"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
• 5 اپلیکیشن خفن که باید نصب کنی :

1- Wavelet :
این اپلیکیشن یکی از بهتریناست. چون این اپ باعث میشه صدا و کیفیت آهنگ به شدت بالا بره و وقتی گوشی رو به هر چیزی وصل کنین کیفیت آهنگ و صدای فوق العاده ای تجربه کنین.
2- Meitu :
یکی از خفن ترین اپ های ویرایش عکس و ویدیو که رو دستش نیست. با این اپ میتونید عکس و یا حتی ویدیو هاتونو با کیفیت کنید. ادیت کنید. افکت بدید و....
3- AR Ruler App :
این اپلیکیشن حتما یه روزی به دردتون میخوره. می‌پرسین چرا ؟ چون باهاش میتونید به صورت مجازی هر چیزی رو که خواستین اندازه بگیرین.
4- WTMP :
با این اپلیکیشن وقتی که گوشیتون قفله اگه کسی بهش دست بزنه یا حتی سعی کنه رمز گوشیتون رو باز کنه از طرف عکس گرفته میشه و تاریخ و ساعت هم ثبت میشه. تا بعدا بفهمین کی به گوشیتون دست زده.
5- Habit Tricker :
اگه تا حالا شده که کار یا برنامه هاتون یادتون بره، با این اپلیکیشن میتونید تمام برنامه هایی که دارید رو لیست کنین و این اپ بهتون یادآوری می‌کنه که دیگه فراموش نکنید.

@adelehz
💯72👎1
به پاییز بگید بیاد🥺🍁
22💯7😢6👎2
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
4
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
الان اینجا نشستم
حس خوبی ندارم
دلم خیلی گرفته
حالا که دقت می کنم میبینم این قسمت از فضا، همیشه وقت دلخوریها، قهرها، دعواها، دلتنگی‌ها، میزبان من بوده. ..

چرا هیچوقت موقع شادیهام، اینجا ننشستم؟ نمیدونم
😢212🕊1
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود
تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا مدل از این گلو دیدم دل دل کردم که بخرم باز بیخیالش شدم .آخرین گلفروشی دقیقا همین دسته گل رو دیدم رفتم که بخرمش دست کردم کیفم دیدم کارتم همراهم نیست با یه بغض یا کریم گونه ای از مغازه اومدم بیرونو عذرخواهی کردم ..تو راه به این فک میکردم که چه قد تنهام که کسی نبود که امروز این گلو برام بخره...راستش من خیلی گلی نیستم اما قصه افتابگردون یه چیز دیگست اصن انگار بوی زندگی میده ..
وقتی رسیدم خونه بعد از نیم ساعت زنگ درو زدن دیدم برادرزادم پرید بغلم عمه روزت مبارک ..خلاصه که دل به دلدار رسید و این افتابگردون قشنگ قسمت ما شد ..دقیقا همون گلی که خودم میخواستم بخرمش.‌خدا قسمتتون کنه از این برادرزاده ها😉
41
توی تاریکی، برق آشپزخانه را روشن می‌کنم. توی کاسه سفالی کمی نخود خیس می‌کنم که فردا آبگوشت بپزم. یادم می‌افتد، قندان خالی است. قندان را هم از قند پر می‌کنم.
به‌گمانم نسبت من با زندگی را همین خرده‌کارهای زنانه‌ای می‌سازد که وقت‌های زیادی بس‌که همیشگی‌اند، در عین معجزه‌گری‌شان، زیادی ساده و بدیهی به‌نظر می‌رسند.
این‌ روزها که زمان را گم کرده‌ام، خودم را گم کرده‌ام، دلم را گم کرده‌ام، ذکرهایم را گم کرده‌ام و از همه مهم‌تر سلامتی‌ام را گم کرده‌ام، کمی خاکِ قند ته قندان و دوتا سنگ‌ریزه بین نخودها، گوشهٔ دامنم را که مدت‌هاست دیگر گل‌های قشنگ تازه‌ای ندارد، می‌گیرد و می‌کشاند به زندگی.
ساعت از یک نیمه‌شب گذشته بود که زنی در آشپزخانهٔ کوچکش با معجزهٔ چند نخود و خاک قند، احیایِ قلبی شد و به جریانِ زندگی برگشت!

از همهٔ قندان‌ها و بستهٔ نخودهای پاک‌نشده ممنونـم!

فاطمه بهروزفخر
@adelehz
15💯6😢2
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام
اینجایی که من نشستم تقریبا جای ثابت منه. روبروی تله و میزی که اغلب نوشتنی و مطالعه و پذیرایی از خودم و ... انجام میدم. و روبروم یکی از کنج‌های پذیرایی است. اغلب دلتنگیهامو همین‌جا سپری میکنم همونطور که شادیهامو...!
15
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
منی که داییم داره برامون میخونه.دایی احمد
بیاد دایی احمد شما خدا رحمتشون کنه...

پ.ن قلب من مچاله شد واقعا یه لحظه حس کردم داییم برگشته🥺باورم نمیشه اینقدر قشنگ به من نشونه نشون داد در این غروب جمعه
برای دایی احمد جانی که دارن آواز میخوانند طول عمری با برکت توام با شادی و سلامتی طلب میکنم❤️
18😢3🕊1
"زنی که‌گم کردم "
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا…
سلام
اوقات همه عزیزان بخیر و شادی باشه انشالله.

به عمه جان بفرمایید که قدر برادرزاده اش رو با جان و دل بدونه.

اون روز به جز همکاران و اهالی رسانه هیشکی از خانواده گرامی، بستگان و آشنایان یه تبریک خشک و خالی نگفتند.

امروز جمعه بود.
بیستم مرداد یک هزار و چهار صد و دو بود.
تابستان بود.
گرمای چهل درجه بود.
سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود.
و بنده در این غم و کسلی و بی رمقی ذات جمعه شیفت بودم.

از زندگی فقط دلم سفر میخاد؛ برم و برم و برم...

لطفا اگر لایق دونستید منو سه ثانیه تو قلبتون دعا کنید.❤️
💯167
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این منظره ی روبروی ما در غروب جمعه ی گناباد،شهر قنات وقصبه هست . در این غروب آروم و خودمانی میریم که خستگی یه هفته رو بدر کنیم و برای شنبه ای پر تب و تاب آماده بشیم❤️
20
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام 🙏❤️مهمان خواهرم هستیم و منظره روبروی من دخترم هلنا و خواهر زاده ام دانیال که درحال تماشای کارتون هستن❤️💋🙏🦋🕊
24