"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا…
سلام
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.

به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.

اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.

امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.

از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...

لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
💯167
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
20
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام 🙏❤️مهمان خواهرم هستیم و منظره روبروی من دخترم هلنا و خواهر زاده ام دانیال که درحال تماشای کارتون هستن❤️💋🙏🦋🕊
24
چقدر پیشی هاتون نازن آقااا🥺😍
😁7
به تعداد هر کدوم‌مون یه زندگی با رنگ خاص خودش وجود داره❤️😍
23😁2
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره رو به روی من تنهای تنها روز جمعه ولی سکوت وتنهاییمو دوس دارم واین خونه کوچیک وگرمه دوستم رو..
20😢2
پایان چالش غروب جمعه❤️
قند و نباتا دوستتون دارم
دلگیری و غصه هاتون بره پشت کوه قاف گم بشه...
بوس بهتون❤️
27💋7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان من خیلی به تفاوت سلیقه ها احترام میذارم ولی خداشاهده موسیقی داره به قهقرا میره
از هایده رسیدیم به ایشون
بازم شکر خدا نگفت اونی که آهنگ مو میشنوه .....😂
پ.ن حاوی اندکی کلمات خاک بر سری 🔞
😁23👎12😢3
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
17
من مردم 😍هر کی توی اتاقش خوابه
شبتون بخیر ❤️❤️

@adelehz
23💋1