🌱😍🪷
❤21🍓3😢1
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
این منظره روبروی من
۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
❤44🕊3💯2🍓1
"زنی کهگم کردم "
این منظره روبروی من ۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
برای همتون همچین آرامشی بعد از تلاشهای مکرر آرزو میکنم .
مبارکت باشه عزیزم.
مبارکت باشه عزیزم.
❤27
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
روبه روی من آشپزخونه ای که منتظر غذاهاش آماده شه وشب مهمونام بیان 🥰
❤27
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
سلام عادله جون مهربونم
الان روبروی من یک مزرعه زیباتون همدان هستم جاتون سبزه ❤️
الان روبروی من یک مزرعه زیباتون همدان هستم جاتون سبزه ❤️
❤25
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
اینم از چالش روز جمعه ساحل بندر انزلی
❤34😢4🍓4
"زنی کهگم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
صحنه ی جلوی من آماده باش برای رفتن به خانه وشهرودیار خودم البته فردا عازمم ب امیدخدا
❤27🕊3