"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
@zhuanchannel
اگر از من بپرسی به تو خواهم گفت که بهترین دوست یک زن کتابهایش هستند.
البته این شاید دیالوگ معروف فیلم مولن روژ را بیادت آورد آنجایی که گفته میشد الماسها بهترین دوست دختران هستند.
اما اگر از آن بگذریم کتابها در واقع از الماس ها باارزش تر هستند.
یک زن میتواند خودش را از دل کتابها بیرون بکشد خودی که دوستش دارد و آنقدر قوی هست که اجازه ندهد هیچکس خردش کند.

کتابها میتوانند زنانی قوی را تربیت کنند که برای بهترشدن حالشان منتظر هیچ مردی نباشند و قهرمان زندگی شان در گام اول خودِخودشان باشند.

اگر از من بپرسی خواهم گفت که کتابها بهترین دوست زنان هستند.

عادله زمانی
@adelehz
34💯5🕊2😁1
آخر شبا یکم هوای خنک از پنجره میاد پاییز خانوم کوچلوی ما امسال خیلی دلش میخاد زودتر بیاد😍
@adelehz
44😢2😁1
@zhuanchannel

این تصویری از هرات در سال ۱۹۹۲ میلادی ست چیزی غریب به سی ویک سال قبل

به این حجم مسخ کننده از اندوه و ویرانی می نگرم و نگاهم بر آن فانوس افروخته شده بر طاقچه ی باقی مانده از خانه ای که روزگارانی آدمیانی شاد در آن می زیستند باقی می ماند .

آری آدمی به شوق همان فانوس کم‌جان میان انبوه ویرانی هاست که ادامه می دهد

ادامه دادن و دوباره برخاستن از خاکستر آخرین کاری ست که "باید"انجام داد و امید همان نور کم فروغ فانوسی روشن میان انبوه ویرانی های شهری برگشته از جنگ است .

عادله زمانی
@adelehz
😢215😁1
اگر عصاره ی تمام کتاب‌های کودک را جمع کنند و بخواهند در یک‌جمله بنویسند که ارزشی داشته باشد .
من پیشنهادم جمله ی کوتاه روباه به شازده کوچلوست :
تو در برابر کسی که اهلی اش میکنی مسوولی...
آخ اگر تمام‌ ما در برابر کسانی که اهلی شان کردیم احساس مسوولیت میکردیم .
اگر تمام آنهایی که ما را اهلی کرده بودند حواسشان به ما جمع می بود .
دنیا چقدر راحت تر این راه زندگی را می‌گذراند.
نباید رها کرد !
آنکس را که به دل خودش، با دل تو اهلی شده نباید به حال خودش رها کرد .
کاش بدانیم و بدانند.
#عادله_زمانی
@adelehz
23😢4💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
5
گل اطلسی ها،شبتون بخیر
قبل خواب به خدا شب بخیر بگید تا وقتی خوابید خودش بیاد کنار بسترتون❤️

@adelehz
34🕊5
واقعاً مسخره نیست؟ اینکه گاهی اوقات بهترین مردها بدترین زن‌ها را انتخاب می‌کنند و بهترین زنان بدترین مردها را؟
من فکر می‌کنم خوبی خودشان چشم‌شان را کور می‌کند و بدگمانی را در وجودشان می‌کشد.

📕 #دشمن_عزیز
✍🏻 #جین_وبستر

@adelehz
💯24😢41
تباها اینقدر قلب بنفش واسه بقیه نفرستید 😁
معنیش اینه
@adelehz
😁61🍓21
سلام بریم به چالش غروب جمعه
همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟
چالش سه ساعت ادامه داره
@aydel7
6
"زنی که‌گم کردم "
سلام بریم به چالش غروب جمعه همین لحظه کجایید وچی جلوی چشم تون هست ؟❤️به چی فکر میکنید؟ چالش سه ساعت ادامه داره @aydel7
این منظره روبروی من
۹ ماه صبح تا شب روی این صندلی نشستم و درس خوندم و امروز با دیدن رتبم یه نفس راحت کشیدم
44🕊3💯2🍓1