"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان من خیلی به تفاوت سلیقه ها احترام میذارم ولی خداشاهده موسیقی داره به قهقرا میره
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
😁23👎12😢3
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
17
من مردم 😍هر کی توی اتاقش خوابه
شبتون بخیر ❤️❤️

@adelehz
23💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به صبح سلام کن
آنچه برای دیدنت نور هدیه آورده
بسیار با ارزش است ...
#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
24💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی فکر میکنم سرم حسابی
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدین بعضیا خوشگلن ولی تا وقتی حرف نزدن😁
@adelehz
😁30
گفت: اگر بروم چه؟
گفتم: آنگاه، تو اولین وطنی هستی
که ساکنش را ترک خواهد کرد.

سعید انصاریان
@adelehz
37
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تن خسته را چای ده
جان خسته را آغوش….

سعید رویتی

@adelehz
33😢1
‏بعداً؟ بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه.
‏بعدا؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم.
‏بعداً؟ بعداً دیگه ذوق ندارم.
‏بعدا؟ بعدا که دیگه ‌کِیف نمی‌ده.
‏بعدا؟بعدا دیگه پروانه ها مُردن.‏بعداً؟
بعداً‌ دیگه دوسِت ندارم.

از کاف

@adelehz
😢3815💯9
باور به اینکه همه چیز خوب می‌شود
یک کد مخفی شده در ژنتیک آدمی ست .
آدمیزاد حتی در بهم ریخته ترین روزهای زندگیش منتظر سر و سامان یافتن همه چیز به یکباره است .
انگار که در عالم خلا ،آنجا که آدمی هنوز به هست نپیوسته بوده است کسی به او گفته است هرگز ناامید نشو ..
هرگز،نخواه که ناامید شوی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
34😢8💯5💋4🕊1
شب
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری‌.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
😢1714
من احساس میکنم در مورد زیبایی مراکش و خونه های عربی کم لطفی شده🥺😍

@adelehz
32💯4🕊2