This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اى لحظاتِ خوش كه هنوز از راه نرسیدهاید،
آيا نمیشود راهِ كوتاهترى در پیش بگیرید؟
قبل از اینكه دلهایمان فرتوت شوند؟
#نزار_قبانی
@adelehz
آيا نمیشود راهِ كوتاهترى در پیش بگیرید؟
قبل از اینكه دلهایمان فرتوت شوند؟
#نزار_قبانی
@adelehz
💯15🕊10😢7🍓2❤1💋1
آنگاه که من خودم را به دستانت میسپارم
چون قایقی شکسته ام که خودش را به دریا سپرده است .
همه گمان میکنند من غرق خواهم شد ولی من به معجزه ی موجهایت ایمان دارم
میدانم شبی که چشمانم را بستم از طوفان گذشتم،صبحی دارد.
بیدار میشوم و میبینم که به ساحل رسیده ام و تو آنجا موج محافظ منی
آیا بر بلندای امواج حفاظتت بر زورقی شکسته جا داری ؟
#عادله_زمانی
#ربی
چون قایقی شکسته ام که خودش را به دریا سپرده است .
همه گمان میکنند من غرق خواهم شد ولی من به معجزه ی موجهایت ایمان دارم
میدانم شبی که چشمانم را بستم از طوفان گذشتم،صبحی دارد.
بیدار میشوم و میبینم که به ساحل رسیده ام و تو آنجا موج محافظ منی
آیا بر بلندای امواج حفاظتت بر زورقی شکسته جا داری ؟
#عادله_زمانی
#ربی
❤25🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چای و عشق شبیه هم هستند .هر دو اگر دم بکشند اگر سر صبر نوشیده شوند اگر حوصله برایشان بخرج دهی بیشتر به جان میچسبند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤38💋5
زیباترین عکسها،آنهایی ست که در بیخبری گرفته میشود. هرچقدر برای زیبا جلوه کردن در عکس بکوشی ناموفق تر خواهی بود .
گاهی باید همه چیز را به حال خودش رها کرد و بر آن چه در پی آنی تمرکز نکرد شاید این بار این عکس سرنوشت زیباتر گرفته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی باید همه چیز را به حال خودش رها کرد و بر آن چه در پی آنی تمرکز نکرد شاید این بار این عکس سرنوشت زیباتر گرفته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26💯6🕊2
برای من از آدمهایی بگو که سراسر زندگی و عشق بودند .
خنده شان شور بود و رقص هایشان افق های زیستن را معنا می کرد
برایم از داستانهای زیبای گم نشدنی در تاریخ آدمها بگو
از آدمهایی که چیزی جز عشق برای عرضه به جهان نداشتند به آنها که وجود شان لازم بود و نبودشان شور و خلا آفرین .
آنها که جاودانه شدند در قاب های خندان و رقصان
برایم از هرچیزی بگو که دلم را گرم کند
دلم را که شبی در کوهستان میان برف گیر کرده ست ،خوابش گرفته
صدای گرگ ها را از دور دستها ها میشنود
اما بین خواب و بیداری رویای خورشیدکی گرم را می بیند ..
برایم بگو...
#عادله_زمانی
@adelehz
عکس علیرضا موسوی
خنده شان شور بود و رقص هایشان افق های زیستن را معنا می کرد
برایم از داستانهای زیبای گم نشدنی در تاریخ آدمها بگو
از آدمهایی که چیزی جز عشق برای عرضه به جهان نداشتند به آنها که وجود شان لازم بود و نبودشان شور و خلا آفرین .
آنها که جاودانه شدند در قاب های خندان و رقصان
برایم از هرچیزی بگو که دلم را گرم کند
دلم را که شبی در کوهستان میان برف گیر کرده ست ،خوابش گرفته
صدای گرگ ها را از دور دستها ها میشنود
اما بین خواب و بیداری رویای خورشیدکی گرم را می بیند ..
برایم بگو...
