"زنی کهگم کردم "
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا…
سلام
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.
به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.
اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.
امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.
از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...
لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.
به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.
اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.
امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.
از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...
لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
💯16❤7
"زنی کهگم کردم "
سلام اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله. به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه. اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند. امروز جمعه بود. بیستم مرداد یک هزار و…
از طرف خودم و بچه های کانال با تاخیر روز خبرنگار و به همه ی خبرنگاران پرتلاش و صادق تبریک میگم ❤️
❤25💯1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
❤20
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب جمعه ما اومدم خونه دوستم
❤18😁2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام 🙏❤️مهمان خواهرم هستیم و منظره روبروی من دخترم هلنا و خواهر زاده ام دانیال که درحال تماشای کارتون هستن❤️💋🙏🦋🕊
❤24
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
🥹❤️صحنه ای که با اومدن تو اتاق باهاش مواجه شدم
❤21
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
اینم منظره ی منه پیشی قشنگم منتظر غذا😂
❤17😁4
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب جمعه ی من بازی کنی بلکه سرگرم بشی 🫠
❤15😁2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پسرم الفو داره ناز میده همین الان یهویی😍
❤20
"زنی کهگم کردم "
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
به نیت روشنایی زندگی همه ی دوستان حوض و آب کردیم و الان عطر خوب خاک آب خورده توی فضا پیچیده ،زندگی تون سبز ❤️
❤33
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
بفرمایید لازانیا..خونه ی دوستم..دورهمی خانوادگی
❤18
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره رو به روی من تنهای تنها روز جمعه ولی سکوت وتنهاییمو دوس دارم واین خونه کوچیک وگرمه دوستم رو..
❤20😢2
پایان چالش غروب جمعه❤️
قند و نباتا دوستتون دارم
دلگیری و غصه هاتون بره پشت کوه قاف گم بشه...
بوس بهتون❤️
قند و نباتا دوستتون دارم
دلگیری و غصه هاتون بره پشت کوه قاف گم بشه...
بوس بهتون❤️
❤27💋7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان من خیلی به تفاوت سلیقه ها احترام میذارم ولی خداشاهده موسیقی داره به قهقرا میره
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
😁23👎12😢3
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
❤17