"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب دلگیر جمعه در حیاط بالکن خونمون در شهریار ، کاش پر پروازی بود...
❤19
توی تاریکی، برق آشپزخانه را روشن میکنم. توی کاسه سفالی کمی نخود خیس میکنم که فردا آبگوشت بپزم. یادم میافتد، قندان خالی است. قندان را هم از قند پر میکنم.
بهگمانم نسبت من با زندگی را همین خردهکارهای زنانهای میسازد که وقتهای زیادی بسکه همیشگیاند، در عین معجزهگریشان، زیادی ساده و بدیهی بهنظر میرسند.
این روزها که زمان را گم کردهام، خودم را گم کردهام، دلم را گم کردهام، ذکرهایم را گم کردهام و از همه مهمتر سلامتیام را گم کردهام، کمی خاکِ قند ته قندان و دوتا سنگریزه بین نخودها، گوشهٔ دامنم را که مدتهاست دیگر گلهای قشنگ تازهای ندارد، میگیرد و میکشاند به زندگی.
ساعت از یک نیمهشب گذشته بود که زنی در آشپزخانهٔ کوچکش با معجزهٔ چند نخود و خاک قند، احیایِ قلبی شد و به جریانِ زندگی برگشت!
از همهٔ قندانها و بستهٔ نخودهای پاکنشده ممنونـم!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
بهگمانم نسبت من با زندگی را همین خردهکارهای زنانهای میسازد که وقتهای زیادی بسکه همیشگیاند، در عین معجزهگریشان، زیادی ساده و بدیهی بهنظر میرسند.
این روزها که زمان را گم کردهام، خودم را گم کردهام، دلم را گم کردهام، ذکرهایم را گم کردهام و از همه مهمتر سلامتیام را گم کردهام، کمی خاکِ قند ته قندان و دوتا سنگریزه بین نخودها، گوشهٔ دامنم را که مدتهاست دیگر گلهای قشنگ تازهای ندارد، میگیرد و میکشاند به زندگی.
ساعت از یک نیمهشب گذشته بود که زنی در آشپزخانهٔ کوچکش با معجزهٔ چند نخود و خاک قند، احیایِ قلبی شد و به جریانِ زندگی برگشت!
از همهٔ قندانها و بستهٔ نخودهای پاکنشده ممنونـم!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
❤15💯6😢2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
تابستون ما،منتظریم پاییز بیاد خرمالوهامون نارنجی بشن😍
❤19
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام
اینجایی که من نشستم تقریبا جای ثابت منه. روبروی تله و میزی که اغلب نوشتنی و مطالعه و پذیرایی از خودم و ... انجام میدم. و روبروم یکی از کنجهای پذیرایی است. اغلب دلتنگیهامو همینجا سپری میکنم همونطور که شادیهامو...!
اینجایی که من نشستم تقریبا جای ثابت منه. روبروی تله و میزی که اغلب نوشتنی و مطالعه و پذیرایی از خودم و ... انجام میدم. و روبروم یکی از کنجهای پذیرایی است. اغلب دلتنگیهامو همینجا سپری میکنم همونطور که شادیهامو...!
❤15
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
منی که داییم داره برامون میخونه.دایی احمد
بیاد دایی احمد شما خدا رحمتشون کنه...
پ.ن قلب من مچاله شد واقعا یه لحظه حس کردم داییم برگشته🥺باورم نمیشه اینقدر قشنگ به من نشونه نشون داد در این غروب جمعه
برای دایی احمد جانی که دارن آواز میخوانند طول عمری با برکت توام با شادی و سلامتی طلب میکنم❤️
بیاد دایی احمد شما خدا رحمتشون کنه...
پ.ن قلب من مچاله شد واقعا یه لحظه حس کردم داییم برگشته🥺باورم نمیشه اینقدر قشنگ به من نشونه نشون داد در این غروب جمعه
برای دایی احمد جانی که دارن آواز میخوانند طول عمری با برکت توام با شادی و سلامتی طلب میکنم❤️
❤18😢3🕊1
"زنی کهگم کردم "
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا…
سلام
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.
به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.
اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.
امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.
از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...
لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.
به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.
اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.
امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.
از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...
لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
💯16❤7
"زنی کهگم کردم "
سلام اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله. به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه. اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند. امروز جمعه بود. بیستم مرداد یک هزار و…
از طرف خودم و بچه های کانال با تاخیر روز خبرنگار و به همه ی خبرنگاران پرتلاش و صادق تبریک میگم ❤️
❤25💯1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
❤20
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب جمعه ما اومدم خونه دوستم
❤18😁2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام 🙏❤️مهمان خواهرم هستیم و منظره روبروی من دخترم هلنا و خواهر زاده ام دانیال که درحال تماشای کارتون هستن❤️💋🙏🦋🕊
❤24
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
🥹❤️صحنه ای که با اومدن تو اتاق باهاش مواجه شدم
❤21
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
اینم منظره ی منه پیشی قشنگم منتظر غذا😂
❤17😁4
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب جمعه ی من بازی کنی بلکه سرگرم بشی 🫠
❤15😁2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پسرم الفو داره ناز میده همین الان یهویی😍
❤20
"زنی کهگم کردم "
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
به نیت روشنایی زندگی همه ی دوستان حوض و آب کردیم و الان عطر خوب خاک آب خورده توی فضا پیچیده ،زندگی تون سبز ❤️
❤33
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
بفرمایید لازانیا..خونه ی دوستم..دورهمی خانوادگی
❤18