#عادله_زمانی
@adelehz
عکس علیرضا موسوی
❤19
این تصویری از هرات در سال ۱۹۹۲ میلادی ست چیزی غریب به سی ویک سال قبل
به این حجم مسخ کننده از اندوه و ویرانی می نگرم و نگاهم بر آن فانوس افروخته شده بر طاقچه ی باقی مانده از خانه ای که روزگارانی آدمیانی شاد در آن می زیستند باقی می ماند .
آری آدمی به شوق همان فانوس کمجان میان انبوه ویرانی هاست که ادامه می دهد .
ادامه دادن و دوباره برخاستن از خاکستر آخرین کاری ست که "باید"انجام داد و امید همان نور کم فروغ فانوسی روشن میان انبوه ویرانی های شهری برگشته از جنگ است .
#عادله_زمانی
@adelehz
به این حجم مسخ کننده از اندوه و ویرانی می نگرم و نگاهم بر آن فانوس افروخته شده بر طاقچه ی باقی مانده از خانه ای که روزگارانی آدمیانی شاد در آن می زیستند باقی می ماند .
آری آدمی به شوق همان فانوس کمجان میان انبوه ویرانی هاست که ادامه می دهد .
ادامه دادن و دوباره برخاستن از خاکستر آخرین کاری ست که "باید"انجام داد و امید همان نور کم فروغ فانوسی روشن میان انبوه ویرانی های شهری برگشته از جنگ است .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢15❤4
• 5 اپلیکیشن خفن که باید نصب کنی :
1- Wavelet :
این اپلیکیشن یکی از بهتریناست. چون این اپ باعث میشه صدا و کیفیت آهنگ به شدت بالا بره و وقتی گوشی رو به هر چیزی وصل کنین کیفیت آهنگ و صدای فوق العاده ای تجربه کنین.
2- Meitu :
یکی از خفن ترین اپ های ویرایش عکس و ویدیو که رو دستش نیست. با این اپ میتونید عکس و یا حتی ویدیو هاتونو با کیفیت کنید. ادیت کنید. افکت بدید و....
3- AR Ruler App :
این اپلیکیشن حتما یه روزی به دردتون میخوره. میپرسین چرا ؟ چون باهاش میتونید به صورت مجازی هر چیزی رو که خواستین اندازه بگیرین.
4- WTMP :
با این اپلیکیشن وقتی که گوشیتون قفله اگه کسی بهش دست بزنه یا حتی سعی کنه رمز گوشیتون رو باز کنه از طرف عکس گرفته میشه و تاریخ و ساعت هم ثبت میشه. تا بعدا بفهمین کی به گوشیتون دست زده.
5- Habit Tricker :
اگه تا حالا شده که کار یا برنامه هاتون یادتون بره، با این اپلیکیشن میتونید تمام برنامه هایی که دارید رو لیست کنین و این اپ بهتون یادآوری میکنه که دیگه فراموش نکنید.
@adelehz
1- Wavelet :
این اپلیکیشن یکی از بهتریناست. چون این اپ باعث میشه صدا و کیفیت آهنگ به شدت بالا بره و وقتی گوشی رو به هر چیزی وصل کنین کیفیت آهنگ و صدای فوق العاده ای تجربه کنین.
2- Meitu :
یکی از خفن ترین اپ های ویرایش عکس و ویدیو که رو دستش نیست. با این اپ میتونید عکس و یا حتی ویدیو هاتونو با کیفیت کنید. ادیت کنید. افکت بدید و....
3- AR Ruler App :
این اپلیکیشن حتما یه روزی به دردتون میخوره. میپرسین چرا ؟ چون باهاش میتونید به صورت مجازی هر چیزی رو که خواستین اندازه بگیرین.
4- WTMP :
با این اپلیکیشن وقتی که گوشیتون قفله اگه کسی بهش دست بزنه یا حتی سعی کنه رمز گوشیتون رو باز کنه از طرف عکس گرفته میشه و تاریخ و ساعت هم ثبت میشه. تا بعدا بفهمین کی به گوشیتون دست زده.
