"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
❤️ 🚶🚶‍♀
@adelehz
درمن دختری همواره منتظر آمدن توست
درست شبیه معشوقه ای که عاشق
را با دست خود به جنگ میفرستد
وهرروز منتظر برگشت سربازش مینشیند.
#عادله_زمانی
@adelehz
منتظر هیج کس نمانید
آنکس که بخواهد برگردد
محال است راه خانه را گم کند.
@adelehz
گاهی یاد میگیرید که بجنگید.با هرچیزی که حالتان را بدمیکند ..باهرچیزی که دلتان را آشوب میکند.راه ساده خوشبختی راه ساده خوشحالی این است که وجدانتان آرام باشد..هرچیزی هرچقدرهم که لذت بخش هرچقدر هم که دوست داشتنی اگر با وجدان آسوده همراه نباشد تلخ است،تلخ خیلی تلخ ...
مثل بچه ای که آبنبات برادرش را دزدیده و گریه های برادر کوچکترش را دیده حالا...پشت خانه درآن گوشه ی دنج تنهایی آیا آبنبات مزه می دهد؟؟نه نمی دهد..حتی اگر شیرین ولی آن آبنبات واقعا شیرین نیست..
گل باغ پیرمرد همسایه را هم که بی اجازه چیده باشیدش و آه ازنهاد پیرمرد بلند شده باشد نیز عطر گل نمی دهد...گرچه درظاهر گل باشد..
وعشق هم نیز این چنین...
مرد کسی دیگر را دزدیدن زن مرد دیگری را خواستن ...جرم است،عذاب است،درد است ...ولو که بگوید آن او نیستم ...ولی تو میدانی که او درخانه زنی دارد و او بالای سر مردی...
خودتان را ازهرچه رابطه این شکلی است بیرون بکشید..اجازه ندهید تاریخ نام تان را به عنوان یک دزد ثبت کند.
یاد ابنبات برادر کوچولو بیفتید که گرچه شیرین است اما حقیقتا تلخ است ..
#عادله_زمانی
#باید_رفت
#آن_دیگری
@adelehz
موزیک شب قطعه برای من همین خوبه ازگوگوش ...
برای من همین خوبه ..که با رویات میشینم ..
تورو از دور میبوسم ..تورو ازدور میبینم..
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
عجب است از آفرینش آدمی
که بااین حجم از دلتنگی چرا خداوند
به او بالی برای پریدن
وپری برای پرواز هدیه نداد؟؟
@adelehz
شبتون بخير🌷🌷🌷
@adelehz
صبح است وصبامشک فشان می‌گذرد
دریاب که از کوی فلان می‌گذرد
برخیز چه خسبی که جهان می‌گذرد
بوئی بستان که کاروان می‌گذرد..
#مولانا
@adelehz
بچه ها نمادی از خداوندند..
پاک زیبا مهربان ...همدم ...
مهربانترباشیم بااین تصاویر خدایی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در من دشتی منتظر بهار است...
کی خواهد رسید این خاتون بهار با دامنی از یاس...
@adelehz
صبح بخیر🌷🌷
@adelehz
زن دوست داشتن نصفه ونیمه نمی خواهد.
زن را یا باید پرستید
یا رها کرد...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن دلیل نمی خواهد.
دل میخواهد..
هی ازاو نپرسید چرا دوستم داری
شاید خودش هم نداند..چرا!؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تواستامبول هوا سرد شده مردم روانداز آوردن انداختن رو سگ های تو خیابون...
به مخلوق خدا رحم میکنن،تاخدا بهشون رحم کنه❤️
@adelehz
1
پشت هر پنجره ای منتظر خدا بایستید..
خدا همیشه به موقع در زمان مناسب به قرارش با شما می رسد.
فقط باید زمانش برسد..
صبورترباشید❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from افق سفید
هیچ کس در این دنیــــــــــا سـرش شلــوغ نیست

همه چیـــز به اولـویت ها بر می گـردد . . .



@ofoghe_sefid
خدایا ...دراین صبح سرد
آتش مرحمتت را برما گرم بفرما ..ودستان خالی وسردمان را در دستان گرمت محکم نگاه دار..
وقلب لرزان وترسان مان را که چون بچه آهوی رمیده است پناه باش.
خدایا آرامشمان ده
@adelehz