This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان من خیلی به تفاوت سلیقه ها احترام میذارم ولی خداشاهده موسیقی داره به قهقرا میره
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
😁23👎12😢3
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
❤17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی فکر میکنم سرم حسابی
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدین بعضیا خوشگلن ولی تا وقتی حرف نزدن😁
@adelehz
@adelehz
😁30
بعداً؟ بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه.
بعدا؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم.
بعداً؟ بعداً دیگه ذوق ندارم.
بعدا؟ بعدا که دیگه کِیف نمیده.
بعدا؟بعدا دیگه پروانه ها مُردن.بعداً؟
بعداً دیگه دوسِت ندارم.
از کاف
@adelehz
بعدا؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم.
بعداً؟ بعداً دیگه ذوق ندارم.
بعدا؟ بعدا که دیگه کِیف نمیده.
بعدا؟بعدا دیگه پروانه ها مُردن.بعداً؟
بعداً دیگه دوسِت ندارم.
از کاف
@adelehz
😢38❤15💯9
باور به اینکه همه چیز خوب میشود
یک کد مخفی شده در ژنتیک آدمی ست .
آدمیزاد حتی در بهم ریخته ترین روزهای زندگیش منتظر سر و سامان یافتن همه چیز به یکباره است .
انگار که در عالم خلا ،آنجا که آدمی هنوز به هست نپیوسته بوده است کسی به او گفته است هرگز ناامید نشو ..
هرگز،نخواه که ناامید شوی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کد مخفی شده در ژنتیک آدمی ست .
آدمیزاد حتی در بهم ریخته ترین روزهای زندگیش منتظر سر و سامان یافتن همه چیز به یکباره است .
انگار که در عالم خلا ،آنجا که آدمی هنوز به هست نپیوسته بوده است کسی به او گفته است هرگز ناامید نشو ..
هرگز،نخواه که ناامید شوی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34😢8💯5💋4🕊1
شب
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17❤14
"زنی کهگم کردم "
بعداً؟ بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه. بعدا؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم. بعداً؟ بعداً دیگه ذوق ندارم. بعدا؟ بعدا که دیگه کِیف نمیده. بعدا؟بعدا دیگه پروانه ها مُردن.بعداً؟ بعداً دیگه دوسِت ندارم. از کاف @adelehz
بعدا دیگه دیره
دلم برات نمی لرزه
و این همون رازی هست که نمیفهمی،نخواهی فهمید.
دلم برات نمی لرزه
و این همون رازی هست که نمیفهمی،نخواهی فهمید.
❤32😢6
❤32💯4🕊2