5- Habit Tricker :
اگه تا حالا شده که کار یا برنامه هاتون یادتون بره، با این اپلیکیشن میتونید تمام برنامه هایی که دارید رو لیست کنین و این اپ بهتون یادآوری میکنه که دیگه فراموش نکنید.
@adelehz
💯7❤2👎1
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
❤4
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره ی جلوی صورتم و حسم عشق و تشکر از خدا برای داشتن این زندگی ست.
❤29👎3💋1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
الان اینجا نشستم
حس خوبی ندارم
دلم خیلی گرفته
حالا که دقت می کنم میبینم این قسمت از فضا، همیشه وقت دلخوریها، قهرها، دعواها، دلتنگیها، میزبان من بوده. ..
چرا هیچوقت موقع شادیهام، اینجا ننشستم؟ نمیدونم
حس خوبی ندارم
دلم خیلی گرفته
حالا که دقت می کنم میبینم این قسمت از فضا، همیشه وقت دلخوریها، قهرها، دعواها، دلتنگیها، میزبان من بوده. ..
چرا هیچوقت موقع شادیهام، اینجا ننشستم؟ نمیدونم
😢21❤2🕊1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سلام به وقت دلگیری و ناامیدی😞
😢13🕊1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این گل افتابگردون قشنگو چند روزپیش برادرزادم واسه روز خبرنگار برام اورد ..خیلی سوپرایز شدم اونم در شرایطی که اصلا فکرشم نمیکردم .روز خیلی خسته کننده ای داشتم و تقریبا کسی تبزیکم بهم نگفته بود
تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا مدل از این گلو دیدم دل دل کردم که بخرم باز بیخیالش شدم .آخرین گلفروشی دقیقا همین دسته گل رو دیدم رفتم که بخرمش دست کردم کیفم دیدم کارتم همراهم نیست با یه بغض یا کریم گونه ای از مغازه اومدم بیرونو عذرخواهی کردم ..تو راه به این فک میکردم که چه قد تنهام که کسی نبود که امروز این گلو برام بخره...راستش من خیلی گلی نیستم اما قصه افتابگردون یه چیز دیگست اصن انگار بوی زندگی میده ..
وقتی رسیدم خونه بعد از نیم ساعت زنگ درو زدن دیدم برادرزادم پرید بغلم عمه روزت مبارک ..خلاصه که دل به دلدار رسید و این افتابگردون قشنگ قسمت ما شد ..دقیقا همون گلی که خودم میخواستم بخرمش.خدا قسمتتون کنه از این برادرزاده ها😉
تو راه برگشت به خونه از کنار چتدتا گلفروشی که عبور کردم چند تا مدل از این گلو دیدم دل دل کردم که بخرم باز بیخیالش شدم .آخرین گلفروشی دقیقا همین دسته گل رو دیدم رفتم که بخرمش دست کردم کیفم دیدم کارتم همراهم نیست با یه بغض یا کریم گونه ای از مغازه اومدم بیرونو عذرخواهی کردم ..تو راه به این فک میکردم که چه قد تنهام که کسی نبود که امروز این گلو برام بخره...راستش من خیلی گلی نیستم اما قصه افتابگردون یه چیز دیگست اصن انگار بوی زندگی میده ..
وقتی رسیدم خونه بعد از نیم ساعت زنگ درو زدن دیدم برادرزادم پرید بغلم عمه روزت مبارک ..خلاصه که دل به دلدار رسید و این افتابگردون قشنگ قسمت ما شد ..دقیقا همون گلی که خودم میخواستم بخرمش.خدا قسمتتون کنه از این برادرزاده ها😉
❤41
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره ی روبروم کوه آبیدر کردستان
نماد شهر سنندج و آزادگی و استقامت مردم این دیار
نماد شهر سنندج و آزادگی و استقامت مردم این دیار
❤33
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروبای جمعه پرم از دلتنگی و غم...یاد اونایی که نیستن پیشم و ندارمشون
😢28
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
غروب دلگیر جمعه در حیاط بالکن خونمون در شهریار ، کاش پر پروازی بود...
❤19