گاهی یاد میگیرید که بجنگید.با هرچیزی که حالتان را بدمیکند ..باهرچیزی که دلتان را آشوب میکند.راه ساده خوشبختی راه ساده خوشحالی این است که وجدانتان آرام باشد..هرچیزی هرچقدرهم که لذت بخش هرچقدر هم که دوست داشتنی اگر با وجدان آسوده همراه نباشد تلخ است،تلخ خیلی تلخ ...
مثل بچه ای که آبنبات برادرش را دزدیده و گریه های برادر کوچکترش را دیده حالا...پشت خانه درآن گوشه ی دنج تنهایی آیا آبنبات مزه می دهد؟؟نه نمی دهد..حتی اگر شیرین ولی آن آبنبات واقعا شیرین نیست..
گل باغ پیرمرد همسایه را هم که بی اجازه چیده باشیدش و آه ازنهاد پیرمرد بلند شده باشد نیز عطر گل نمی دهد...گرچه درظاهر گل باشد..
وعشق هم نیز این چنین...
مرد کسی دیگر را دزدیدن زن مرد دیگری را خواستن ...جرم است،عذاب است،درد است ...ولو که بگوید آن او نیستم ...ولی تو میدانی که او درخانه زنی دارد و او بالای سر مردی...
خودتان را ازهرچه رابطه این شکلی است بیرون بکشید..اجازه ندهید تاریخ نام تان را به عنوان یک دزد ثبت کند.
یاد ابنبات برادر کوچولو بیفتید که گرچه شیرین است اما حقیقتا تلخ است ..
#عادله_زمانی
#باید_رفت
#آن_دیگری
@adelehz
مثل بچه ای که آبنبات برادرش را دزدیده و گریه های برادر کوچکترش را دیده حالا...پشت خانه درآن گوشه ی دنج تنهایی آیا آبنبات مزه می دهد؟؟نه نمی دهد..حتی اگر شیرین ولی آن آبنبات واقعا شیرین نیست..
گل باغ پیرمرد همسایه را هم که بی اجازه چیده باشیدش و آه ازنهاد پیرمرد بلند شده باشد نیز عطر گل نمی دهد...گرچه درظاهر گل باشد..
وعشق هم نیز این چنین...
مرد کسی دیگر را دزدیدن زن مرد دیگری را خواستن ...جرم است،عذاب است،درد است ...ولو که بگوید آن او نیستم ...ولی تو میدانی که او درخانه زنی دارد و او بالای سر مردی...
خودتان را ازهرچه رابطه این شکلی است بیرون بکشید..اجازه ندهید تاریخ نام تان را به عنوان یک دزد ثبت کند.
یاد ابنبات برادر کوچولو بیفتید که گرچه شیرین است اما حقیقتا تلخ است ..
#عادله_زمانی
#باید_رفت
#آن_دیگری
@adelehz
موزیک شب قطعه برای من همین خوبه ازگوگوش ...
برای من همین خوبه ..که با رویات میشینم ..
تورو از دور میبوسم ..تورو ازدور میبینم..
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
برای من همین خوبه ..که با رویات میشینم ..
تورو از دور میبوسم ..تورو ازدور میبینم..
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
عجب است از آفرینش آدمی
که بااین حجم از دلتنگی چرا خداوند
به او بالی برای پریدن
وپری برای پرواز هدیه نداد؟؟
@adelehz
که بااین حجم از دلتنگی چرا خداوند
به او بالی برای پریدن
وپری برای پرواز هدیه نداد؟؟
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن دلیل نمی خواهد.
دل میخواهد..
هی ازاو نپرسید چرا دوستم داری
شاید خودش هم نداند..چرا!؟
@adelehz
دل میخواهد..
هی ازاو نپرسید چرا دوستم داری
شاید خودش هم نداند..چرا!؟
@adelehz
تواستامبول هوا سرد شده مردم روانداز آوردن انداختن رو سگ های تو خیابون...
به مخلوق خدا رحم میکنن،تاخدا بهشون رحم کنه❤️
@adelehz
به مخلوق خدا رحم میکنن،تاخدا بهشون رحم کنه❤️
@adelehz
❤1
پشت هر پنجره ای منتظر خدا بایستید..
خدا همیشه به موقع در زمان مناسب به قرارش با شما می رسد.
فقط باید زمانش برسد..
صبورترباشید❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
خدا همیشه به موقع در زمان مناسب به قرارش با شما می رسد.
فقط باید زمانش برسد..
صبورترباشید❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from افق سفید
هیچ کس در این دنیــــــــــا سـرش شلــوغ نیست
همه چیـــز به اولـویت ها بر می گـردد . . .
@ofoghe_sefid
همه چیـــز به اولـویت ها بر می گـردد . . .
@ofoghe_sefid
خدایا ...دراین صبح سرد
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz
کاش دنیا دست زن ها بود، زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند و قدر مخلوق خودشان را می دانند . شاید مردها چون هیچ وقت خالق نبوده اند، آنقدر خود را به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود ؟
📚سووشون
سیمین دانشور
@adelehz
📚سووشون
سیمین دانشور
@adelehz
به دنیایی نیاز داریم
که ارامش و دلخوشی
درآن حق مسلم تک تکمان باشد..
وهمه مان به حق مان برسیم..
@adelehz
که ارامش و دلخوشی
درآن حق مسلم تک تکمان باشد..
وهمه مان به حق مان برسیم..
@adelehz